
Με ανατιμήσεις από 4,5% έως 6,5% σε όλα της τα προϊόντα ξεκίνησε το 2022 η Coca-Cola Τρία Έψιλον, καθώς από τις 17 Ιανουαρίου έστειλε τους αναθεωρημένους τιμοκαταλόγους της στο πελατολόγιο της.
«Είναι θέμα λιανεμπορίου το πότε θα περάσουν οι αυξήσεις στο ράφι» ανέφερε στον Οικονομικό Ταχυδρόμο η κα Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, γενική διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο.
Μεσοσταθμικά οι αυξήσεις στα προϊόντα της Coca-Cola Τρία Έψιλον στην εγχώρια αγορά κινούνται στο 5,2% και όπως σημείωσε η κα Αναργύρου – Νίκολιτς, στο περιθώριο της παρουσίασης του premium φυσικού μεταλλικού νερού Lurisia στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa 2022, οι μεγαλύτερες αυξήσεις αφορούν τους χυμούς λόγω της μεγάλης ανόδου των πρώτων υλών.
Σε συνεργασία με το λιανεμπόριο, όπως τονίστηκε από τη γενική διευθύντρια της εταιρείας, η Coca-Cola Τρία Έψιλον προτίθεται να αυξήσει τις προσφορές στα προϊόντα της, προκειμένου να μειωθούν έως ένα βαθμό οι επιπτώσεις των ανατιμήσεων.
Να σημειωθεί ότι για επιλεγμένους κωδικούς, η εταιρεία είχε προχωρήσει σε μικρές ανατιμήσεις της τάξης του 1,5% τον Φεβρουάριο του 2021.
Όσον αφορά το ενεργειακό κόστος, η γενική διευθύντρια της εταιρείας επεσήμανε πως έχει κλιμακωθεί τους τελευταίους μήνες, ενώ επεσήμανε ότι ακόμη και να υπάρξει εξισορρόπηση μέσα στο καλοκαίρι «δεν θα επιστρέψουμε ποτέ στο σημείο που ήμασταν». Πάντως σημείωσε πως «σε συνδυασμό με μία πολύ καλή τουριστική σεζόν που θα έρθει, θα αντισταθμιστούν οι επιβαρύνσεις που θα προέλθουν από την ενέργεια».
Το εξάμηνο περσινό «λουκέτο» και οι προσδοκίες για μια καταπληκτική χρονιά εφέτος
Έως τον Ιούνιο του 2021 το κανάλι του HoReCa κατέγραφε πτώση 40% ανέφερε η κα Αναργύρου – Νίκολιτς, υπενθυμίζοντας ότι πέρσι η εστίαση ήταν κλειστή για ένα εξάμηνο.
Ωστόσο σημείωσε πως η κίνηση τον Ιούλιο και τον Αύγουστο άγγιξε τα επίπεδα του 2019, με αποτέλεσμα να υπάρξει μερική ανάκτηση των χαμένων εσόδων για τις επιχειρήσεις. Οι επόμενοι μήνες έως το τέλος του έτους παρουσίασαν σχετική σταθερότητα.
Πάντως για εφέτος οι προσδοκίες είναι πολύ υψηλές λόγω και των θετικών προβλέψεων για τις τουριστικές ροές, με την κα Αναργύρου – Νίκολιτς να χαρακτηρίζει το 2022 ως «μια καταπληκτική χρονιά», ενώ ευχήθηκε η τουριστική σεζόν να ξεκινήσει νωρίτερα.
Premium νερό σε premium σημεία με premium τιμές
Την ίδια ώρα η εταιρεία προχωρά σε ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της με το premium φυσικό μεταλλικό νερό Lurisia. Υπενθυμίζεται ότι το 2019 η Coca-Cola HBC σε συνεργασία με την The Coca-Cola Company εξαγόρασε την ιταλική εταιρεία Lurisia, ενισχύοντας το premium χαρτοφυλάκιο της εταιρείας.
Το premium ιταλικό νερό θα είναι διαθέσιμο μόνο στον κλάδο HoReCa και συγκεκριμένα σε χώρους γαστρονομίας, premium ξενοδοχεία και μπαρ/εστιατόρια.
Το προϊόν, που ήδη κυκλοφορεί στη Μύκονο από ιδιωτικές εισαγωγές, θα διατίθεται σε γυάλινες συσκευασίες Ultra Premium Bottle 750ml, Premium Bottle 750ml, Premium Bottle 330ml και θα διατίθενται σε Stille (φυσικό μεταλλικό νερό) όσο και Bolle (ανθρακούχο μεταλλικό νερό).
Ήδη βρίσκεται σε 40 χώρες σ’ όλο τον κόσμο και ο στόχος για την εγχώρια αγορά είναι να «μπει» σε 550 σημεία, τουλάχιστον ένας από τους τρεις κωδικούς.
Η τιμή του Lurisia στην premium κατηγορία δεν θα διαφέρει από τα υπόλοιπα ιταλικά νερά που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά, ενώ στην περίπτωση του ultra premium θα είναι 10-15% ακριβότερο. Σε σχέση με το mainstream εμφιαλωμένο νερό η τιμή του θα είναι 25% υψηλότερη.


Latest News

IDEAL Holdings: Στην OHA το 15% μετά την πρώτη της επένδυση 61,5 εκατ.
Τι αναφέρει η εταιρεία

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Μύλοι Κεπενού: Στα 1,2 εκατ. τα κέρδη προ φόρων το 2024
Οι καθαρές πωλήσεις της εταιρείας Μύλοι Κεπενού διαμορφώθηκαν στα 57,91 εκατ.

Χρυσός Χορηγός η HELLENiQ ENERGY και στην εκδήλωση «3ο Παραολυμπιακό Πανόραμα»
H HELLENiQ ENERGY, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής, υποστήριξε και την εκδήλωση «3ο Παραολυμπιακό Πανόραμα»

Το «Σπίτι μου 2» πυροδοτεί την άνοδο των στεγαστικών δανείων - Αμετάβλητα τα επιχειρηματικά
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος για το Σπίτι μου 2

Η Foot Locker σε Ελλάδα και Ρουμανία περνά και με την βούλα στην Fourlis
Με τη συγκεκριμένη εξαγορά, ο όμιλος Fourlis έχει πλέον το σύνολο της παρουσίας της Foot Locker στη Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό τη δική του διαχείριση

DBRS: Πώς χτυπά ο εμπορικός πόλεμος τις ευρωπαϊκές τράπεζες - Τι λέει για Πειραιώς και Alpha
Στο μικροσκόπιο της DBRS βρέθηκαν 50 τράπεζες στην Ευρώπη - Τι βλέπει για την αύξηση του κόστους κινδύνου

Η Metlen ενισχύει την παρουσία της στην Ιταλία - Σε λειτουργία 2 νέα φωτοβολταϊκά
Με συνολική ισχύ 51 MWp, τα δύο πάρκα θα παράγουν ετησίως 89 GWh ανανεώσιμης ενέργειας

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

H Interamerican παρούσα στις εξελίξεις που διαμορφώνουν το μέλλον
H Interamerican συμμετείχε στο 10ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, στηρίζοντας ως Silver Sponsor τον θεσμό παγκόσμιου κύρους