Η κύρια πρόκληση για τα βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα είναι ο διαθέσιμος όγκος και όχι η επιθυμία των αερογραμμών να τα χρησιμοποιήσουν, δήλωσε σήμερα ο γενικός διευθυντής της IATA (International Air Transport Association)

Μιλώντας στο δίκτυο CNBC, ο Γουίλι Γουόλς διατύπωσε επίσης την άποψη ότι οι καταναλωτές έχουν τη διάθεση να πληρώσουν το πιθανό έξτρα κόστος που σχετίζεται με τη μετάβαση στα βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα.

Πιο αναλυτικά, «νομίζω ότι η ποσότητα είναι το κύριο θέμα αυτή τη στιγμή» είπε ο επικεφαλής της IATA, για να συμπληρώσει ότι «χρησιμοποιήσαμε περίπου 100 εκατομμύρια λίτρα βιώσιμου αεροπορικού καυσίμου το 2021 – ένας πολύ μικρός αριθμός σε σύγκριση με τις συνολικές απαιτήσεις του κλάδου».

Τόνισε ωστόσο ότι οι παραγγελίες των αεροπορικών εταιρειών έχουν φτάσει αισίως στα 14 δισεκατομμύρια λίτρα καυσίμου αυτής της κατηγορίας. «Νομίζω ότι αυτό απαντάει και στο ερώτημα αν οι αερογραμμές θα αγοράσουν το προϊόν», ανέφερε χαρακτηριστικά για να συμπληρώσει ότι αυτό συμβαίνει παρά την τιμή των βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων.

Με τις «ανάλογες κυβερνητικές πολιτικές στήριξης», η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών αναμένει ότι η παραγωγή βιώσιμων καυσίμων θα φτάσει τα 7,9 δισεκατομμύρια λίτρα έως το 2025, ποσότητα που αντιπροσωπεύει το 2% των συνολικών αναγκών καυσίμων. Έως τα μέσα του αιώνα η παραγωγή θα μπορούσε να φτάσει τα 449 δισεκατομμύρια λίτρα ή το 65% των συνολικών αναγκών, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της IATA.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα