
Η πίεση στους οικογενειακούς προϋπολογισμούς και όχι η πανδημία του κορωνοϊού είναι ο βασικός λόγος που οι Έλληνες έχουν περιορίσει τη διασκέδαση εκτός σπιτιού.
Οι 7 στους 10 δηλώνουν ότι προτιμούν να διασκεδάζουν κατ’ οίκον για να εξοικονομήσουν χρήματα, όπως αποκαλύπτει έρευνα που υλοποιήθηκε για την Coca-Cola Τρία Έψιλον, από τις εταιρείες MSPS και Αlternative, τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάστηκαν εχθές στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa 2022.
Άραγμα στο σπίτι με ασφάλεια
Στο top5 των λόγων για τους οποίους οι άνθρωποι δεν βγαίνουν όσο έβγαιναν για να διασκεδάσουν συμπεριλαμβάνεται, όπως είναι φυσικό, η αίσθηση ασφάλειας, με το 62% να δηλώνει ότι αισθάνεται περισσότερο ασφάλεια στο σπίτι, ενώ σημαντικός λόγος και το «άραγμα» με φίλους και συγγενείς.
Σχεδόν ένας στους δυο (ποσοστό 46%) δηλώνει ότι θέλει να αποφύγει την πολυκοσμία και τη φασαρία, καθώς και τη μετακίνηση.
Να σημειωθεί πάντως πως 1 στους 2 (ποσοστό 55%) αναφέρει ότι καταναλώνει το ίδιο ενώ το 37% (4 στους 10) δηλώνει ότι καταναλώνει λιγότερο.
Αδειάζει το ποτήρι
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η μεγαλύτερη πτώση κατανάλωσης 32% καταγράφεται στους συσκευασμένους χυμούς με ή χωρίς ζάχαρη, στο τσάι σημειώνεται πτώση 29%, στο ανθρακούχο φυσικό μεταλλικό νερό πτώση 27% και στα ενεργειακά ποτά πτώση 24%.
Βγαίνουμε νωρίς
Στις αναπάντεχες αλλαγές που έφερε μαζί της η πανδημία αφορά και την ώρα της εξόδου των Ελλήνων.
Η ώρα αιχμής από αργά το βράδυ, όπως ήταν κάποτε, έχει μετακινηθεί νωρίτερα και συγκεκριμένα μεταξύ 7 το απόγευμα με 10 το βράδυ, φαινόμενο που παρατηρείται πιο έντονο στα προάστια.
Μάλιστα, η διασκέδαση – κατανάλωση «μετά το γραφείο» έχει αρχίσει να καθιερώνεται τις καθημερινές, οι παρέες είναι μικρότερες αλλά οι λογαριασμοί μεγαλύτεροι, η διανομή «κατ’οίκον» έχει γίνει τρόπος ζωής, ενώ οι Ghost Kitchens (εστιατόρια αποκλειστικά για διανομή ή παραλαβή, χωρίς σάλα για πελάτες), ήρθαν για να μείνουν.
Όσο για την επιστροφή στην «κανονικότητα» για τον κλάδο της εστίασης, δεν πρέπει να αναμένεται πριν το 2024, με βάση τα στοιχεία της έρευνας.


Latest News

Δωδώνη: Στα Ελληνικά Γαλακτοκομεία με 110 εκατ. ευρώ η ηπειρώτικη γαλακτοβιομηχανία
Τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία αναλαμβάνουν τον δανεισμό, 95 εκατ. ευρώ, της «Δωδώνη» - Είσοδος με επώνυμο προϊόν στη φέτα για τους Αφούς Σαράντη

Παρελθόν ο Μαρινόπουλος από τη Marks & Spencer - Πέρασε στα χέρια του μητρικού ομίλου
Μονομετοχική πλέον η Marks & Spencer στην Ελλάδα - Μέσα σε ένα μόλις μήνα, άλλαξε το ΔΣ της εταιρείας - Εκτός ο Στέφανος Μαρινόπουλος

Κατασκευή φράγματος στον Ασωπό από τον όμιλο AKTOR
Το έργο είναι συμβατό με το Σχέδιο Διαχείρισης Λεκανών Απορροής Ποταμών του Υδατικού Διαμερίσματος Βόρειας Πελοποννήσου.

Χατζηθεοδοσίου: Ανεβασμένοι οι τζίροι, μικρότερες οι ποσότητες στην αγορά
Επίσκεψη του Γ. Χατζηθεοδοσίου στην Κεντρική Λαχαναγορά Αθηνών και συζητήσεις με εμπόρους για την κίνηση στην αγορά

Σε σώμα συγκροτήθηκε το ΔΣ της ΔΕΗ - Πρόεδρος και CEO o Γιώργος Στάσσης
Ο Γιώργος Στάσσης συνεχίζει τη θητεία του ως CEO της ΔΕΗ

Γιατί πέφτουν με ταχύτητα τα επιτόκια στα δάνεια επιχειρήσεων και επαγγελματιών
Πρόκειται για εξέλιξη που δεν συνδέεται αποκλειστικά με τις μειώσεις στα επιτόκια στη ζώνη του ευρώ, αλλά και με άλλους παράγοντες

Τι ανησυχεί την ΚΡΙ-ΚΡΙ για τους δασμούς του Τραμπ - Το guidance για το 2025
Σε τηλεδιάσκεψη που πραγματοποίησε η ΚΡΙ-ΚΡΙ, ο CFO της εταιρείας κ. Κωνσταντίνος Σαρμαδάκης μίλησε για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2024

Tabish (Aqua Brigde) στον ΟΤ: Καμια υπαναχώρηση από το deal για την Avramar
O Mohammad Tabish, CEO της Aqua Bridge ξεκαθαρίζει στον ΟΤ ότι η συμφωνία με την Avramar θα έχει ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι τις αρχές Μαϊου

Οι άλλες business της AS Company πίσω από τα παιχνίδια
Η AS Company κινείται πέρα από το τεράστιο πρόβλημα της υπογεννητικότητας - Τα ελληνικά παιχνίδια, η αγορά της Ρουμανίας και τα τουριστικά ακίνητα

«Διαβατήριο» για νέες επενδύσεις και μετοχική διασπορά η ΑΜΚ για την Premia
Μέσα στον Ιούνιο αναμένεται να «τρέξει» η ΑΜΚ της Premia Properties – Εκφράζεται ήδη επενδυτικό ενδιαφέρον