
Μετά τα αλλαντικά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα, ο επιχειρηματίας κ. Σπύρος Θεοδωρόπουλος εισέρχεται και στην κατηγορία των χυμών, καθώς μαζί με το επενδυτικό κεφάλαιο EOS Capital Partners που διαχειρίζεται ο πρώην τραπεζίτης κ. Απόστολος Ταμβακάκης, προχώρησαν σε μία κατ’ αρχήν συμφωνία με τους μετόχους της εταιρείας Ελληνικοί Χυμοί ΑΕΒΕ για την από κοινού τους συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας.
Οι νέοι μέτοχοι θα έχουν την πλειοψηφία της εταιρείας Ελληνικοί Χυμοί.
«Η συμφωνία θα ολοκληρωθεί το επόμενο διάστημα», αναφέρει στον Οικονομικό Ταχυδρόμο ο κ. Σπύρος Θεοδωρόπουλος, ενώ διαβεβαιώνει πως υπό το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς η εταιρεία θα αναπτυχθεί περαιτέρω.
Διαβάστε επίσης: Τα deals του 2022 στα τρόφιμα – Ποιοι είναι οι πρωταγωνιστές των νέων success stories
Ποια είναι η Ελληνικοί Χυμοί
Η εταιρεία Ελληνικοί Χυμοί δραστηριοποιείται στην εγχώρια αγορά χυμών από το 2003 με τις ετικέτες χυμών, Viva, Belo και Viva Slim.

Με έδρα της στη Βιομηχανική Περιοχή της Λάρισας, διαθέτει εγκαταστάσεις 13.500 τ.μ. και ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο 5.600 τ.μ.. Βασική της δραστηριότητα είναι η παραγωγή χυμών ιδιωτικής ετικέτας για τη συντριπτική πλειονότητα των ελληνικών αλυσίδων σούπερ μάρκετ.
Διαβάστε επίσης: Σε… δίαιτα το ΧΑ – Οι 30+1 εταιρείες τροφίμων που έφυγαν από το ταμπλό την περίοδο 2002-2022
Η εταιρεία διαθέτει τέσσερις ανεξάρτηρες γραμμές παραγωγής (34.000 κουτιά ανά ώρα), ενώ εντός του 2021 η εταιρεία προχώρησε στην εγκατάσταση των δυο γεμιστικών μηχανών, εκ των οποίων η μια παράγει χυμούς σε συσκευασία 1 λίτρου και η δεύτερη σε συσκευασία 250 ml.
Πρόκειται για εταιρεία με μηδενικό δανεισμό ο τζίρος της οποίας κινείται στην περιοχή των 25 εκατ. ευρώ.
Η πορεία της εταιρείας κατά το έτος 2020 ήταν ικανοποιητική, διότι, όπως αναφέρεται στην οικονομική έκθεση, οι πωλήσεις της εταιρείας μειώθηκαν λιγότερο από το αναμενόμενο λόγω του COVID 19. Ωστόσο κατέγραψε σημαντική πτώση έναντι του 2019 χρονιά κατά την οποία ο τζίρος της είχε φτάσει στα 25,75 εκατ. ευρώ.
Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας το έτος 2020 ανήλθε στα 22,62 εκατ. ευρώ. Τα Μικτά Κέρδη έφτασαν το ποσό των 6,6 εκατ. ευρώ και μετά την αφαίρεση των εξόδων Διάθεσης, Διοίκησης, Χρηματοπιστωτικών εξόδων και των έκτακτων αποτελεσμάτων παρέμειναν Καθαρά Κέρδη 4,22 εκατ. ευρώ.


Latest News

ΔΕΗ: Το πρώτο σταθερό διζωνικό τιμολόγιο 24μηνης διάρκειας
ΔΕΗ myHome EnterTwo: Σταθερή διζωνική χρέωση (κανονική: 0,145€/kWh και μειωμένη: 0,095€/kWh) για 24 ολόκληρους μήνες και έκπτωση €50 στον πρώτο λογαριασμό και άλλα €50 έκπτωση στον 6ο μήνα με εγγραφή στο myΔΕΗ

Νέα συνεργασία EY Ελλάδος και Microsoft
Οι δύο επιχειρήσεις ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους, παρουσιάζοντας δύο δωρεάν online εκπαιδευτικά προγράμματα

Αλλαγή σκυτάλης στον ΑΔΜΗΕ
Τι αναφέρει η εισηγμένη εταιρεία

Τράπεζα Κύπρου: Ολοκληρώθηκε το 28% του προγράμματος επαναγοράς μετοχών
Τι αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Τράπεζα Κύπρου

Trade Estates: Καθαρά κέρδη 13,1 εκατ. το 2024 – Μέρισμα 0,1 ευρώ ανά μετοχή
Οι προοπτικές για τη φετινή χρονιά - Mε εντατικούς ρυθμούς προχωρά η κατασκευαστική δραστηριότητα της Trade Estates

Softweb: Στα 1,83 εκατ. ο κύκλος εργασιών το 2024
Στρατηγικός στόχος της διοίκησης του Ομίλου παραμένει η διάθεση προϊόντων και υπηρεσιών all in one solution, η συνεχής διεύρυνση του μεριδίου αγοράς και η επίτευξη υψηλών οικονομικών επιδόσεων

Τάσος Σφυρόερας (Alter Ego Media): «Παρακαταθήκη για τις εταιρείες η εφαρμογή των αρχών εταιρικής διακυβέρνησης»
Για την προετοιμασία των εταιρειών και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν πριν εισαχθούν στο χρηματιστήριο, μίλησαν οι νομικοί σύμβουλοι της Alter Ego Media και TRASTOR ΑΕΕΑΠ στο συνέδριο Εισηγμένες Εταιρίες

ΕΒΕΑ: Πώς οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιοποιούν τα χρηματοδοτικά εργαλεία
Εκδήλωση που συνδιοργάνωσε χθες το ΕΒΕΑ με την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα (ΕΑΤ) και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΑΤΕ)

Aγγ. Κρητικός στον ΟΤ: «Ιδανικό το ταίριασμα με τον Μασούτη» – Γιατί είναι αισιόδοξος για το deal
Πεπεισμένος για την ολοκλήρωση του deal με τον Μασούτη εμφανίζεται ο Άγγελος Κρητικός – Τι απαντά στον ΟΤ για τα καταστήματα, τις υποδομές logistics και τους εργαζόμενους

Έως τον Ιούνιο το λανσάρισμά της Snappi από την Πειραιώς – Στόχος οι 100.000 πελάτες το 2025
Σύμφωνα με την CEO της Snappi Γκαμπριέλα Κίντερτ, κεντρικό στόχο του επιχειρησιακού της πλάνου αποτελεί η προσέλκυση 100.000 πελατών έως και το τέλος της εφετινής χρονιάς στην ελληνική αγορά