
Την καινοτόμο υπηρεσία Helpdesk για την αξιοποίηση ευρωπαϊκών και εθνικών προγραμμάτων χρηματοδότησης του κλάδου παρουσίασε σήμερα το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας. Η νέα υπηρεσία υλοποιήθηκε με τη συνεργασία της Ernst & Young και είναι προσβάσιμη απ’ όλα τα μέλη του ΞΕΕ.
Στη σχετική εκδήλωση παρουσίασης της νέας πλατφόρμας απηύθυναν χαιρετισμό η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου, η τ. Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης κα. Βίκυ Λοϊζου και ο Senior Administrator, Γενική Διεύθυνση Περιφερειακής και Αστικής Πολιτικής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Βύρωνας Καμπαράκης.
Υπογραμμίζεται ότι η υπηρεσία Helpdesk λειτουργεί ως ηλεκτρονικός διαδραστικός οδηγός προγραμμάτων για τη χρηματοδότηση επενδύσεων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Με την πρωτοβουλία αυτή, το ΞΕΕ έχει ως στόχο τα ελληνικά ξενοδοχεία και ειδικά οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις του κλάδου, να έχουν άμεση πρόσβαση σε ολοκληρωμένη και έγκυρη πληροφόρηση και να υποστηριχθούν μεθοδικά στην αναζήτηση των κατάλληλων χρηματοδοτικών εργαλείων για τα επενδυτικά πλάνα τους.
Βήμα – βήμα, με εύληπτο και φιλικό στο χρήστη τρόπο, η νεοπαγής διαδικτυακή πλατφόρμα εξοικειώνει τους ενδιαφερόμενους με τη φιλοσοφία, τους στόχους και τις διαδικασίες κάθε χρηματοδοτικού προγράμματος για την ξενοδοχειακή επιχειρηματικότητα και εξωστρέφεια. Παράλληλα παρέχει τις πληροφορίες και όλο το απαιτούμενο υποστηρικτικό υλικό, ούτως ώστε κάθε ξενοδοχειακή επιχείρηση με βάση τα χαρακτηριστικά της, να εντοπίζει εύκολα και να διεκδικεί άμεσα τις χρηματοδοτικές ευκαιρίες και δυνατότητες που την αφορούν. Ταυτόχρονα παρέχεται συμβουλευτική και τεχνική καθοδήγηση μέσω on line απαντήσεων σε ερωτήματα που υποβάλλονται.
Μετά την παρουσίαση της υπηρεσίας Helpdesk, ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας κ. Αλέξανδρος Βασιλικός προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Κάθε χρηματοδοτική ευκαιρία έχει κρίσιμη σημασία για τις επενδύσεις που είναι αναγκαίες προκειμένου να πετύχουμε την οικονομική ανάκαμψη στη μεταπανδημική περίοδο. Αυτό ισχύει πολύ περισσότερο για την ελληνική φιλοξενία, η οποία μετά από μια δύσκολη συγκυρία θα πρέπει να κινηθεί γρήγορα προς ένα βιώσιμο αύριο ποιότητας και ανταγωνιστικότητας. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα καθώς με τη νέα υπηρεσία Helpdesk που υλοποιήσαμε με τη συνεργασία της Ernst & Young, βοηθάμε με ένα καινοτόμο τρόπο τα μέλη μας να ανταποκριθούν με επιτυχία σε αυτή την πρόκληση, να μη χαθεί ούτε ένα ευρώ από τους διαθέσιμους πόρους και να μη μείνει κανένας πίσω».
Ακολούθως, αναφερόμενος στη νέα υπηρεσία του ΞΕΕ, ο Εταίρος και Επικεφαλής του Τμήματος Συμβούλων Εταιρικής Στρατηγικής και Συναλλαγών της ΕΥ Ελλάδος, κ. Τάσος Ιωσηφίδης τόνισε : «Τα ελληνικά ξενοδοχεία μπορούν να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο για την επίτευξη κρίσιμων στόχων και μετρήσιμων αποτελεσμάτων στις στρατηγικές προτεραιότητες που έχουν τεθεί για το σύνολο της εθνικής οικονομίας. Προτεραιότητες που έχουν να κάνουν με το περιβαλλοντικό και ενεργειακό αποτύπωμά τους, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τις νέες δεξιότητες που θα ενισχύσουν την απασχόληση και την κοινωνική συνοχή, με ισότητα των ευκαιριών πρόσβασης για όλους. Η πορεία για την υλοποίηση επενδύσεων προς την κατεύθυνση αυτή όμως, απαιτεί εγρήγορση, διαρκή προσαρμογή, ορθή και έγκαιρη πληροφόρηση. Η υπηρεσία Helpdesk σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε αναγνωρίζοντας ακριβώς ότι η δυνατότητα πρόσβασης στη γνώση γύρω από τις δυνατότητες πρόσβασης σε εξωτερική χρηματοδότηση, αποτελεί δύναμη και εργαλείο για τους ξενοδόχους που μπορεί να προσδώσει ευελιξία στον σχεδιασμό των επενδύσεων τους. Αξιοποιώντας την πραγματικά ολιστική συμβουλευτική προσέγγιση της ΕΥ, η υπηρεσία Helpdesk θα λειτουργεί ως διαδικτυακός οδηγός ενημέρωσης και προκαταρκτικής συμβουλευτικής υποστήριξης για τα μέλη του Επιμελητηρίου, για όλες τις χρηματοδοτικές ευκαιρίες από προγράμματα και εργαλεία, τόσο ευρωπαϊκά, όσο και εθνικά. Ευχή όλων μας, είναι τα μέλη του Επιμελητηρίου να δουν την υπηρεσία αυτή, ως ένα νέο μέσο που θα ανοίξει νέους ορίζοντες για σημαντικές επιτυχίες των ελληνικών ξενοδοχείων».


Latest News

Έρχεται μπαράζ deals στα ξενοδοχεία - Τι πυροδοτεί το επενδυτικό ενδιαφέρον
Στην έβδομη θέση στην Ευρώπη το 2024 η χώρα μας στις συναλλαγές ξενοδοχειακών assets
![Ξενοδοχεία: «Τσίμπησαν» οι τιμές το 2024 – Πόσο κόστισε η διανυκτέρευση [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/hotels-600x420.jpg)
«Τσίμπησαν» οι τιμές στα ξενοδοχεία το 2024 – Πόσο κόστισε η διανυκτέρευση [πίνακας]
Τι δείχνει αποκαλύπτει η Ετήσια Έρευνα για τον Ξενοδοχειακό Κλάδο 2024

Σε ρυθμούς κανονικότητας η Σαντορίνη - Το ειδικό πλάνο τουριστικής προβολής
Με θέμα την κατάρτιση ειδικού πλάνου για την προβολή της Σαντορίνης πραγματοποιήθηκε συνάντηση υπό την υπουργό Τουρισμού, Ολγα Κεφαλογιάννη

Ξενοδοχεία: Μεγαλύτερη σεζόν και ενισχυμένη συνεισφορά στην οικονομία
Στην έρευνα του ΙΤΕΠ, σημειώνεται πως οι συνολικές επενδύσεις των ξενοδοχείων για το 2024, ξεπέρασαν το 1 δισ. ευρώ

Με το «δεξί» ο τουρισμός για το 2025 - Ποιοι γέμισαν τα ταμεία
Το ταξιδιωτικό ισοζύγιο παρουσίασε πλεόνασμα 87,5 εκατ. ευρώ τον Ιανουάριο του 2025 σύμφωνα με την ΤτΕ

H Visa express εκτοξεύει τον τουρισμό του Αν. Αιγαίου - Νέα άνοδος των Τούρκων επισκεπτών
Το 2024 την visa express αξιοποίησαν πάνω από 104.700 Τούρκοι τουρίστες - Πρωταθλήτρια στις θεωρήσεις η Μυτιλήνη με 27.600 και ακολούθησε η Χίος με 25.000 περίπου

Στροφή στην πολυτέλεια - Αυξάνονται οι κρατήσεις για luxury ταξίδια
Καλό σημάδι για τον τουρισμό και την οικονομία των ΗΠΑ η αύξηση των χλιδάτων κρατήσεων

Διάκριση για το εστιατόριο CHES του Ομίλου Calilo
Η επιβράβευση του fine dining εστιατορίου του Ομίλου Calilo επιβεβαιώνει τη θέση του ανάμεσα στα κορυφαία εστιατόρια της Ελλάδας για το 2025

Μετά τους σεισμούς, η ανάκαμψη και η αισιοδοξία - Η Σαντορίνη ετοιμάζεται για τη σεζόν
Η κατάσταση εκτάκτου ανάγκης αποσύρθηκε στις αρχές Μαρτίου και όλα επέστρεψαν σε ρυθμούς προετοιμασίας για τη σεζόν

Αυξημένο το ενδιαφέρον για επενδύσεις σε ξενοδοχεία στην Ελλάδα
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΞΕΕ από το 2020, έως σήμερα ο αριθμός των ξενοδοχείων στη χώρα έχει ξεπεράσει τις 10.000