Την καινοτόμο υπηρεσία Helpdesk για την αξιοποίηση ευρωπαϊκών και εθνικών προγραμμάτων χρηματοδότησης του κλάδου παρουσίασε σήμερα το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας. Η νέα υπηρεσία υλοποιήθηκε με τη συνεργασία της Ernst & Young και είναι προσβάσιμη απ’ όλα τα μέλη του ΞΕΕ.
Στη σχετική εκδήλωση παρουσίασης της νέας πλατφόρμας απηύθυναν χαιρετισμό η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου, η τ. Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης κα. Βίκυ Λοϊζου και ο Senior Administrator, Γενική Διεύθυνση Περιφερειακής και Αστικής Πολιτικής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Βύρωνας Καμπαράκης.
Υπογραμμίζεται ότι η υπηρεσία Helpdesk λειτουργεί ως ηλεκτρονικός διαδραστικός οδηγός προγραμμάτων για τη χρηματοδότηση επενδύσεων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Με την πρωτοβουλία αυτή, το ΞΕΕ έχει ως στόχο τα ελληνικά ξενοδοχεία και ειδικά οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις του κλάδου, να έχουν άμεση πρόσβαση σε ολοκληρωμένη και έγκυρη πληροφόρηση και να υποστηριχθούν μεθοδικά στην αναζήτηση των κατάλληλων χρηματοδοτικών εργαλείων για τα επενδυτικά πλάνα τους.
Βήμα – βήμα, με εύληπτο και φιλικό στο χρήστη τρόπο, η νεοπαγής διαδικτυακή πλατφόρμα εξοικειώνει τους ενδιαφερόμενους με τη φιλοσοφία, τους στόχους και τις διαδικασίες κάθε χρηματοδοτικού προγράμματος για την ξενοδοχειακή επιχειρηματικότητα και εξωστρέφεια. Παράλληλα παρέχει τις πληροφορίες και όλο το απαιτούμενο υποστηρικτικό υλικό, ούτως ώστε κάθε ξενοδοχειακή επιχείρηση με βάση τα χαρακτηριστικά της, να εντοπίζει εύκολα και να διεκδικεί άμεσα τις χρηματοδοτικές ευκαιρίες και δυνατότητες που την αφορούν. Ταυτόχρονα παρέχεται συμβουλευτική και τεχνική καθοδήγηση μέσω on line απαντήσεων σε ερωτήματα που υποβάλλονται.
Μετά την παρουσίαση της υπηρεσίας Helpdesk, ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας κ. Αλέξανδρος Βασιλικός προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Κάθε χρηματοδοτική ευκαιρία έχει κρίσιμη σημασία για τις επενδύσεις που είναι αναγκαίες προκειμένου να πετύχουμε την οικονομική ανάκαμψη στη μεταπανδημική περίοδο. Αυτό ισχύει πολύ περισσότερο για την ελληνική φιλοξενία, η οποία μετά από μια δύσκολη συγκυρία θα πρέπει να κινηθεί γρήγορα προς ένα βιώσιμο αύριο ποιότητας και ανταγωνιστικότητας. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα καθώς με τη νέα υπηρεσία Helpdesk που υλοποιήσαμε με τη συνεργασία της Ernst & Young, βοηθάμε με ένα καινοτόμο τρόπο τα μέλη μας να ανταποκριθούν με επιτυχία σε αυτή την πρόκληση, να μη χαθεί ούτε ένα ευρώ από τους διαθέσιμους πόρους και να μη μείνει κανένας πίσω».
Ακολούθως, αναφερόμενος στη νέα υπηρεσία του ΞΕΕ, ο Εταίρος και Επικεφαλής του Τμήματος Συμβούλων Εταιρικής Στρατηγικής και Συναλλαγών της ΕΥ Ελλάδος, κ. Τάσος Ιωσηφίδης τόνισε : «Τα ελληνικά ξενοδοχεία μπορούν να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο για την επίτευξη κρίσιμων στόχων και μετρήσιμων αποτελεσμάτων στις στρατηγικές προτεραιότητες που έχουν τεθεί για το σύνολο της εθνικής οικονομίας. Προτεραιότητες που έχουν να κάνουν με το περιβαλλοντικό και ενεργειακό αποτύπωμά τους, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τις νέες δεξιότητες που θα ενισχύσουν την απασχόληση και την κοινωνική συνοχή, με ισότητα των ευκαιριών πρόσβασης για όλους. Η πορεία για την υλοποίηση επενδύσεων προς την κατεύθυνση αυτή όμως, απαιτεί εγρήγορση, διαρκή προσαρμογή, ορθή και έγκαιρη πληροφόρηση. Η υπηρεσία Helpdesk σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε αναγνωρίζοντας ακριβώς ότι η δυνατότητα πρόσβασης στη γνώση γύρω από τις δυνατότητες πρόσβασης σε εξωτερική χρηματοδότηση, αποτελεί δύναμη και εργαλείο για τους ξενοδόχους που μπορεί να προσδώσει ευελιξία στον σχεδιασμό των επενδύσεων τους. Αξιοποιώντας την πραγματικά ολιστική συμβουλευτική προσέγγιση της ΕΥ, η υπηρεσία Helpdesk θα λειτουργεί ως διαδικτυακός οδηγός ενημέρωσης και προκαταρκτικής συμβουλευτικής υποστήριξης για τα μέλη του Επιμελητηρίου, για όλες τις χρηματοδοτικές ευκαιρίες από προγράμματα και εργαλεία, τόσο ευρωπαϊκά, όσο και εθνικά. Ευχή όλων μας, είναι τα μέλη του Επιμελητηρίου να δουν την υπηρεσία αυτή, ως ένα νέο μέσο που θα ανοίξει νέους ορίζοντες για σημαντικές επιτυχίες των ελληνικών ξενοδοχείων».
Latest News
Ισχυρή ζήτηση για Ελλάδα δείχνει η τουριστική έκθεση WTM από το Λονδίνο
Ο τουρισμός κερδίζει το στοίχημα στην Ελλάδα, τονίζει ο πρόεδρος της ΠΟΞ σχολιάζοντας τα μηνύματα από την έκθεση World Travel Market
Για πρώτη φορά χειμερινές κρουαζιέρες από τον Πειραιά φέρνει η MSC Cruises
Η κίνηση για τη χειμερινή κρουαζιέρα εντάσσεται και στην στρατηγική της εταιρείας για επιμήκυνση της παραδοσιακής περιόδου
Ολικό rebranding, δύο νέα ξενοδοχεία και στο βάθος Marriott για την Atlantica Hotels & Resorts
Ο όμιλος Atlantica Hotels & Resorts έχει 50 ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Κύπρο - Συνεργάζεται με τον μεγαλύτερο tour operator την Tui
Διακανονισμός χρεών και επενδυτικό ενδιαφέρον για το Hydra Beach
Οι μέτοχοι του Hydra Beach διαβεβαιώνουν ότι μέχρι το τέλος του 2024 θα διακανονιστούν τα χρέη προς τον πιστωτή
Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με τον Βρετανό ομόλογό της Sir Chris Bryant στο Λονδίνο
Η Κεφαλογιάννη έθεσε και το θέμα επιστροφής και επανένωσης των γλυπτών του Παρθενώνα, που περιλαμβάνεται στις αρμοδιότητες του ομολόγου της
Αυξημένη κατά 10% η επιβατική κίνηση στο «Ελ. Βενιζέλος» τον Οκτώβριο
Τόσο η εγχώρια όσο και η διεθνής επιβατική κίνηση ξεπέρασαν κατά 7,4% και 11,1% τα αντίστοιχα περυσινά μεγέθη, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΔΑΑ
Ξενοδοχεία δύο ταχυτήτων δείχνουν έσοδα και πληρότητες
Έρευνα της GBR Consulting φανερώνει την ψαλίδα εσόδων και πληρότητας ανάμεσα στα ξενοδοχεία Αθήνας και Θεσσαλονίκης και της περιφέρειας
Σε πτωτική πορεία για 5ο μήνα η πληρότητα στα ξενοδοχεία - Σημαντική αύξηση τιμών [γραφήματα]
Η πορεία στα ξενοδοχεία στην Αθήνα αναδεικνύει σημαντικές τάσεις και προκλήσεις - Πώς διαμορφώνεται η μέση τιμή δωματίου
Έσπασε τα κοντέρ το λιμάνι του Ηρακλείου: Πάνω από μισό εκατ. οι επιβάτες κρουαζιέρας
Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου καταγράφει νέο ιστορικό ρεκόρ επισκεψιμότητας από την κρουαζιέρα για το 2024
Το ελληνικό νησί ανάμεσα στα 100 πιο όμορφα
Τι αποκαλύπτει ο ετήσιος κατάλογος που δημοσίευσε το Business Insider