
Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία καταγγέλλει την «εν κρυπτώ και παραβύστω», όπως σημειώνει χαρακτηριστικά, κατάθεση χθες 15-02-2022 και ώρα 22.15 Τροπολογίας-Προσθήκης στο Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, περί «Εκσυγχρονισμού του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης και άλλες διατάξεις, για την κοινωνική ασφάλιση», με την οποία το Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου με την ονομασία Ειδικού Λογαριασμού Οικογενειακών Επιδομάτων Ναυτικών (Ε.Λ.Ο.Ε.Ν.), ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ και το ΝΑΤ καθίσταται οιωνοί καθολικός διάδοχος αυτού.
Η κατάθεση μιας τέτοιας Τροπολογίας με την οποία «εν μια νυκτί» καταργείται ο ΕΛΟΕΝ ο οποίος για τους Ναυτικούς είναι συνδεδεμένος με την ύπαρξή τους και την οικογένειά τους, χωρίς την παραμικρή ενημέρωσή της ΠΝΟ, είναι πράξη απαράδεκτη και άκρως αντιναυτεργατική και σε καμία περίπτωση δεν γίνεται αποδεκτή από την πλευρά από τους συνδικαλιστές τονίζεται στην ανακοίνωση. Παράλληλα η ΠΝΟ υπογραμμίζει ότι οι ίδιοι οι ναυτικοί χρηματοδοτούν τον ΕΛΟΕΝ, με τις δικές τους εισφορές, χωρίς το Κράτος να πληρώνει έστω ένα ευρώ.
Η ΠΝΟ θέτει το ερώτημα: Μετά από 40 χρόνια επιτυχούς λειτουργίας σκέφτηκαν οι διάφοροι «φιλόσοφοι» ότι πρέπει να καταργήσουν την αυτοτέλεια του Νομικού αυτού προσώπου και να το εντάξουν στον λαβύρινθο της γραφειοκρατίας του ΝΑΤ;
Η κατάργηση αυτή είναι casus belli για τους Ναυτεργάτες και σε περίπτωση της μη άμεσης απόσυρσής της θα απαντήσουμε με καθολικές και άμεσες κινητοποιήσεις, τονίζει η ΠΝΟ και καλεί τον Πρωθυπουργός και όλους τους Υπουργούς που υπέγραψαν την Τροπολογία να την καταστήσουν ανενεργή. Υπενθυμίζει ότι παρόμοια απόπειρα έγινε και το 2016 επί ΣΥΡΙΖΑ για την υφαρπαγή των οικογενειακών επιδομάτων των Ναυτεργατών και είχε άδοξο αποτέλεσμα.
Τέλος η ΠΝΟ καλεί σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις για την κατάργηση του ΕΛΟΕΝ.


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»