
Με ανατιμήσεις από 4,5% έως 6,5% σε όλα της τα προϊόντα ξεκίνησε το 2022 η Coca-Cola Τρία Έψιλον, καθώς από τις 17 Ιανουαρίου έστειλε τους αναθεωρημένους τιμοκαταλόγους της στο πελατολόγιο της.
«Είναι θέμα λιανεμπορίου το πότε θα περάσουν οι αυξήσεις στο ράφι» ανέφερε στον Οικονομικό Ταχυδρόμο η κα Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, γενική διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο.
Μεσοσταθμικά οι αυξήσεις στα προϊόντα της Coca-Cola Τρία Έψιλον στην εγχώρια αγορά κινούνται στο 5,2% και όπως σημείωσε η κα Αναργύρου – Νίκολιτς, στο περιθώριο της παρουσίασης του premium φυσικού μεταλλικού νερού Lurisia στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa 2022, οι μεγαλύτερες αυξήσεις αφορούν τους χυμούς λόγω της μεγάλης ανόδου των πρώτων υλών.
Σε συνεργασία με το λιανεμπόριο, όπως τονίστηκε από τη γενική διευθύντρια της εταιρείας, η Coca-Cola Τρία Έψιλον προτίθεται να αυξήσει τις προσφορές στα προϊόντα της, προκειμένου να μειωθούν έως ένα βαθμό οι επιπτώσεις των ανατιμήσεων.
Να σημειωθεί ότι για επιλεγμένους κωδικούς, η εταιρεία είχε προχωρήσει σε μικρές ανατιμήσεις της τάξης του 1,5% τον Φεβρουάριο του 2021.
Όσον αφορά το ενεργειακό κόστος, η γενική διευθύντρια της εταιρείας επεσήμανε πως έχει κλιμακωθεί τους τελευταίους μήνες, ενώ επεσήμανε ότι ακόμη και να υπάρξει εξισορρόπηση μέσα στο καλοκαίρι «δεν θα επιστρέψουμε ποτέ στο σημείο που ήμασταν». Πάντως σημείωσε πως «σε συνδυασμό με μία πολύ καλή τουριστική σεζόν που θα έρθει, θα αντισταθμιστούν οι επιβαρύνσεις που θα προέλθουν από την ενέργεια».
Το εξάμηνο περσινό «λουκέτο» και οι προσδοκίες για μια καταπληκτική χρονιά εφέτος
Έως τον Ιούνιο του 2021 το κανάλι του HoReCa κατέγραφε πτώση 40% ανέφερε η κα Αναργύρου – Νίκολιτς, υπενθυμίζοντας ότι πέρσι η εστίαση ήταν κλειστή για ένα εξάμηνο.
Ωστόσο σημείωσε πως η κίνηση τον Ιούλιο και τον Αύγουστο άγγιξε τα επίπεδα του 2019, με αποτέλεσμα να υπάρξει μερική ανάκτηση των χαμένων εσόδων για τις επιχειρήσεις. Οι επόμενοι μήνες έως το τέλος του έτους παρουσίασαν σχετική σταθερότητα.
Πάντως για εφέτος οι προσδοκίες είναι πολύ υψηλές λόγω και των θετικών προβλέψεων για τις τουριστικές ροές, με την κα Αναργύρου – Νίκολιτς να χαρακτηρίζει το 2022 ως «μια καταπληκτική χρονιά», ενώ ευχήθηκε η τουριστική σεζόν να ξεκινήσει νωρίτερα.
Premium νερό σε premium σημεία με premium τιμές
Την ίδια ώρα η εταιρεία προχωρά σε ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της με το premium φυσικό μεταλλικό νερό Lurisia. Υπενθυμίζεται ότι το 2019 η Coca-Cola HBC σε συνεργασία με την The Coca-Cola Company εξαγόρασε την ιταλική εταιρεία Lurisia, ενισχύοντας το premium χαρτοφυλάκιο της εταιρείας.
Το premium ιταλικό νερό θα είναι διαθέσιμο μόνο στον κλάδο HoReCa και συγκεκριμένα σε χώρους γαστρονομίας, premium ξενοδοχεία και μπαρ/εστιατόρια.
Το προϊόν, που ήδη κυκλοφορεί στη Μύκονο από ιδιωτικές εισαγωγές, θα διατίθεται σε γυάλινες συσκευασίες Ultra Premium Bottle 750ml, Premium Bottle 750ml, Premium Bottle 330ml και θα διατίθενται σε Stille (φυσικό μεταλλικό νερό) όσο και Bolle (ανθρακούχο μεταλλικό νερό).
Ήδη βρίσκεται σε 40 χώρες σ’ όλο τον κόσμο και ο στόχος για την εγχώρια αγορά είναι να «μπει» σε 550 σημεία, τουλάχιστον ένας από τους τρεις κωδικούς.
Η τιμή του Lurisia στην premium κατηγορία δεν θα διαφέρει από τα υπόλοιπα ιταλικά νερά που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά, ενώ στην περίπτωση του ultra premium θα είναι 10-15% ακριβότερο. Σε σχέση με το mainstream εμφιαλωμένο νερό η τιμή του θα είναι 25% υψηλότερη.


Latest News

Οι άξονες του στρατηγικού σχεδίου της Πειραιώς ως το 2028 - Τι αποκάλυψε ο Χρ. Μεγάλου
Ο CEO της Πειραιώς αναφέρθηκε και στη συμφωνία για την απόκτηση του 90% της μητρικής εταιρείας της Εθνικής Ασφαλιστικής

Θετικοί οι οιωνοί για τα AUMs των ελληνικών τραπεζών το 2025 - Τι εκτιμά η Jefferies
Τα υπό διαχείριση κεφάλαια (AUM) αυξήθηκαν κατά 9% το πρώτο τρίμηνο - Η Jefferies και οι ελληνικές τράπεζες

THEON: Αύξηση εσόδων 61%, νέες παραγγελίες ύψους 466 εκατ. ευρώ το 2024
Ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα κατέγραψε η THEON το 2024 ενώ περαιτέρω ισχυρή ανάπτυξη προβλέπει για το 2025

Στο πλευρό 98 μαθητών και μαθητριών που φοιτούν σε σχολεία τυφλών η αλυσίδα Μασούτης
H οικογένεια της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. «αγκαλιάζει με αγάπη και ευαισθησία τα παιδιά με οπτική αναπηρία, αναλαμβάνοντας έναν ιδιαίτερο ρόλο: αυτόν του νονού και της νονάς»

Τι αλλάζει με την ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές - Οδηγός ΕΑΕΕ
Όλες οι επιχειρήσεις με ετήσιο κύκλο εργασιών άνω των 500.000 ευρώ υποχρεούνται να συνάψουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο

Εδραιώνει τη θέση της ως εργοδότης επιλογής η HELLENiQ ENERGY
Προσέλκυση ταλέντων, σύνδεση με Έλληνες του εξωτερικού και συνεργασία με κορυφαία πανεπιστήμια

Tρόφιμα πρώτης ανάγκης διένειμε σε 598 οικογένειες η PCT
Έμπρακτη στήριξη ευάλωτων οικογενειών την πασχαλινή περίοδο από την COSCO - PCT

Εξάρχου (AKTOR): Ψυχραιμία στο χρηματιστήριο
Ο κ. Εξάρχου τόνισε ότι χρειάζεται ψυχραιμία και επισήμανε ότι η ελληνική οικονομία είναι προς το παρόν σε καλή θέση, υποδέχεται σημαντικές ξένες και ελληνικές επενδύσεις και οι εταιρείες της χώρας αναπτύσσονται

Ο ΗΡΩΝ εγκαινιάζει τη νέα υπηρεσία αντλιών θερμότητας EcoHeat Pump
Μέσω της νέας υπηρεσίας EcoHeat Pump προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενεργειακού συμβούλου για την προμήθεια, πιστοποιημένη εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία, ενεργειακά αποδοτικών αντλιών θερμότητας

Ο Βασίλης Αναστασόπουλος νέος πρόεδρος της Henkel για Ελλάδα - Κύπρο
Ο Βασίλης Αναστασόπουλος θα διατηρήσει τις αρμοδιότητές του στη Henkel ως Head of Sales HCB Cluster WE South για Ελλάδα και Κύπρο