Σχεδόν 8 στους 10 πολίτες που εξυπηρετήθηκαν από τον Ενιαίο Αριθμό Εξυπηρέτησης 1555, για θέματα του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από τη λειτουργία του, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας.
Η έρευνα ικανοποίησης πολιτών για το 1555 πραγματοποιήθηκε πανελλαδικά τον Δεκέμβριο του 2021 και διεξήχθη εσωτερικά, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου και σύμφωνα με συγκεκριμένα μεθοδολογικά πρότυπα, τα οποία εξασφαλίζουν υψηλό επίπεδο εγκυρότητας και αξιοπιστίας. Η έρευνα αυτή κινήθηκε στο πλαίσιο μιας πρακτικής που ακολουθείται από όλες τις μεγάλες επιχειρήσεις με αντίστοιχες υπηρεσίες.
Η συγκεκριμένη έρευνα ικανοποίησης αποτελεί ουσιαστικό εργαλείο αξιολόγησης, με στόχο τη διαρκή αναβάθμιση της λειτουργίας του 1555 και τη βελτίωση των υπηρεσιών προς τον πολίτη.
1555 και ΕΦΚΑ
Η ικανοποίηση των πολιτών που απευθύνθηκαν στο 1555 και εξυπηρετήθηκαν άμεσα στο πρώτο επίπεδο (front office) για θέματα αρμοδιότητας του ΕΦΚΑ (συντάξεις, ασφάλιση και εισφορές, παροχές και υγεία κ.ά.), που συγκεντρώνουν και τον μεγαλύτερο αριθμό των κλήσεων στο 1555, αποτυπώνεται σε αριθμούς. Ειδικότερα:
· Το 74,9% των πολιτών που εξυπηρετήθηκαν στο πρώτο επίπεδο εξυπηρέτησης από τους τηλεφωνητές (front office) δήλωσαν ότι το θέμα για το οποίο επικοινώνησαν λύθηκε.
· 81,4% των πολιτών δηλώνουν ότι θα πρότειναν την υπηρεσία σε φίλους ή συγγενείς τους.
76,9% των πολιτών αξιολογούν θετικά την αποτελεσματικότητα του 1555 στην επίλυση του θέματός τους.
Αντίστοιχη είναι και η εικόνα σε σχέση με την εξυπηρέτηση των πολιτών από το δεύτερο και τρίτο επίπεδο εξυπηρέτησης (υπηρεσίες υποστήριξης). Στα επίπεδα αυτά παραπέμπονται τα προσωποποιημένα αιτήματα των πολιτών, για τα οποία απαιτείται περισσότερη έρευνα και χρόνος για να διεκπεραιωθούν και για αυτό προωθούνται στις υποστηρικτικές ομάδες του 1555. Συγκεκριμένα:
· Το 87,6% δηλώνουν ότι η υπόθεσή τους διευθετήθηκε το αργότερο εντός μίας εβδομάδας από την κλήση τους.
· Το 80,1% δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που έλαβαν από το back office.
1555 και ΟΑΕΔ
Όσον αφορά στους πολίτες που απευθύνθηκαν στο 1555 για θέματα αρμοδιότητας του ΟΑΕΔ (ανεργία, επιδόματα και παροχές, προγράμματα απασχόλησης κ.ά.):
· Το 62,9% των πολιτών που εξυπηρετήθηκαν στο πρώτο επίπεδο εξυπηρέτησης από τους τηλεφωνητές (front office) δήλωσαν ότι το θέμα για το οποίο επικοινώνησαν λύθηκε.
· το 82,7% δηλώνουν ότι θα πρότειναν την υπηρεσία σε φίλους ή συγγενείς τους.
Το 81,1% των πολιτών αξιολογούν θετικά την αποτελεσματικότητα του 1555 στην επίλυση του θέματός τους.
Αντίστοιχα, από τους πολίτες, το θέμα των οποίων παραπέμφθηκε προς επίλυση στο υπηρεσίες υποστήριξης του κέντρου εξυπηρέτησης:
· Το 72,4% δηλώνουν ότι η υπόθεσή τους διευθετήθηκε το αργότερο εντός μιας εβδομάδας από την κλήση τους.
· Το 79,5% δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που έλαβαν από το back office του 1555.
1555 και ΟΠΕΚΑ
Από τους πολίτες που απευθύνθηκαν στο 1555 για θέματα αρμοδιότητας του ΟΠΕΚΑ (οικογενειακά επιδόματα, παροχές κοινωνικής αλληλεγγύης, προνοιακές παροχές αναπηρίας κ.ά.) και εξυπηρετήθηκαν στο πρώτο επίπεδο:
· Το 89,7% των πολιτών που εξυπηρετήθηκαν στο πρώτο επίπεδο εξυπηρέτησης από τους τηλεφωνητές (front office) δήλωσαν ότι το θέμα για το οποίο επικοινώνησαν λύθηκε.
· το 69,5% δηλώνουν ότι θα πρότειναν την υπηρεσία σε φίλους ή συγγενείς τους.
Το 57% των πολιτών αξιολογούν θετικά την αποτελεσματικότητα του 1555 στην επίλυση του θέματός τους.
Αντίστοιχα, για την εξυπηρέτηση θεμάτων που παραπέμφθηκαν προς επίλυση στις υπηρεσίες υποστήριξης:
· Το 66,5% δηλώνουν ότι η υπόθεσή τους διευθετήθηκε το αργότερο εντός μιας εβδομάδας από την κλήση τους.
· Το 65,6% δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που έλαβαν από το back office του 1555.
Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε σχετικά: «Μέχρι το καλοκαίρι είχαμε να αντιμετωπίσουμε τη ντροπή των κατεβασμένων τηλεφώνων στο Υπουργείο Εργασίας και τους φορείς του. Από το καλοκαίρι όμως του 2021 αναθέσαμε σε μία από τις πέντε μεγαλύτερες εταιρείες συμβούλων τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς την εξυπηρέτηση των πολιτών και αυτή με τη σειρά της όρισε ως υπεργολάβους τα τρία μεγαλύτερα ελληνικά τηλεφωνικά κέντρα.
Κατορθώσαμε λοιπόν σε 6 μόλις μήνες λειτουργίας του, το 1555 να συγκεντρώνει υψηλά ποσοστά ικανοποίησης των πολιτών που εξυπηρετήθηκαν μέσω αυτού. Απαντήθηκαν πάνω από 1 εκατομμύριο κλήσεις με τους ίδιους τους πολίτες να αναγνωρίζουν την πρόοδο που έχει γίνει. Το καταγράφουμε και συνεχίζουμε την προσπάθεια. Δέσμευσή μας είναι ότι θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε συνεχώς την οργάνωση και τη λειτουργία του 1555, δημιουργώντας νέες ψηφιακές δυνατότητες εξυπηρέτησης και επιταχύνοντας τη διαχείριση των πιο περίπλοκων υποθέσεων».
Latest News
Στην Αθήνα η συνάντηση Χημικών και Τελωνειακών Υπηρεσιών από 27 χώρες και Ευρωπαϊκούς Οργανισμούς
Η διήμερη συνάντηση στην ΑΑΔΕ ολοκληρώθηκε, με τον εορτασμό της συμπλήρωσης των 95 χρόνων από την ίδρυση του Γενικού Χημείου του Κράτους
Νέα έκρηξη χρεών στον ΕΦΚΑ - Πόσοι απειλούνται με αναγκαστική είσπραξη [πίνακες]
Στα ύψη έχουν εκτοξευτεί τα ληξιπρόθεσμα χρέη στα ασφαλιστικά ταμεία - Τι αποκαλύπτουν τα επίσημα στοιχεία
Πόσο αυξάνονται οι συντάξεις το 2025 ανά κατηγορία, κλιμάκιο και Ταμείο
Οι συντάξεις πληρώνονται τέλη Δεκεμβρίου - Τι θα ισχύσει για την Εισφορά Αλληλεγγύης Συνταξιούχων και τις κρατήσεις στις επικουρικές συντάξεις
Ερχεται σοκ και... ΔΕΟΣ στη φοροδιαφυγή και το λαθρεμπόριο
Ειδικοί «Ράμπο» για μεγάλες υποθέσεις και δύσκολες αποστολές - Ποιες είναι οι Δυνάμεις Ελέγχου Οικονομικών Συναλλαγών της ΑΑΔΕ για την φοροδιαφυγή
Φοροελαφρύνσεις ως το 2027 στη μεσαία τάξη - Τι είπε ο Μητσοτάκης
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε ότι το 2027 το οικονομικό αποτέλεσμα της κυβερνητικής πολιτικής θα είναι ορατό σε όλους
Τα τέσσερα νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής - Τι πιστεύουν οι πολίτες [γραφήματα]
Μεταξύ άλλων προβλέπεται η καθολική δήλωση των εσόδων-εξόδων μιας επιχείρησης στο myDATA από 1η Ιανουαρίου 2025 - Τι θα γίνει με το Ηλεκτρονικό Τιμολόγιο
Τα νέα εργαλεία κατά της φοροδιαφυγής - Εκδήλωση της ΑΑΔΕ με τον πρωθυπουργό [live]
Ειδική εκδήλωση της ΑΑΔΕ στο Ζάππειο Μέγαρο παρουσία Μητσοτάκη με θέμα «Σύγχρονα - Δίκαια- Αποτελεσματικά»
Νέα διετής συλλογική σύμβαση εργασίας στην Πειραιώς - Ποιες παροχές αυξάνονται
Ποιες θα είναι οι παροχές στην τράπεζα Πειραιώς - Διεύρυνση και ενίσχυση του ιατροφαρμακευτικού και νοσοκομειακού προγράμματος,
ΔΥΠΑ: Πότε λήγουν οι αιτήσεις για το πρόγραμμα απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας
Πάνω από 20.000 νέοι έχουν ήδη ξεκινήσει την απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας μέσω της πρώτης δράσης του νέου ΕΣΠΑ της ΔΥΠΑ
Μέσω IRIS οι πληρωμές στον ΕΦΚΑ για ελεύθερους επαγγελματίες - Η διαδικασία
Η πληρωμή οφειλών μέσω IRIS προσφέρει άμεση πίστωση των οφειλών, χωρίς την καθυστέρηση ενός έως τεσσάρων ημερών