Τη δυναμική του να δημιουργεί υπεραξίες επιβεβαιώνει ο κλάδος της τεχνολογίας, ο οποίος παράγει σήμερα τα πιο πολύτιμα brands του πλανήτη.
Σύμφωνα με το “Brand Finance Global 500, 2022”, η Apple παραμένει σήμερα το πιο “ακριβό” brand στον κόσμο, με αποτίμηση ρεκόρ που υπερβαίνει τα $355 δισ. Μάλιστα, η αποτίμηση αυτή είναι η υψηλότερη, που έχει καταγραφεί ποτέ στο “Brand Finance Global 500”. Η Apple παραμένει το πιο ακριβό brand του πλανήτη. To TikTok είναι το πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο brand για το 2022. Στη λίστα με τα πιο πολύτιμα brands για το 2022, τη δεύτερη και τρίτη θέση καταλαμβάνουν δύο ακόμη κολοσσοί της τεχνολογίας: η Amazon και η Google.
Συνολικά, η τεχνολογία παραμένει και για το 2022, ο κλάδος που συγκεντρώνει τα περισσότερα brands με τις μεγαλύτερες αποτιμήσεις παγκοσμίως. Η αποτίμηση του brand της Amazon ξεπερνά τα $300 δισ., έχοντας καταγράψει 38%, ενώ αντίστοιχη αύξηση πέτυχε και το brand της Google, με αποτίμηση $263,4 δισ. Άλλο εντυπωσιακό εύρημα της έκθεσης, που αξιολογεί τα πιο ισχυρά brands στον κόσμο με βάση την αποτίμηση τους, είναι ότι το TikTok ανακηρύσσεται για το 2022 ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στον κόσμο, καταγράφοντας αύξηση 215% σε έναν χρόνο.
Το φαινόμενο TikTok
Η αξία του brand του TikTok πρακτικά τριπλασιάστηκε μέσα σε έναν χρόνο, καταγράφοντας αστρονομική αύξηση κατά 215%: από $18,7 δισ. το 2021 σε $59,0 δισ. φέτος, με την πλατφόρμα να διεκδικεί τη 18η θέση στο “top 500” με τις πιο πολύτιμες επωνυμίες για το 2022.
Η δύναμη της τεχνολογίας
Ο τομέας της τεχνολογίας είναι, για άλλη μια φορά, το 2022 ο πιο πολύτιμος κλάδος στην κατάταξη Brand Finance Global 500, με αθροιστική αξία των brands του τομέα να φτάνουν το $1,3 τρισ. Μάλιστα, τα brands του κλάδου της τεχνολογίας αυξάνουν διαρκώς τις αποτιμήσεις τους στην πορεία του χρόνου, με την πανδημία να έχει εντείνει αυτήν την τάση.
Συνολικά, 50 brands του κλάδου της τεχνολογίας εμφανίζονται στην κατάταξη για το 2022. Ωστόσο, η τόσο υψηλή αξία των εμπορικών σημάτων του κλάδου συνδέεται, σε μεγάλο βαθμό, με τα τρία μεγάλα brands, Apple, Microsoft (αξία μάρκας $184,2 δισ.) και ο όμιλος Samsung (αξία μάρκας $107,3 δισ.), που από κοινού αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 50% των αποτιμήσεων όλων των brands στον κλάδο.
Ο τομέας της τεχνολογίας φιλοξενεί, επίσης, δύο από τα πέντε ταχύτερα αναπτυσσόμενα brands, την AMD (η αξία της επωνυμίας αυξήθηκε κατά 122% στα $6,0) και η Nvidia (η αξία του brand αυξήθηκε 100% στα $16,0). Το Brand Finance Global 500 αξιολογεί 5.000 brands από 36 χώρες σε όλο τον κόσμο, που καλύπτουν περί τους 29 κλάδους.
Latest News
Ξεπέρασε τον σκόπελο της Μελόνι η Lufthansa - Προχωράει η εξαγορά της ΙΤΑ
Η συμφωνία για να αναλάβει την ιταλική ITA Airways θα περάσει μετά από σθεναρή εμμονή της Ιταλίας στο τίμημα
Μαθήματα επαγγελματικής επιτυχίας από τον Χάουαρντ Σουλτς - Τι λέει ο δημιουργός των Starbucks
Ο Χάουαρντ Σουλτς ξέρει να ξεπερνάει τα εμπόδια και να βρίσκει την επιτυχία - Ποια συμβουλή θα έδινε σε έναν εκκολαπτόμενο επιχειρηματία;
Η νέα «βασίλισσα» του TikTok - Πώς η Garnier της L'Oreal αύξησε τις πωλήσεις της
Η Garnier ξεπέρασε τις 2,4 εκατομμύρια προβολές, επιτυγχάνοντας το 11% των μηνιαίων εσόδων της σε μία μόνο ημέρα - Οι στόχοι της καμπάνιας στο TikTok
Αυτό το wagyu ποιος θα το πάρει; Μια νέα οικονομία γεννιέται και έξω από την Ιαπωνία
Το wagyu από την Ιαπωνία γίνεται δημοφιλές σε χώρες όπως η Βρετανία καθώς οι καταναλωτές έχουν αποφασίσε να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για premium προϊόντα στα σούπερ μάρκετ
Είναι... πολλά τα λεφτά για τον Μασκ - Πόσα κερδίζει από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση
Οι εταιρείες του Μασκ δεν παίρνουν άμεσα συμβόλαια από σκιώδεις συναλλαγές με κρατικούς φορείς αλλά παρέχουν υπηρεσίες για τις οποίες πληρώνονται αδρά
Ποιες είναι οι επόμενες θεωρίες συνομωσίας; Ρωτήστε τους εφήβους - Ο ρόλος των social media
Οι έφηβοι δυσκολεύονται να αναγνωρίσουν τις ψευδείς πληροφορίες και τις θεωρίες συνωμοσίας στο διαδίκτυο - Πού υπερτερούν σε σχέση με τις υπόλοιπες ηλικίες
Γιατί οι Ρώσοι πηγαίνουν με σακούλες μετρητών στο Χονγκ Κονγκ
Αγαπημένος τόπος για παράλληλες αγορές γίνεται το Χονγκ Κονγκ για τους Ρώσους - Τι αγοράζουν και πόσο πιο ακριβά
Γιατί ο Άι Βασίλης... φέρνει λιγότερα φέτος στις αλυσίδες λιανικής των ΗΠΑ
Τι περιμένουν οι λιανέμποροι στις ΗΠΑ από την κατανάλωση τα φετινά Χριστούγεννα
Ποια είναι η «Ομάδα Α» του Ίλον Μασκ που θέλει να φέρει στην κυβέρνηση Τραμπ
Ο Ίλον Μασκ επιθυμεί να εξαργυρώσει το ρόλο του στην εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ βάζοντας συνεργάτες του σε καίριες θέσεις
Πολίτες στα κάγκελα, κυβερνήσεις υπό πίεση - Βαριά η κληρονομιά του πληθωρισμού [γράφημα]
Η απόγνωση και ο θυμός ήταν σημαντικό κίνητρο για τους αμερικανούς που επέλεξαν να δώσουν την ψήφο τους στον Ντόναλντ Τραμπ