![1555: Ικανοποιημένοι δηλώνουν 8 στους 10 πολίτες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/xatzidakis1555.jpeg)
Σχεδόν 8 στους 10 πολίτες που εξυπηρετήθηκαν από τον Ενιαίο Αριθμό Εξυπηρέτησης 1555, για θέματα του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από τη λειτουργία του, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας.
Η έρευνα ικανοποίησης πολιτών για το 1555 πραγματοποιήθηκε πανελλαδικά τον Δεκέμβριο του 2021 και διεξήχθη εσωτερικά, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου και σύμφωνα με συγκεκριμένα μεθοδολογικά πρότυπα, τα οποία εξασφαλίζουν υψηλό επίπεδο εγκυρότητας και αξιοπιστίας. Η έρευνα αυτή κινήθηκε στο πλαίσιο μιας πρακτικής που ακολουθείται από όλες τις μεγάλες επιχειρήσεις με αντίστοιχες υπηρεσίες.
Η συγκεκριμένη έρευνα ικανοποίησης αποτελεί ουσιαστικό εργαλείο αξιολόγησης, με στόχο τη διαρκή αναβάθμιση της λειτουργίας του 1555 και τη βελτίωση των υπηρεσιών προς τον πολίτη.
1555 και ΕΦΚΑ
![](http://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/10.02.2022_1555-ΕΦΚΑ-600x600.png)
Η ικανοποίηση των πολιτών που απευθύνθηκαν στο 1555 και εξυπηρετήθηκαν άμεσα στο πρώτο επίπεδο (front office) για θέματα αρμοδιότητας του ΕΦΚΑ (συντάξεις, ασφάλιση και εισφορές, παροχές και υγεία κ.ά.), που συγκεντρώνουν και τον μεγαλύτερο αριθμό των κλήσεων στο 1555, αποτυπώνεται σε αριθμούς. Ειδικότερα:
· Το 74,9% των πολιτών που εξυπηρετήθηκαν στο πρώτο επίπεδο εξυπηρέτησης από τους τηλεφωνητές (front office) δήλωσαν ότι το θέμα για το οποίο επικοινώνησαν λύθηκε.
· 81,4% των πολιτών δηλώνουν ότι θα πρότειναν την υπηρεσία σε φίλους ή συγγενείς τους.
76,9% των πολιτών αξιολογούν θετικά την αποτελεσματικότητα του 1555 στην επίλυση του θέματός τους.
Αντίστοιχη είναι και η εικόνα σε σχέση με την εξυπηρέτηση των πολιτών από το δεύτερο και τρίτο επίπεδο εξυπηρέτησης (υπηρεσίες υποστήριξης). Στα επίπεδα αυτά παραπέμπονται τα προσωποποιημένα αιτήματα των πολιτών, για τα οποία απαιτείται περισσότερη έρευνα και χρόνος για να διεκπεραιωθούν και για αυτό προωθούνται στις υποστηρικτικές ομάδες του 1555. Συγκεκριμένα:
· Το 87,6% δηλώνουν ότι η υπόθεσή τους διευθετήθηκε το αργότερο εντός μίας εβδομάδας από την κλήση τους.
· Το 80,1% δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που έλαβαν από το back office.
1555 και ΟΑΕΔ
![](http://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/10.02.2022_1555-ΟΑΕΔ-600x600.png)
Όσον αφορά στους πολίτες που απευθύνθηκαν στο 1555 για θέματα αρμοδιότητας του ΟΑΕΔ (ανεργία, επιδόματα και παροχές, προγράμματα απασχόλησης κ.ά.):
· Το 62,9% των πολιτών που εξυπηρετήθηκαν στο πρώτο επίπεδο εξυπηρέτησης από τους τηλεφωνητές (front office) δήλωσαν ότι το θέμα για το οποίο επικοινώνησαν λύθηκε.
· το 82,7% δηλώνουν ότι θα πρότειναν την υπηρεσία σε φίλους ή συγγενείς τους.
Το 81,1% των πολιτών αξιολογούν θετικά την αποτελεσματικότητα του 1555 στην επίλυση του θέματός τους.
Αντίστοιχα, από τους πολίτες, το θέμα των οποίων παραπέμφθηκε προς επίλυση στο υπηρεσίες υποστήριξης του κέντρου εξυπηρέτησης:
· Το 72,4% δηλώνουν ότι η υπόθεσή τους διευθετήθηκε το αργότερο εντός μιας εβδομάδας από την κλήση τους.
· Το 79,5% δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που έλαβαν από το back office του 1555.
1555 και ΟΠΕΚΑ
![](http://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/10.02.2022_1555-ΟΠΕΚΑ-600x600.png)
Από τους πολίτες που απευθύνθηκαν στο 1555 για θέματα αρμοδιότητας του ΟΠΕΚΑ (οικογενειακά επιδόματα, παροχές κοινωνικής αλληλεγγύης, προνοιακές παροχές αναπηρίας κ.ά.) και εξυπηρετήθηκαν στο πρώτο επίπεδο:
· Το 89,7% των πολιτών που εξυπηρετήθηκαν στο πρώτο επίπεδο εξυπηρέτησης από τους τηλεφωνητές (front office) δήλωσαν ότι το θέμα για το οποίο επικοινώνησαν λύθηκε.
· το 69,5% δηλώνουν ότι θα πρότειναν την υπηρεσία σε φίλους ή συγγενείς τους.
Το 57% των πολιτών αξιολογούν θετικά την αποτελεσματικότητα του 1555 στην επίλυση του θέματός τους.
Αντίστοιχα, για την εξυπηρέτηση θεμάτων που παραπέμφθηκαν προς επίλυση στις υπηρεσίες υποστήριξης:
· Το 66,5% δηλώνουν ότι η υπόθεσή τους διευθετήθηκε το αργότερο εντός μιας εβδομάδας από την κλήση τους.
· Το 65,6% δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που έλαβαν από το back office του 1555.
Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε σχετικά: «Μέχρι το καλοκαίρι είχαμε να αντιμετωπίσουμε τη ντροπή των κατεβασμένων τηλεφώνων στο Υπουργείο Εργασίας και τους φορείς του. Από το καλοκαίρι όμως του 2021 αναθέσαμε σε μία από τις πέντε μεγαλύτερες εταιρείες συμβούλων τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς την εξυπηρέτηση των πολιτών και αυτή με τη σειρά της όρισε ως υπεργολάβους τα τρία μεγαλύτερα ελληνικά τηλεφωνικά κέντρα.
Κατορθώσαμε λοιπόν σε 6 μόλις μήνες λειτουργίας του, το 1555 να συγκεντρώνει υψηλά ποσοστά ικανοποίησης των πολιτών που εξυπηρετήθηκαν μέσω αυτού. Απαντήθηκαν πάνω από 1 εκατομμύριο κλήσεις με τους ίδιους τους πολίτες να αναγνωρίζουν την πρόοδο που έχει γίνει. Το καταγράφουμε και συνεχίζουμε την προσπάθεια. Δέσμευσή μας είναι ότι θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε συνεχώς την οργάνωση και τη λειτουργία του 1555, δημιουργώντας νέες ψηφιακές δυνατότητες εξυπηρέτησης και επιταχύνοντας τη διαχείριση των πιο περίπλοκων υποθέσεων».
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Τσακλόγλου: Δεν υπάρχει 6ήμερη εργασία στην Ελλάδα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/04/tsakloglou-1-600x337.jpg)
Δεν υπάρχει 6ήμερη εργασία, στην Ελλάδα τονίζει ο Τσακλόγλου
«Παράνομο και ασύμφορο για τους εργοδότες να καθιερώσουν την έκτακτη βάρδια μόνιμα» τονίζει ο υφυπουργός Εργασίας, αναφερόμενος στην εξαήμερη εργασία
![Φορολογική δήλωση: Πότε είναι προαιρετική η γνωστοποίηση IBAN](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ot_forologikes2-768x450-1-600x352.png)
Πότε είναι προαιρετική η γνωστοποίηση IBAN στη φορολογική δήλωση
Τι ανακοίνωσε η ΑΑΔΕ
![Καύσωνας: Για ποιες εργασίες προβλέπεται διακοπή και τηλεργασία – Τι ορίζει η υπουργική εγκύκλιος](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/ERGATES-KATASKEVES-600x362.jpg)
Διακοπή εργασιών και τηλεργασία – Τι ισχύει από σήμερα για τους εργαζόμενους λόγω καύσωνα
Μέτρα προστασίας των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα από τον καύσωνα προβλέπει η υπουργική εγκύκλιος
![Φορολογικές δηλώσεις: Στα άκρα η κόντρα λογιστών – υπουργείου Οικονομικών για παράταση της προθεσμίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ot_forologikes2-768x450-1-600x352.png)
«Πόλεμος» για τις φορολογικές δηλώσεις - Προσφυγή λογιστών στον Συνήγορο του Πολίτη
Εκπνέει η προθεσμία για τις φορολογικές δηλώσεις
![Συντάξεις: Έρχεται η ώρα των περικοπών στις χηρείας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/01/sintaxeis1-768x512-2-600x400.jpg)
Έρχεται η ώρα των περικοπών στις συντάξεις χηρείας
Το Σεπτέμβριο οι αποφάσεις συντάξεις – Κρίσιμο θέμα η αναζήτηση ή όχι επιστροφής αναδρομικών ποσών
![Καύσωνας: Για ποιες εργασίες προβλέπεται διακοπή και τηλεργασία – Τι ορίζει η υπουργική εγκύκλιος](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/ERGATES-KATASKEVES-600x362.jpg)
Διακοπή εργασιών και τηλεργασία λόγω καύσωνα – Τι ορίζει η εγκύκλιος, για ποιους εργαζόμενους
Μέτρα προστασίας των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα από τον καύσωνα προβλέπει η υπουργική εγκύκλιος
![Προϋπολογισμός: Υπέρβαση 1,3 δισ. στα φορολογικά έσοδα το πρώτο εξάμηνο λόγω ακρίβειας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/ot_aade4_forol-600x352.png)
Ποιοι φόροι έφεραν πρωτογενές πλεόνασμα 2,9 δισ. ευρώ
Πού οφείλεται η υπέρβαση του στόχου για το πρωτογενές πλεόνασμα κατά 1,7 δισ. ευρώ κατά την εκτέλεση του προϋπολογισμού το πρώτο εξάμηνο
![ΓΣΕΕ: Πώς υπολογίζεται η καλοκαιρινή άδεια – Πότε καταβάλλεται το επίδομα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/ergazomenoi-2-600x450.jpg)
Πόση καλοκαιρινή άδεια δικαιούστε - Υπολογίστε με ένα κλικ
Οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα μπορούν να υπολογίσουν μόνοι τους την άδεια που δικαιούνται μέσω on line εφαρμογής που έχει δημιουργήσει η ΓΣΕΕ ή μέσω της App εφαρμογής
![Μισθοί: Φρένο στις αυξήσεις «βλέπουν» οι επιχειρήσεις στην ευρωζώνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ot_misthoi3-600x352.png)
Φρένο στις αυξήσεις των μισθών «βλέπουν» οι επιχειρήσεις στην ευρωζώνη
Πώς θα διαμορφωθούν οι μισθοί στην ευρωζώνη - Τι απαντούν στελέχη επιχειρήσεων σε νέα έρευνα της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας
![ΑΑΔΕ – myDATA: Σε λειτουργία νέες εκδόσεις για το myDATA και το timologio](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/10/mydata-600x399.jpg)
Σε λειτουργία νέες εκδόσεις για το myDATA και το timologio
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι φορολογούμενοι