
Τη δυναμική του να δημιουργεί υπεραξίες επιβεβαιώνει ο κλάδος της τεχνολογίας, ο οποίος παράγει σήμερα τα πιο πολύτιμα brands του πλανήτη.
Σύμφωνα με το “Brand Finance Global 500, 2022”, η Apple παραμένει σήμερα το πιο “ακριβό” brand στον κόσμο, με αποτίμηση ρεκόρ που υπερβαίνει τα $355 δισ. Μάλιστα, η αποτίμηση αυτή είναι η υψηλότερη, που έχει καταγραφεί ποτέ στο “Brand Finance Global 500”. Η Apple παραμένει το πιο ακριβό brand του πλανήτη. To TikTok είναι το πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο brand για το 2022. Στη λίστα με τα πιο πολύτιμα brands για το 2022, τη δεύτερη και τρίτη θέση καταλαμβάνουν δύο ακόμη κολοσσοί της τεχνολογίας: η Amazon και η Google.
Συνολικά, η τεχνολογία παραμένει και για το 2022, ο κλάδος που συγκεντρώνει τα περισσότερα brands με τις μεγαλύτερες αποτιμήσεις παγκοσμίως. Η αποτίμηση του brand της Amazon ξεπερνά τα $300 δισ., έχοντας καταγράψει 38%, ενώ αντίστοιχη αύξηση πέτυχε και το brand της Google, με αποτίμηση $263,4 δισ. Άλλο εντυπωσιακό εύρημα της έκθεσης, που αξιολογεί τα πιο ισχυρά brands στον κόσμο με βάση την αποτίμηση τους, είναι ότι το TikTok ανακηρύσσεται για το 2022 ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στον κόσμο, καταγράφοντας αύξηση 215% σε έναν χρόνο.
Το φαινόμενο TikTok
Η αξία του brand του TikTok πρακτικά τριπλασιάστηκε μέσα σε έναν χρόνο, καταγράφοντας αστρονομική αύξηση κατά 215%: από $18,7 δισ. το 2021 σε $59,0 δισ. φέτος, με την πλατφόρμα να διεκδικεί τη 18η θέση στο “top 500” με τις πιο πολύτιμες επωνυμίες για το 2022.
Η δύναμη της τεχνολογίας
Ο τομέας της τεχνολογίας είναι, για άλλη μια φορά, το 2022 ο πιο πολύτιμος κλάδος στην κατάταξη Brand Finance Global 500, με αθροιστική αξία των brands του τομέα να φτάνουν το $1,3 τρισ. Μάλιστα, τα brands του κλάδου της τεχνολογίας αυξάνουν διαρκώς τις αποτιμήσεις τους στην πορεία του χρόνου, με την πανδημία να έχει εντείνει αυτήν την τάση.
Συνολικά, 50 brands του κλάδου της τεχνολογίας εμφανίζονται στην κατάταξη για το 2022. Ωστόσο, η τόσο υψηλή αξία των εμπορικών σημάτων του κλάδου συνδέεται, σε μεγάλο βαθμό, με τα τρία μεγάλα brands, Apple, Microsoft (αξία μάρκας $184,2 δισ.) και ο όμιλος Samsung (αξία μάρκας $107,3 δισ.), που από κοινού αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 50% των αποτιμήσεων όλων των brands στον κλάδο.
Ο τομέας της τεχνολογίας φιλοξενεί, επίσης, δύο από τα πέντε ταχύτερα αναπτυσσόμενα brands, την AMD (η αξία της επωνυμίας αυξήθηκε κατά 122% στα $6,0) και η Nvidia (η αξία του brand αυξήθηκε 100% στα $16,0). Το Brand Finance Global 500 αξιολογεί 5.000 brands από 36 χώρες σε όλο τον κόσμο, που καλύπτουν περί τους 29 κλάδους.


Latest News

Όταν οι μετοχές πέφτουν ο Μπάφετ διαβάζει... ποίηση - Οι στίχοι που προτιμά
Αν συμβεί μια μεγάλη βουτιά «προσέξτε αυτούς του στίχους» συνηθίζει να λέει ο Γουόρεν Μπάφετ

To δασμολογικό μπαράζ Τραμπ δοκιμάζει τα όρια των κεντρικών τραπεζών
Η επόμενη εβδομάδα κρίνεται κρίσιμη αναφορά με τη νομισματική πολιτική - Οι καθοριστικές αποφάσεις

Στο τιμόνι της LVMH για άλλα δέκα χρόνια ο Μπερνάν Αρνό;
Η LVMH θα επιδιώξει να αυξήσει το όριο ηλικίας για τον διευθύνοντα σύμβουλο και πρόεδρό της Μπερνάρ Αρνό στην ετήσια γενική συνέλευση

Ψηφίζει στην Ελλάδα για νέο πρόεδρο η ΔΟΕ - Τα μεγάλα ερωτηματικά για το οικονομικό της μοντέλο
Δεν είναι λίγες οι κριτικές που δέχεται η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή για το μοντέλο λειτουργίας της και καλούν για μείωση εξόδων

Η μυστική επένδυση του Πόλσον - Το ιστορικό κτήριο των 10 ορόφων στη Ν. Υόρκη
Το χρέος των 40 εκατομμυρίων δολαρίων που αγόρασε ο Πόλσον χωρίς να γίνει αμέσως γνωστό

Μπορεί η Ευρώπη να τα βγάλει πέρα με μια Γερμανία που ξοδεύει χωρίς όριο;
Για να αποτρέψει τη Ρωσία, οι ειδικοί σε θέματα άμυνας πιστεύουν ότι η Ευρώπη θα πρέπει να δαπανά 3,5% του ΑΕΠ ετησίως για τις ένοπλες δυνάμεις της

Πλούσιους νέους Αμερικανούς αναζητά η Μποτσουάνα για τα διαμάντια της
Για να πουλήσει διαμάντια, η Μποτσουάνα αξιοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα οπως το Instagram και το TikTok

Η Ευρώπη αναζητά νέες διαστημικές συνεργασίες στην ταραχώδη εποχή Τραμπ
Η Ευρώπη θέλει να τονώσει την άμυνα της και ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Διαστήματος διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην άμυνα

Γιατί η Ευρώπη υστερεί στη δημιουργία υπερπλουσίων
Οι σημαντικές εμπορικές πρωτεύουσες στην Ευρώπη και οι επικερδείς τους βιομηχανίες, έδιναν την ευκαιρία για δημιουργία πλούτου αλλά τα «παλιά, καλά χρόνια» έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί.

Πυρηνική ενέργεια: Amazon, Google και Meta υποστηρίζουν τον τριπλασιασμό της έως το 2050
Οι τεχνολογικοί γίγαντες ακολουθούν τις τράπεζες ζητώντας νέους σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής με πυρηνική ενέργεια για την κάλυψη των αυξανόμενων ενεργειακών απαιτήσεων και την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής