Τη δική τους πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου δημιουργούν τα ΕΛΤΑ Courier. Η παγκόσμια τάση των marketplaces έχει φτάσει και στην Ελλάδα, καθώς η πανδημία έστρεψε τους Έλληνες καταναλωτές στα onlineκαταστήματα ακόμα και για τις καθημερινές τους αγορές. Η νέα πλατφόρμα, ecouriermarket.com, βρίσκεται ήδη σε δοκιμαστική λειτουργία και στις πρώτες επτά ημέρες έχει ήδη ενσωματώσει 90 καταστήματα, ενώ ως το τέλος του μήνα εκτιμάται πως θα έχει φτάσει ή και ξεπεράσει τα 140, με τον συνολικό αριθμό των προϊόντων να φτάνει το 1 εκατ.
Η θυγατρική των ΕΛΤΑ εισέρχεται σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά. Η νέα πύλη e-commerce, της οποίας η πιλοτική λειτουργία αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος Φεβρουαρίου, συγκεντρώνει σε ένα σημείο προϊόντα και προσφορές από διαφορετικά καταστήματα και ενσωματώνει τη διαδικασία της παραγγελίας στο σύστημα διανομής της ΕΛΤΑ Courier, φέρνοντας τα προϊόντα πιο γρήγορα στον καταναλωτή.
Μάλιστα, σε αντίθεση με τις διαθέσιμες πλατφόρμες, όπου η χρέωση γίνεται κλιμακωτά με ποσοστό επί του τζίρου, η πρόταση της ΕΛΤΑ Courierπροσφέρεται με τη μορφή ετήσιας σταθερής συνδρομής, ώστε οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις να μπορούν να προγραμματίσουν τα έξοδά τους και να προσφέρουν πιο ανταγωνιστικές τιμές στον καταναλωτή.
Οι χρήστες της πλατφόρμας έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προϊόντα μέσα από 11 κατηγορίες, μεταξύ των οποίων μόδα, υγεία και ομορφιά, παιδικά και βρεφικά είδη, hobby και αθλητισμός, σπίτι και κήπος, αυτοκίνητο και μηχανή, φιλοτελικά προϊόντα – φιλοτελισμός, καθώς και να δουν γρήγορα στην αρχική σελίδα τρέχουσες προσφορές.
Διατίθεται επίσης και εφαρμογή για ελεύθερη λήψη και εγκατάσταση μέσω Play Store για χρήστες Android και App Store για χρήστες iPhone/iPad.
Όσον αφορά στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, αυτές δεν απαιτείται να διαθέτουν το δικό τους e-shop. Αυτό αναλαμβάνεται δωρεάν από την υπηρεσία του ecouriermarket.gr, η οποία προσφέρει, σύμφωνα με πληροφορίες, και μοναδικό SUBDOMAIN για κάθε έμπορο, δωρεάν, χωρίς ετήσιο κόστος. Έτσι, οι επιχειρήσεις δημιουργούν ένα επιπλέον κανάλι για τη διάθεση των προϊόντων τους και τη δημιουργία επιπλέον πωλήσεων, έχοντας λύσει συγχρόνως και το ζήτημα του last mile.
Στα πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις περιλαμβάνονται η δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης για κάθε νέα παραγγελία που λαμβάνει το e-shop καθώς και προγραμματισμού ημέρας και ώρας παραλαβής από την ΕΛΤΑ Courier, live τεχνική υποστήριξη, δημιουργία online αποθήκης για όσες επιχειρήσεις δεν διατηρούν μηχανογραφημένες, για υπολογισμό του στοκ και ενημέρωση αποθεμάτων. Διατίθενται ακόμη σύνδεση με Social Media, media corner και αναλυτικό reporting. Επιπλέον, παρέχονται συσκευασίες από την ΕΛΤΑ Courier σε διαφορετικές διαστάσεις με διακριτική σήμανση, έτσι ώστε να προσφέρεται και χώρος για το branding του εμπόρου.
Ειδικότερα, οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ τριών ειδών συνδρομής. Οι τρεις επιλογές μηνιαίας συνδρομής έχουν κόστος 19,90 ευρώ (ασημένια), 49,90 ευρώ (χρυσή) και 99,90 ευρώ (πλατινένια), μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, και περιλαμβάνουν επιπρόσθετες εφαρμογές και υπηρεσίες, όπως η δυνατότητα διασύνδεσης με εμπορικά προγράμματα για την ενημέρωση των αποθεμάτων ή των τιμών ή η σύνδεση του e-shop με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Latest News
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων