Την πλήρη αντίθεση της εκφράζει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία στην πρόθεση της ΕΡΤ να καταργήσει από 31-3-2022 τη λειτουργία των εκπομπών στα βραχέα κύματα και τη σφράγιση των σχετικών εγκαταστάσεων στο Κέντρο Εκπομπής στην Αυλίδα.
Όπως επισημαίνει η ΠΝΟ, με την απόφαση αυτή παύει η μετάδοση του ραδιοφωνικού προγράμματος «Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ» καθώς και του Κεντρικού Δελτίου Ειδήσεων της ΕΡΤ στα Βραχέα που ήταν η μοναδική εκπομπή που συνέδεε τους ανά τα πελάγη και τους ωκεανούς ταξιδεύοντες απανταχού Έλληνες Ναυτικούς με την πατρίδα για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία τους.
Η δικαιολογία ότι τα δημόσια μέσα της Ευρώπης στην πλειονότητα τους έχουν σταματήσει τις εκπομπές στα Βραχέα και ότι τους επόμενους μήνες η ΕΡΤ θα επιταχύνει την διάχυση των παραπάνω προγραμμάτων το διαδίκτυο, δεν είναι πειστική αφού η πλειονότητα των ευρωπαϊκών κρατών δεν διαθέτει το έμψυχο δυναμικό και τον αριθμό του στόλου που διαθέτει η Ελλάδα και κυρίως ότι η απεραντοσύνη των ωκεανών δεν καλύπτεται στο διαδίκτυο το οποίο συν τοις άλλοις είναι και κοστοβόρο.
Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) εκφράζει την πλήρη αντίθεση της στη παραπάνω απόφαση της ΕΡΤ και καλεί κάθε Υπεύθυνο να επανεξετάσει το όλο θέμα για να συνεχιστεί κανονικά και απρόσκοπτα η λειτουργία στα Βραχέα και σε τελευταία αντιμετώπιση να την αναλάβει το ίδιο το Κράτος.
Latest News
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα Containerships
Tο τρίτο έτος στην ιστορία του κλάδου με τόσο υψηλά κέρδη για τις ναυτιλιακές εταιρείες παρά την αύξηση κατά 10% του παγκοσμίου στόλου
Πόσα πλοία πούλησαν και αγόρασαν το 2024 οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι πρωτιές
Οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε πωλήσεις πλοίων αξιοποιώντας τις υψηλές τιμές – Τα reports διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων
Χούθι, Πούτιν και Τραμπ καθορίζουν την παγκόσμια ναυτιλία
Οι νέες παράμετροι αποτελούν μια σημαντική πρόκληση, που παρά τις επενδύσεις θα έχει επιπτώσεις και ανατροπές στη διεθνή σκηνή
Ρεκόρ εσόδων από την κρουαζιέρα το 2024 αλλά και γκρίνια για το «τέλος»
Τα έσοδα από την κρουαζιέρα ανήλθαν στο 1 δισ. ευρώ το 2024 – Διαμαρτύρονται οι εταιρείες για την επιβολή του τέλους
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Τρεις περιβαλλοντικές προκλήσεις το 2025 για την ναυτιλία
Το 2025 είναι κρίσιμη χρονιά για την πορεία της πράσινης μετάβασης καθώς αναμένονται οριστικές αποφάσεις από την πλευρά του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανσιμού (ΙΜΟ)