Τη δική τους πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου δημιουργούν τα ΕΛΤΑ Courier. Η παγκόσμια τάση των marketplaces έχει φτάσει και στην Ελλάδα, καθώς η πανδημία έστρεψε τους Έλληνες καταναλωτές στα onlineκαταστήματα ακόμα και για τις καθημερινές τους αγορές. Η νέα πλατφόρμα, ecouriermarket.com, βρίσκεται ήδη σε δοκιμαστική λειτουργία και στις πρώτες επτά ημέρες έχει ήδη ενσωματώσει 90 καταστήματα, ενώ ως το τέλος του μήνα εκτιμάται πως θα έχει φτάσει ή και ξεπεράσει τα 140, με τον συνολικό αριθμό των προϊόντων να φτάνει το 1 εκατ.
Η θυγατρική των ΕΛΤΑ εισέρχεται σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά. Η νέα πύλη e-commerce, της οποίας η πιλοτική λειτουργία αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος Φεβρουαρίου, συγκεντρώνει σε ένα σημείο προϊόντα και προσφορές από διαφορετικά καταστήματα και ενσωματώνει τη διαδικασία της παραγγελίας στο σύστημα διανομής της ΕΛΤΑ Courier, φέρνοντας τα προϊόντα πιο γρήγορα στον καταναλωτή.
Μάλιστα, σε αντίθεση με τις διαθέσιμες πλατφόρμες, όπου η χρέωση γίνεται κλιμακωτά με ποσοστό επί του τζίρου, η πρόταση της ΕΛΤΑ Courierπροσφέρεται με τη μορφή ετήσιας σταθερής συνδρομής, ώστε οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις να μπορούν να προγραμματίσουν τα έξοδά τους και να προσφέρουν πιο ανταγωνιστικές τιμές στον καταναλωτή.
Οι χρήστες της πλατφόρμας έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προϊόντα μέσα από 11 κατηγορίες, μεταξύ των οποίων μόδα, υγεία και ομορφιά, παιδικά και βρεφικά είδη, hobby και αθλητισμός, σπίτι και κήπος, αυτοκίνητο και μηχανή, φιλοτελικά προϊόντα – φιλοτελισμός, καθώς και να δουν γρήγορα στην αρχική σελίδα τρέχουσες προσφορές.
Διατίθεται επίσης και εφαρμογή για ελεύθερη λήψη και εγκατάσταση μέσω Play Store για χρήστες Android και App Store για χρήστες iPhone/iPad.
Όσον αφορά στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, αυτές δεν απαιτείται να διαθέτουν το δικό τους e-shop. Αυτό αναλαμβάνεται δωρεάν από την υπηρεσία του ecouriermarket.gr, η οποία προσφέρει, σύμφωνα με πληροφορίες, και μοναδικό SUBDOMAIN για κάθε έμπορο, δωρεάν, χωρίς ετήσιο κόστος. Έτσι, οι επιχειρήσεις δημιουργούν ένα επιπλέον κανάλι για τη διάθεση των προϊόντων τους και τη δημιουργία επιπλέον πωλήσεων, έχοντας λύσει συγχρόνως και το ζήτημα του last mile.
Στα πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις περιλαμβάνονται η δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης για κάθε νέα παραγγελία που λαμβάνει το e-shop καθώς και προγραμματισμού ημέρας και ώρας παραλαβής από την ΕΛΤΑ Courier, live τεχνική υποστήριξη, δημιουργία online αποθήκης για όσες επιχειρήσεις δεν διατηρούν μηχανογραφημένες, για υπολογισμό του στοκ και ενημέρωση αποθεμάτων. Διατίθενται ακόμη σύνδεση με Social Media, media corner και αναλυτικό reporting. Επιπλέον, παρέχονται συσκευασίες από την ΕΛΤΑ Courier σε διαφορετικές διαστάσεις με διακριτική σήμανση, έτσι ώστε να προσφέρεται και χώρος για το branding του εμπόρου.
Ειδικότερα, οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ τριών ειδών συνδρομής. Οι τρεις επιλογές μηνιαίας συνδρομής έχουν κόστος 19,90 ευρώ (ασημένια), 49,90 ευρώ (χρυσή) και 99,90 ευρώ (πλατινένια), μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, και περιλαμβάνουν επιπρόσθετες εφαρμογές και υπηρεσίες, όπως η δυνατότητα διασύνδεσης με εμπορικά προγράμματα για την ενημέρωση των αποθεμάτων ή των τιμών ή η σύνδεση του e-shop με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Latest News
VentureGarden Αθήνα: Ο επιταχυντής επιχειρηματικών ιδεών ξεκινά τον 23ο κύκλο του τον Μάρτιο
Οι αιτήσεις του 23ου κύκλου του VentureGarden Αθήνα είναι ανοιχτές για όλους όσους έχουν μία επιχειρηματική ιδέα ή επιθυμούν να αναπτύξουν μία νέα επιχείρηση
Κληρώνει… τον Απρίλιο για το πλαφόν στα κέρδη – Θα ανέβουν οι τιμές στα σούπερ μάρκετ;
Κρίσιμοι οι επόμενοι μήνες στην αγορά καθώς η πορεία των τιμών θα καθορίσει και τις αποφάσεις του υπ. Ανάπτυξης για την τύχη του πλαφόν
Μετά το νερό στοχεύει και σε… ροζ πρωτιά η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων (Βίκος)
Κυριαρχία στο νερό με 20,4% μερίδιο - Με +121,74% «έτρεξε» το Βίκος Pink Grapefruit - Τα νέα σχέδια της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων για την αγορά του HoReCa
Το «μερίδιο στομάχου», η Motor Oil και τι δεν φοβάται ο Αρ. Παντελιάδης
Τι σχεδιάζει ο Αριστοτέλης Παντελιάδης για τον όμιλο METRO – Πόσο θα αυξηθούν τα έσοδα των σούπερ μάρκετ το 2025 – Γιατί θα εξαφανιστεί το τσουνάμι των προσφορών
Κέρδη στο ντεμπούτο της Titan America στο NYSE
Η μετοχή της Titan America άρχισε τις συναλλαγές στα 16 δολάρια, την τιμή δηλαδή για τις 24.000.000 κοινές μετοχές της αρχικής δημόσιας προσφορά της
Στο 32,89% η συμμετοχή της Fairfax στη Eurobank - Οι μετοχές μετά το placement
Πώς οδηγήθηκε η Fairfax στη μείωση του ποσοστού της
Σταθεροποιητικά στο ντεμπούτο της η Titan America
Η Titan Cement International SA αναμένει να αντλήσει κεφάλαια της τάξης των 228.000.000 δολαρίων Αμερικής μετά την αφαίρεση των προμηθειών των αναδόχων
Μυτιληναίος στους FT: Γιατί βάζει τη Metlen στο LSE και όχι στο NYSE
Τι λέει στους FT ο προέδρος και CEO της Metlen για την εξάρτηση της ΕΕ από τα κρίσιμα μέταλλα της Κίνας
THEON: Νέες παραγγελίες ύψους 53 εκατ. τον Ιανουάριο 2025
Οι παραγγελίες αυτές προστίθενται στο ήδη αυξημένο ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών της THEON, ύψους περίπου €650 εκατ. από τις 31 Δεκεμβρίου 2024.
Συμπαράσταση ΚΕΕΕ προς τις επιχειρήσεις στη Σαντορίνη
Η σεισμική δραστηριότητα επηρεάζει τη λειτουργία και τη βιωσιμότητά τους