Η κύρια πρόκληση για τα βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα είναι ο διαθέσιμος όγκος και όχι η επιθυμία των αερογραμμών να τα χρησιμοποιήσουν, δήλωσε σήμερα ο γενικός διευθυντής της IATA (International Air Transport Association)
Μιλώντας στο δίκτυο CNBC, ο Γουίλι Γουόλς διατύπωσε επίσης την άποψη ότι οι καταναλωτές έχουν τη διάθεση να πληρώσουν το πιθανό έξτρα κόστος που σχετίζεται με τη μετάβαση στα βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα.
Πιο αναλυτικά, «νομίζω ότι η ποσότητα είναι το κύριο θέμα αυτή τη στιγμή» είπε ο επικεφαλής της IATA, για να συμπληρώσει ότι «χρησιμοποιήσαμε περίπου 100 εκατομμύρια λίτρα βιώσιμου αεροπορικού καυσίμου το 2021 – ένας πολύ μικρός αριθμός σε σύγκριση με τις συνολικές απαιτήσεις του κλάδου».
Τόνισε ωστόσο ότι οι παραγγελίες των αεροπορικών εταιρειών έχουν φτάσει αισίως στα 14 δισεκατομμύρια λίτρα καυσίμου αυτής της κατηγορίας. «Νομίζω ότι αυτό απαντάει και στο ερώτημα αν οι αερογραμμές θα αγοράσουν το προϊόν», ανέφερε χαρακτηριστικά για να συμπληρώσει ότι αυτό συμβαίνει παρά την τιμή των βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων.
Με τις «ανάλογες κυβερνητικές πολιτικές στήριξης», η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών αναμένει ότι η παραγωγή βιώσιμων καυσίμων θα φτάσει τα 7,9 δισεκατομμύρια λίτρα έως το 2025, ποσότητα που αντιπροσωπεύει το 2% των συνολικών αναγκών καυσίμων. Έως τα μέσα του αιώνα η παραγωγή θα μπορούσε να φτάσει τα 449 δισεκατομμύρια λίτρα ή το 65% των συνολικών αναγκών, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της IATA.
Latest News
Αναβιώνουν τα πυρηνικά εργοστάσια στο πρόγραμμα του γερμανικού CDU
Η επαναλειτουργία κλειστών ατομικών εργοστασίων αναμένεται να ενταχθεί στο πρόγραμμα του κόμματος των Σοσιαλδημοκρατών
Εκτίναξη 50% των εκπομπών CO2 σε μια τετραετία από τις ιδιωτικές πτήσεις
Οι ιδιωτικές πτήσεις παρήγαν αθροιστικά περίπου 15,6 εκατομμύρια τόνους σε άμεσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα το 2023
Το 2024 θα είναι «σχεδόν σίγουρα» η πιο ζεστή χρονιά στην ιστορία
Το 2024 αναμένεται να αναδειχθεί ως η θερμότερη χρονιά που έχει καταγραφεί ποτέ, σύμφωνα με τα στοιχεία της ευρωπαϊκής υπηρεσίας Κοπέρνικος.
Στην πρίζα… η ζήτηση για αυτοπαραγωγή ενέργειας – Τα στοιχεία του GreenTank
Αφορούν σε έργα για αυτοπαραγωγή ενέργειας από πολίτες, επιχειρήσεις, αγρότες, δήμους, ενεργειακές κοινότητες και άλλους φορείς, ισχύος 133 MW
Χατζηγάκης για Τραμπ: Ισως καθυστερήσει τη μετάβαση στις ΑΠΕ αλλά το megatrend δεν αλλάζει
Ο Μικέλης Χατζηγάκης εκτίμησε ότι η εκλογή του νέου προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στις ΗΠΑ δεν είναι μια καλή εξέλιξη για τις ΑΠΕ
Η εκλογή Τραμπ «ρίχνει» τις μετοχές των εταιρειών καθαρής ενέργειας
Οι μετοχές των εταιρειών με δραστηριότητα στην καθαρή ενέργεια πέφτουν με την εκλογή Τράμπ καθώς έχει δεσμευτεί ότι θα καταργησει τα υπεράκτια αιολικά πάρκα
Ανησυχία στους αρχιτέκτονες της συμφωνίας του Παρισιού για την εκλογή Τραμπ ενόψει της COP29
Ο Τραμπ, γνωστός αρνητής της κλιματικής κρίσης, την έχει αποκαλέσει «μια από τις μεγάλες απάτες»
«Πέφτει» η παγκόσμια ζήτηση για EV - Τι ανησυχεί τους καταναλωτές
Μόλις κατά 3% από πέρυσι αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα σύμφωνα με έρευνα της EY
Θα μπορούσε να γίνει η Αθήνα Βαλένθια;
Ποιες περιοχές της πρωτεύουσας κινδυνεύουν από μεγάλα πλημμυρικά φαινόμενα – Η αυθαίρετη δόμηση, τα ελλιπή αντιπλημμυρικά έργα και οι επιπτώσεις από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αθήνα
«Πράσινη» απόβαση από τις ελληνικές επιχειρήσεις ενέργειας στο Μπακού – Ισχυρά ονόματα στην COP29
ΤΕΡΝΑ, ΔΕΗ, AKTOR, Κοπελούζος, ΤΙΤΑΝ, Helleniq Energy, Motor Oil και άλλες ενεργειακές επιχειρήσεις στην COP29