Οι καθυστερήσεις πλοίων παραμένουν σημαντικό πρόβλημα στις διαδρομές Ασία – Βόρεια Ευρώπη και Κίνα – Καλιφόρνια.
Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Alphaliner, δεν έχει υπάρξει ακόμη βελτίωση σε σύγκριση με τις έρευνες της Alphaliner του περασμένου Νοεμβρίου.
Παρά τη συνολική μείωση του αριθμού των πλοίων που περιμένουν αγκυροβόλιο στην περιοχή Λος Άντζελες/Λονγκ Μπιτς από το υψηλό των 109 μονάδων στις 9 Ιανουαρίου σε «μόνο» 76 πλοία στις 14 Φεβρουαρίου, ο χρόνος του ταξιδιού για τα πλοία που έρχονται από την Άπω Ανατολή στα δύο αυτά αμερικάνικα λιμάνια έχει αυξηθεί κατά μέσο όρο σε 38 ημέρες, από τις 28 ημέρες κατά τη στιγμή της προηγούμενης έρευνας στα μέσα Νοεμβρίου της Alphaliner.
Επίσης ο χρόνος για ένα πλήρες δρομολόγιο Άπω Ανατολής – Βόρειας Ευρώπης παραμένει επίσης αμετάβλητος από τις αρχές Νοεμβρίου.
Αυτή η διαδρομή εξακολουθεί να απαιτεί κατά μέσο όρο 17 επιπλέον ημέρες σε σύγκριση με τα αρχικά προγράμματα για να φτάσουν τα πλοία στην Κεντρική Κίνα για το επόμενο ταξίδι τους προς τα δυτικά. Στη διαδρομή Άπω Ανατολής – Βόρειας Ευρώπης, η παράλειψη προσεγγίσεων σε λιμάνια εξακολουθεί να φαίνεται να είναι ο μόνος τρόπος για να αποφευχθούν ή να περιοριστούν οι μεγάλες καθυστερήσεις.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ