Η πίεση στους οικογενειακούς προϋπολογισμούς και όχι η πανδημία του κορωνοϊού είναι ο βασικός λόγος που οι Έλληνες έχουν περιορίσει τη διασκέδαση εκτός σπιτιού.
Οι 7 στους 10 δηλώνουν ότι προτιμούν να διασκεδάζουν κατ’ οίκον για να εξοικονομήσουν χρήματα, όπως αποκαλύπτει έρευνα που υλοποιήθηκε για την Coca-Cola Τρία Έψιλον, από τις εταιρείες MSPS και Αlternative, τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάστηκαν εχθές στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa 2022.
Άραγμα στο σπίτι με ασφάλεια
Στο top5 των λόγων για τους οποίους οι άνθρωποι δεν βγαίνουν όσο έβγαιναν για να διασκεδάσουν συμπεριλαμβάνεται, όπως είναι φυσικό, η αίσθηση ασφάλειας, με το 62% να δηλώνει ότι αισθάνεται περισσότερο ασφάλεια στο σπίτι, ενώ σημαντικός λόγος και το «άραγμα» με φίλους και συγγενείς.
Σχεδόν ένας στους δυο (ποσοστό 46%) δηλώνει ότι θέλει να αποφύγει την πολυκοσμία και τη φασαρία, καθώς και τη μετακίνηση.
Να σημειωθεί πάντως πως 1 στους 2 (ποσοστό 55%) αναφέρει ότι καταναλώνει το ίδιο ενώ το 37% (4 στους 10) δηλώνει ότι καταναλώνει λιγότερο.
Αδειάζει το ποτήρι
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η μεγαλύτερη πτώση κατανάλωσης 32% καταγράφεται στους συσκευασμένους χυμούς με ή χωρίς ζάχαρη, στο τσάι σημειώνεται πτώση 29%, στο ανθρακούχο φυσικό μεταλλικό νερό πτώση 27% και στα ενεργειακά ποτά πτώση 24%.
Βγαίνουμε νωρίς
Στις αναπάντεχες αλλαγές που έφερε μαζί της η πανδημία αφορά και την ώρα της εξόδου των Ελλήνων.
Η ώρα αιχμής από αργά το βράδυ, όπως ήταν κάποτε, έχει μετακινηθεί νωρίτερα και συγκεκριμένα μεταξύ 7 το απόγευμα με 10 το βράδυ, φαινόμενο που παρατηρείται πιο έντονο στα προάστια.
Μάλιστα, η διασκέδαση – κατανάλωση «μετά το γραφείο» έχει αρχίσει να καθιερώνεται τις καθημερινές, οι παρέες είναι μικρότερες αλλά οι λογαριασμοί μεγαλύτεροι, η διανομή «κατ’οίκον» έχει γίνει τρόπος ζωής, ενώ οι Ghost Kitchens (εστιατόρια αποκλειστικά για διανομή ή παραλαβή, χωρίς σάλα για πελάτες), ήρθαν για να μείνουν.
Όσο για την επιστροφή στην «κανονικότητα» για τον κλάδο της εστίασης, δεν πρέπει να αναμένεται πριν το 2024, με βάση τα στοιχεία της έρευνας.
Latest News
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων