Η JPMorgan, η μεγαλύτερη τράπεζα στις ΗΠΑ, ανακοίνωσε ότι είναι το πρώτο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που έφτασε στο metaverse, εγκαινιάζοντας το πρώτο της «υποκατάστημα» στην Decentraland , έναν εικονικό κόσμο που βασίζεται στην τεχνολογία blockchain.
Εκτός από τα αποκαλυπτήρια του Onyx lounge, η JPMorgan κυκλοφόρησε επίσης ένα έγγραφο που διερευνά πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να βρουν ευκαιρίες στο metaverse.
«Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από τους πελάτες μας να μάθουν περισσότερα για το metaverse », αναφέρει η Κριστίν Μόι, επικεφαλής του τμήματος κρυπτογράφησης και metaverse της JPMorgan.
Τον Ιανουάριο, ο κολοσσός των ηλεκτρονικών Samsung άνοιξε μια έκδοση του καταστήματός του στη Νέα Υόρκη στην Decentraland και τον Νοέμβριο τα Barbados ίδρυσαν μια πρεσβεία metaverse , επίσης στην Decentraland.
Η JPMorgan ξεκινά να διερευνά το metaverse επισημαίνοντας ότι η μέση τιμή ενός αγροτεμαχίου εικονικής γης διπλασιάστηκε το δεύτερο εξάμηνο του 2021, από 6.000 δολάρια τον Ιούνιο σε 12.000 δολάρια τον Δεκέμβριο στους τέσσερις κύριους ιστότοπους του Web 3 metaverse: Decentraland, The Sandbox, Somnium Space και Cryptovoxels.
«Με τον καιρό, η εικονική αγορά ακινήτων θα μπορούσε να αρχίσει να βλέπει υπηρεσίες όπως στον φυσικό κόσμο, συμπεριλαμβανομένων συμβάσεων πίστωσης, στεγαστικών δανείων και ενοικίασης», αναφέρει η έκθεση της JPMorgan. Πρόσθεσε ότι η διαχείριση εξασφαλίσεων αποκεντρωμένης χρηματοδότησης (DeFi) θα μπορούσε κάλλιστα να μπει στο παιχνίδι και ότι αντί για τις παραδοσιακές εταιρείες χρηματοδότησης αυτό θα μπορούσε να γίνει από αποκεντρωμένους αυτόνομους οργανισμούς (DAO).
Η εργασία στο metaverse θα είναι επίσης επικερδής, ανέφερε η έκθεση, επισημαίνοντας μια σειρά παρόχων ψυχαγωγίας, καθώς και εφαρμογές όπως η RTFKT, ένας εικονικός σχεδιαστής παπουτσιών που αποκτήθηκε πρόσφατα από τη Nike. Μια άλλη μεγάλη δαπάνη πιθανότατα θα είναι στη διαφήμιση, είπε η τράπεζα, επικαλούμενη μια πρόβλεψη ότι οι δαπάνες για διαφημίσεις εντός του παιχνιδιού πρόκειται να φτάσουν τα 18,41 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027.