Η Wall Street χάνει χρήματα και αυτό δεν έχει καμία σχέση με τις αγορές.
Τα κορυφαία χρηματοπιστωτικά ιδρύματα της Αμερικής βιώνουν ήδη τις συνέπειες της Μεγάλης Παραίτησης και πληρώνουν μπόνους και μισθούς, όπως ποτέ άλλοτε, σε μια προσπάθεια να πείσουν τους εργαζόμενούς τους να μείνουν.
Οι πέντε μεγαλύτερες επενδυτικές τράπεζες των ΗΠΑ κατέβαλαν 142 δισεκατομμύρια δολάρια σε απολαβές για το 2021, δηλαδή 18 δισεκατομμύρια δολάρια περισσότερα από το 2020. Και τα μισθολόγια αυξήθηκαν δύο φορές πιο γρήγορα από τα έσοδα πέρυσι.
Όπως αναφέρει το fortune.com, στην JPMorgan Chase , οι μισθοί για τους επενδυτικούς τραπεζίτες και τους traders αυξήθηκαν 13% πέρυσι, περίπου τρεις φορές περισσότερο από τα επιπλέον έσοδα που παρήγαγαν.
Η Citigroup πλήρωσε 3 δισεκατομμύρια δολάρια περισσότερα στους υπαλλήλους της από ό,τι το 2020 και η Goldman Sachs μοίρασε σχεδόν μισό δισεκατομμύριο δολάρια σε ειδικά μπόνους στους συνεργάτες της .
Όμως, καθώς οι ελλείψεις προσωπικού στον τομέα των οικονομικών εξακολουθούν να υφίστανται και οι υπεύθυνοι προσλήψεων αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα, έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτό ότι τα χρήματα δεν είναι πλέον το μόνο κίνητρο για τη διατήρηση και την πρόσληψη υπαλλήλων.
Αν υπήρχε ένα γράφημα που αποτυπωνόταν πότε η ποιότητα ζωής ενός εργαζομένου έγινε πιο σημαντική γι ‘αυτούς από την αμοιβή, ο Άλαν Τζόνσον, σύμβουλος που βοηθά τις χρηματοπιστωτικές εταιρείες να σχεδιάσουν τα προγράμματα αμοιβών τους, είπε στο Fortune , αυτή τη στιγμή «επεκτείνουμε τα άκρα».
Τα προβλήματα ψυχικής υγείας και η κούραση πλησιάζουν τη χρηματοδότηση των εργαζομένων που εργάζονται εξαντλητικά από τους καναπέδες τους για περισσότερα από δύο χρόνια, εν μέσω πανδημίας.
«Αυτή είναι μια μοναδική κατάσταση», είπε ο Τζόνσον. «Πάντα είχαμε τις αποζημιώσεις να ανεβοκατεβαίνουν με βάση την αγορά εργασίας, αλλά τώρα υπάρχει αυτή η σωρευτική κούραση από την εξ αποστάσεως εργασία λόγω COVID. Είναι όλα καινούργια».
Τα χρήματα δεν αρκούν, είπε, οι εργαζόμενοι αναζητούν μια αλλαγή σκηνικού ως τρόπο για να θεραπεύσουν αυτή την αυξανόμενη αίσθηση κόπωσης.
Περίπου το 65% των εργαζομένων λένε ότι η πανδημία τους έχει κάνει να ξανασκεφτούν τη θέση που πρέπει να έχει η εργασία στη ζωή τους, διαπίστωσε η ερευνητική εταιρεία Gartner σε πρόσφατη έρευνα . Η αποζημίωση δεν είναι το κύριο κίνητρο.
Ο Τζόνσον είπε ότι οι περισσότεροι από 800 πελάτες του, στους οποίους περιλαμβάνονται χρηματοπιστωτικά ιδρύματα όπως η Credit Suisse, δεν είναι ξεκάθαροι πώς να χειριστούν την κατάσταση, επειδή δεν υπάρχει ιστορικό προηγούμενο. «Είναι όλοι πολύ νευρικοί για το πώς θα διαμορφωθούν οι τζίροι», είπε.
Η τάση συνεχίζεται
Καθώς οι υπάλληλοι επιστρέφουν στο γραφείο και έρχονται αντιμέτωποι για άλλη μια φορά σε καθημερινή βάση με δυσάρεστες παρουσίες ή την γκρίνια της ζωής του γραφείου, μπορεί επίσης να αποφασίσουν ότι τα χρήματα απλώς δεν αξίζουν τον κόπο. Η έρευνα της Gallup διαπίστωσε ότι το 50% των εργαζομένων εγκαταλείπουν τις δουλειές τους «για να ξεφύγουν από τον διευθυντή τους και για να βελτιώσουν τη συνολική τους ζωή σε κάποιο σημείο της καριέρας τους».
«Αν είστε εξαντλημένοι, σκέφτεστε «θέλω πραγματικά να ζήσω στη Νέα Υόρκη ή στη Βοστώνη ή στο Σαν Φρανσίσκο; Θέλω να αντιμετωπίσω τις υψηλές τιμές και τους υψηλούς φόρους εκεί; Γιατί να μην μετακομίσω σε ένα πιο ζεστό κλίμα και να ζήσω έναν πιο χαλαρό τρόπο ζωής;» είπε ο Τζόνσον. «Νομίζω ότι αυτό είναι πιο εμφανές από ό,τι θα ήταν πριν από δύο ή τρία χρόνια».
Τα πιο πράσινα βοσκοτόπια της Silicon Valley, που προσφέρουν καλούς μισθούς, πλούσια προνόμια και τουλάχιστον μια καλύτερη ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, εξαντλούν επίσης τις προοπτικές προσλήψεων των Big Banks.
Latest News
«Σφίγγουν το ζωνάρι» οι εργοδότες - Μειώνουν τις προσλήψεις [γραφήματα]
Η Ελλάδα κατέχει την 3η θέση παγκοσμίως για τις προθέσεις προσλήψεων του κλάδου Υπηρεσιών Επικοινωνίας, ξεπερνώντας τον παγκόσμιο μέσο όρο κατά 21 μονάδες
Μελέτη ΙCAP CRIF: Οι γυναίκες αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επαγγελματική τους ανέλιξη
Σε πέντε μόνο οικονομίες το ποσοστό των γυναικών που ίδρυσαν ή «έτρεξαν» μια νέα επιχείρηση ήταν ίδιο ή υψηλότερο από το αντίστοιχο των ανδρών
Η άνοδος των διευθυντών προϊόντος - Κερδίζουν έδαφος στην εποχή της AI
Πολλοί υποστηρίζουν ότι ο διευθυντής προιόντος θα ξανακερδίσει την αίγλη του στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης