
Η πίεση στους οικογενειακούς προϋπολογισμούς και όχι η πανδημία του κορωνοϊού είναι ο βασικός λόγος που οι Έλληνες έχουν περιορίσει τη διασκέδαση εκτός σπιτιού.
Οι 7 στους 10 δηλώνουν ότι προτιμούν να διασκεδάζουν κατ’ οίκον για να εξοικονομήσουν χρήματα, όπως αποκαλύπτει έρευνα που υλοποιήθηκε για την Coca-Cola Τρία Έψιλον, από τις εταιρείες MSPS και Αlternative, τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάστηκαν εχθές στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa 2022.
Άραγμα στο σπίτι με ασφάλεια
Στο top5 των λόγων για τους οποίους οι άνθρωποι δεν βγαίνουν όσο έβγαιναν για να διασκεδάσουν συμπεριλαμβάνεται, όπως είναι φυσικό, η αίσθηση ασφάλειας, με το 62% να δηλώνει ότι αισθάνεται περισσότερο ασφάλεια στο σπίτι, ενώ σημαντικός λόγος και το «άραγμα» με φίλους και συγγενείς.
Σχεδόν ένας στους δυο (ποσοστό 46%) δηλώνει ότι θέλει να αποφύγει την πολυκοσμία και τη φασαρία, καθώς και τη μετακίνηση.
Να σημειωθεί πάντως πως 1 στους 2 (ποσοστό 55%) αναφέρει ότι καταναλώνει το ίδιο ενώ το 37% (4 στους 10) δηλώνει ότι καταναλώνει λιγότερο.
Αδειάζει το ποτήρι
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η μεγαλύτερη πτώση κατανάλωσης 32% καταγράφεται στους συσκευασμένους χυμούς με ή χωρίς ζάχαρη, στο τσάι σημειώνεται πτώση 29%, στο ανθρακούχο φυσικό μεταλλικό νερό πτώση 27% και στα ενεργειακά ποτά πτώση 24%.
Βγαίνουμε νωρίς
Στις αναπάντεχες αλλαγές που έφερε μαζί της η πανδημία αφορά και την ώρα της εξόδου των Ελλήνων.
Η ώρα αιχμής από αργά το βράδυ, όπως ήταν κάποτε, έχει μετακινηθεί νωρίτερα και συγκεκριμένα μεταξύ 7 το απόγευμα με 10 το βράδυ, φαινόμενο που παρατηρείται πιο έντονο στα προάστια.
Μάλιστα, η διασκέδαση – κατανάλωση «μετά το γραφείο» έχει αρχίσει να καθιερώνεται τις καθημερινές, οι παρέες είναι μικρότερες αλλά οι λογαριασμοί μεγαλύτεροι, η διανομή «κατ’οίκον» έχει γίνει τρόπος ζωής, ενώ οι Ghost Kitchens (εστιατόρια αποκλειστικά για διανομή ή παραλαβή, χωρίς σάλα για πελάτες), ήρθαν για να μείνουν.
Όσο για την επιστροφή στην «κανονικότητα» για τον κλάδο της εστίασης, δεν πρέπει να αναμένεται πριν το 2024, με βάση τα στοιχεία της έρευνας.


Latest News

Η Volton μπαίνει στην κινητή τηλεφωνία
Από τις 27 Μαρτίου θα η Volton ξεκινά την διάθεση των εμπορικών πακέτων της εκπέμποντας σαν MVNO

Σε απολύσεις 2000 υπαλλήλων προχωρά η Sky News
Σε χιλιάδες απολύσεις προχωρά η Sky News κλείνοντας κέντρα εξυπηρέτησης πελατών σε τρεις τοποθεσίες στο ΗΒ

ΑΧΙΑ: Πρόοδος στο Ελληνικό, στα 11,50 ευρώ η τιμή στόχος για Lamda Development
Η ΑΧΙΑ αναμένει, ότι η Lamda θα αυξήσει σημαντικά την κερδοφορία καθώς προχωρούν οι οικοδομικές εργασίες στο Ελληνικό

Noval Property: Υψηλή κερδοφορία για το 2024 – Αύξηση 14% στα έσοδα από τη μίσθωση επενδυτικών ακινήτων
Η λειτουργική κερδοφορία (a-EBITDA) της Noval Property διαμορφώθηκε στα 20,6 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 2,8 εκατ. ευρώ

Αύξηση 33% του τζίρου για τον όμιλο Profile το 2024
Ο όμιλος Profile κατέγραψε διπλασιασμό των οργανικών πωλήσεων κατά την τελευταία τριετία

O Αντιπρόεδρος της Κομισιόν Στεφάν Σεζουρνέ στο εργοστάσιο «Αλουμίνιον της Ελλάδος» της Metlen
Πρώτη επίσκεψη του Στ. Σεζουρνέ μετά την ένταξη της επένδυσης της Metlen στο γάλλιο, στον κατάλογο του CRMA, των κρίσιμων πρώτων υλών

H προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων των καλλιτεχνών με AI |H ιστορία της Orfium
Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενούμε τον Μιχάλη Πετυχάκη, συνιδρυτή της Orfium. Η εταιρεία προστατεύει τα πνευματικά δικαιώματα των καλλιτεχνών με τη βοήθεια της ΑΙ και συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες δισκογραφικές εταιρείες παγκοσμίως.

Fais Group: Ορίστηκαν οι Ειδικοί Διαπραγματευτές – Στα 45,5 εκατ. ευρώ το μετοχικό κεφάλαιο
Το μετοχικό κεφάλαιο της Fais Group διαιρείται σε 45.502.500 κοινές, ονομαστικές, άυλες, μετά ψήφου μετοχές, με ονομαστική αξία 1 ευρώ η κάθε μία

Το car sharing της Avis έφτασε στην Αθήνα
Η Avis σχεδίασε την πρώτη online υπηρεσία κοινής χρήσης αυτοκινήτου και παρουσιάζει ένα πιο σύγχρονο μοντέλο μετακίνησης στην πόλη

Eurimac: Επενδυτικό πλάνο 12 εκατ. ευρώ – Τα νέα ζυμαρικά χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη
Ο όγκος των πωλήσεων της Eurimac το 2024 αυξήθηκε κατά 5% - Τα κέρδη αναμένονται αυξημένα