Την ευγνωμοσύνη της για την ομόφωνη εκλογή της ως προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών εξέφρασε η κα Μελίνα Τραυλού, τονίζοντας ότι η ΕΕΕ έχει μπροστά της πολλές και μεγάλες προσκλήσεις.«Προχωράμε ενωμένοι και προσηλωμένοι στο στόχο μας. Ένα στόχο εθνικό, ένα στόχο παγκόσμιο: να προασπίζουμε τα επιτεύγματα της ελληνικής ναυτιλίας.» είπε χαρακτηριστικά.
Ευχαρίστησε ιδιαίτερα τον απερχόμενο πρόεδρο κ. Θεόδωρο Βενιάμη για την πολυετή του και διεθνώς αναγνωρισμένη προσφορά του στην ναυτιλία και στο κοινωνικό αποτύπωμά της, μέσω της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ.
Η κα Τραυλού είναι πρώτη γυναίκα πρόεδρος της ΕΕΕ στο νεοεκλεγέν ΔΣ, που συγκροτήθηκε σήμερα σε σώμα, με τριετή θητεία. Αμέσως μετά την ομόφωνη εκλογή της, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για την τιμή να εκλεγώ ομόφωνα Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών. Η εμπιστοσύνη όλων με γεμίζει περηφάνια, αλλά κυρίως ταπεινότητα,
σεβασμό κι ευθύνη ως προς την αποστολή μου.
Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον απερχόμενο Πρόεδρό μας, Θεόδωρο Βενιάμη για την πολυετή, συνεπή, πολυπεπίπεδη και διεθνώς αναγνωρισμένη προσφορά του στην ελληνική ναυτιλία και στο κοινωνικό αποτύπωμά της, μέσω της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ.
Μπροστά μας έχουμε πολλές και μεγάλες προκλήσεις. Προχωράμε ενωμένοι και προσηλωμένοι στο στόχο μας. Ένα στόχο εθνικό, ένα στόχο παγκόσμιο: να προασπίζουμε τα επιτεύγματα της ελληνικής ναυτιλίας.»
Θεόδωρος Βενιάμης: Είμαστε εις το «εμείς» και όχι εις το «εγώ»
Με μία ιστορική ομιλία «αποχαιρέτησε» τους συναδέλφους του, ο επί 13 χρόνια πρόεδρος και επί 35 χρόνια μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Θεόδωρος Βενιάμης. Μιλώντας χθες στη γενική συνέλευση της ΕΕΕ ο κ. Βενιάμης άφησε ως παρακαταθήκη την πεποίθηση του που όπως είπε εξελίχθηκε σε βεβαιότητα το ρητό «η ισχύς εν τη ενώσει».
Για να τονίσει την ανάγκη ενότητας του κλάδου επικαλέστηκε το απόφθεγμα του σημαίνοντος αγωνιστή του 1821, Ιωάννη Μακρυγιάννη «Είμαστε εις το «εμείς» και όχι εις το «εγώ». Και το εμείς για την οικογένεια της ναυτιλίας είναι η Ένωσή μας, πρόσθεσε ο κ. Βενιάμης
Latest News
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα