O κολοσσός των φαστ φουντ McDonald’s είναι το τελευταίο μεγάλο brand, που κάνει μια κίνηση στο metaverse καταθέτοντας τουλάχιστον δώδεκα αιτήσεις για κατοχύρωση εμπορικών σημάτων, έντεκα από τις οποίες αναφέρονται απευθείας σε εικονικά εστιατόρια, καφετέριες, συναυλίες και άλλες εικονικές υπηρεσίες, αγαθά και εκδηλώσεις.

Ο δικηγόρος εμπορικών σημάτων και ιδρυτής της Gerben Intellectual Property Josh Gerben ανέφερε για πρώτη φορά τις αιτήσεις στο Twitter, επισημαίνοντας 10 αιτήσεις που κατατέθηκαν από την αλυσίδα fast-food.

Αυτή η πρωτοβουλία καταδεικνύει ότι η εταιρεία πολλές σχεδιάζει να προσφέρει «ένα εικονικό εστιατόριο με πραγματικά και εικονικά αγαθά» και «να λειτουργεί ένα εικονικό εστιατόριο με παράδοση κατ’ οίκον».

Νωρίτερα φέτος, η Walmart και η Crocs υπέβαλαν αιτήσεις εμπορικών σημάτων υποδεικνύοντας ότι σκοπεύουν να προσφέρουν εικονικά αγαθά, ψηφιακά στοιχεία και NFT.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
ThreatScene Greece: Ανακοίνωση νέου εξειδικευμένου τμήματος για την ναυτιλία
Τεχνολογία |

«Ασπίδα» από τις κυβερνοεπιθέσεις και στη ναυτιλία στήνει η ThreatScene Greece

«Στην ThreatScene, η αποστολή μας δεν σταματά μόνο στη ναυτιλία. Δεσμευόμαστε να προστατεύουμε το σύνολο των επιχειρήσεων απέναντι στις κυβερνοαπειλές», είπε η διευθύνουσα σύμβουλος, Κατερίνα Τασιοπούλου

Τεχνητή Νοημοσύνη: Τα οφέλη, το υψηλό κόστος και οι κίνδυνοι κυβερνοασφάλειας
Tεχνητή νοημοσύνη |

Μιχάλης Μπλέτσας (MIT): Η AI μου έχει στερήσει τον ύπνο

Ο διοικητής της Αρχής Κυβερνοασφάλειας Μιχάλης Μπλέτσας προσδιόρισε ως ζητούμενο το «να αναπτύξουμε δεξιότητες που θα μας επιτρέψουν να δουλέψουμε με την τεχνητή νοημοσύνη και όχι για την τεχνητή νοημοσύνη»

Επιχειρήσεις: Αναγνωρίζουν την χρησιμότητα της AI αλλά δεν επενδύουν σε αυτή
Tεχνητή νοημοσύνη |

Οι ελληνικές επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την χρησιμότητα της AI αλλά δεν επενδύουν σε αυτή

Τι έδειξε η έρευνα «Technology & Beyond: The impact of AI» που παρουσιάστηκε στο «Future Unfold» της Grant Thornton για τις ελληνικές επιχειρήσεις και τη σχέση τους με την τεχνητή νοημοσύνη