Πωλητήριο στον νέο εθνικό αερομεταφορά Italia Transporto Aero (ITA) Airways βάζει η ιταλική κυβέρνηση, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση που έκανε ο υπουργός Οικονομικών, Ντανιέλε Φράνκο.
Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε μετά την ολοκλήρωση του σημερινού υπουργικού συμβουλίου που είχε στην κορυφή της ατζέντας την τύχη της ΙΤΑ, ο κ. Φράνκο ανακοίνωσε πως οι αρχές ξεκινούν τη διαδικασία για την αναζήτηση επενδυτών για την ITA, ήτοι δηλαδή την πρώην Alitalia, που ξεκίνησε πτήσεις από τον περασμένο Οκτώβριο.
Εξάλλου ήταν κοινό μυστικό πως στόχος της Ρώμης ήταν η εξυγίανση και κατόπιν η πώληση της νέας εταιρείας. Το ιταλικό Δημόσιο έχει δαπανήσει πάνω από 10 δισ. ευρώ τα τελευταία χρόνια για να κρατήσει την πρώην Alitalia ζωντανή. Αν και το timing σίγουρα δεν είναι ιδανικό για τον αεροπορικό κλάδο εν μέσω της συνεχιζόμενης πανδημίας.
Πάντως, σύμφωνα με τον Ιταλό υπουργό, το ιταλικό Δημόσιο σκοπεύει σε πρώτη φάση να κρατήσει ένα μειοψηφικό ποσοστό στην ύψους 1,2-1,4 δισ. ευρώ εταιρεία, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει το ύψος του.
Οι δελφίνοι
Αν και η λίστα των επίδοξων δελφίνων θα αποσαφηνιστεί τις επόμενες εβδομάδες, οι πρώτοι ενδιαφερόμενοι έχουν ήδη κάνει την εμφάνιση τους. Ανάμεσα στους ο γερμανικός αεροπορικός κολοσσός της Lufthansa σε συνεργασία με την κορυφαία ναυτιλιακή Mediterranean Shipping Company (MSC). Δημοσιεύματα έχουν εμφανίσει την Lufthansa να ενδιαφέρεται για ένα ποσοστό της τάξεως του 40%.
Επίσης, κάποια δημοσιεύματα είχαν κάνει λόγο, τον περασμένο μήνα, για πιθανό ενδιαφέρον από την αμερικανική Delta Air Lines, τα οποία ωστόσο η εταιρεία απέρριψε κατηγορηματικά.
Θυμίζουμε πως παλαιότερα η Alitalia είχε επιχειρήσει, δίχως επιτυχία, να συμμαχήσει με έτερες εταιρείες του κλάδου, όπως η Air France και πιο πρόσφατα η Etihad, που αποχώρησε λόγω των υπερβολικών ζημιών από τον ιταλικό αερομεταφορέα, το 2017.
Νίκη Ντράγκι;
Πολιτικοί σχολιαστές επισημαίνουν πως, αν η κυβέρνηση του Μάριο Ντράγκι καταφέρει να κερδίσει και τη μάχη της πώλησης της ΙΤΑ, πετυχαίνοντας εκεί που απέτυχαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις, θα έχει σημειώσει μια πολύ σημαντική νίκη γλιτώνοντας το ιταλικό δημόσιο και τους φορολογούμενους της χώρας από το βραχνά της μαύρης τρύπας του εθνικού αερομεταφορέα. Θα είναι δε, μια νίκη που θα προσμετρηθεί προσωπικά και στις επιτυχίες της καριέρας του σούπερ Μάριο!
Latest News
Στην αντεπίθεση οι τραπεζίτες της ΕΚΤ- Καταγγέλλουν πολιτική παράλυση που απειλεί την οικονομία
Η πρόεδρος της ΕΚΤ και οι διοικητές της Bundesbank και της Banque de France προειδοποιούν για έλλειμμα μεταρρύθμισης
Η Tesla κυκλοφόρησε την πρώτη της... φιγούρα δράσης - Πότε έρχεται το ανθρωπόμορφο ρομπότ
Το Tesla Bot Action Figure ξεκίνησε να πωλείται πρόσφατα στον ιστότοπο του κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων
Στη «μέγγενη» το Adani Group - Πτώση ομολόγων και μετοχών για δεύτερη ημέρα
Οι μετοχές του ομιλου Adani Group έχουν χάσει 28 δισ. δολάρια σε αξία - Η S&P λέει ότι θα είναι δύσκολη η χρηματοδότηση
Η Gap εκτοξεύεται - Όλα τα βλέμματα στον νέο CEO
Μετά τα αποτελέσματα της Gap για το γ' τρίμηνο, αρκετοί πίστωσαν στον Ρίτσαρντ Ντίκσον μια σειρά από βελτιώσεις σε όλο το χαρτοφυλάκιο
Παρέμβαση της κεντρικής τράπεζας για την προστασία του νομίσματος στην Ινδία
Η ισοτιμία της ρουπίας δημιουργεί συνθήκες στην Ινδία για κερδοσκοπικά στοιχήματα
Οι ευρωπαικές επιχειρήσεις μειώνουν θέσεις εργασίας
Απολύσεις που ξεπερνούν τις 22.000 θέσεις έχουν προαναγγείλει αρκετές ευρωπαικές εταιρείες απο τις αρχές Αυγούστου
Προϋπολογισμός και Black Friday «φρέναραν» τις καταναλωτικές δαπάνες στη Βρετανία
Το Γραφείο Εθνικής Στατιστικής, στη Βρετανία, αναθεώρησε προς τα κάτω το ποσοστό ανάπτυξης για τον Σεπτέμβριο από 0,3% σε μόλις 0,1%
«Καμπανάκι» από την Λαγκάρντ - Επείγουσα ανάγκη η ενοποίηση των κεφαλαιαγορών στην ΕΕ
Η Κριστίν Λαγκάρντ είπε ότι η αδράνεια της Ευρώπης της έχει κοστίσει πολύτιμο χρόνο - Ο ρόλος των αποταμιεύσεων και της ΕΤΕπ
Παραιτείται ο CEO της Northvolt μετά το αίτημα για προστασία από πτώχευση
Η Northvolt κατέθεσε χθες αίτηση για προστασία υπό το κεφάλαιο 11 στις Ηνωμένες Πολιτείες - Πώς θα γίνει η χρηματοδότηση
«Καμπάνα» 179 εκατ. στη Ryanair και σε άλλες 4 αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
H Ισπανία είχε ξεκινήσει έλεγχο πριν από περίπου ένα χρόνο απειλώντας τις εταιρείες με ισχυρές κυρώσεις