Τα κρυπτονομίσματα αναδείχθηκαν σε κορυφαίο νικητή στο Super Bowl.
Κατά τη διάρκεια της τριαμισάωρης μετάδοσης προβλήθηκαν τέσσερις διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων. Και παρά το γεγονός ότι εκ πρώτης ανάγνωσης ο αριθμός δεν φαίνεται μεγάλος, εν τούτοις, εξακολουθεί να αποτελεί ένα σημάδι ότι τα κρυπτονομίσματα τείνουν να γίνουν mainstream.
Οι διαφημίσεις είχαν ποικίλη θεματολογία, από μία έδειχνε έναν μεγαλύτερο ΛεΜπρόν Τζέιμς να πηγαίνει πίσω στο χρόνο για να επισκεφτεί τον νεότερο εαυτό του, μέχρι και μία άλλη, που απεικόνιζε τον κωμικό Λάρι Ντέιβιντ να χάνει κάθε σημαντική καινοτομία στην ιστορία και τώρα, εμφανιζόταν να αντιστέκεται και στην κρυπτογράφηση.
Αυτό που τράβηξε τη μεγαλύτερη προσοχή παρουσίαζε έναν κωδικό QR να κινείται στην οθόνη με μουσική υπόκρουση για 60 δευτερόλεπτα. Μπέρδεψε πολλούς ανθρώπους, αλλά πολλοί άλλοι σάρωναν τους κωδικούς στις οθόνες τους με τα τηλέφωνά τους.
Οδηγήθηκαν σε μια προσφορά για δωρεάν Bitcoin αξίας 15 δολαρίων για να εγγραφούν στο Coinbase, ένα ανταλλακτήριο κρυπτονομισμάτων, όπου οι άνθρωποι μπορούν να αγοράσουν και να πουλήσουν το εικονικό νόμισμα. Όμως ο ιστότοπος κατέρρευσε από τη μαζική αύξηση της επισκεψιμότητας…
Μια μελέτη που έγινε από το Pew Research Center διαπίστωσε ότι το 16% των Αμερικανών είτε έχουν επενδύσει, είτε συναλλάσσονται είτε έχουν χρησιμοποιήσει κρυπτονομίσματα όπως το Bitcoin και το Ethereum.
«Περισσότεροι επενδυτές βλέπουν μακροπρόθεσμη αξία στην προσθήκη Bitcoin και ψηφιακών νομισμάτων στα επενδυτικά τους χαρτοφυλάκια», δήλωσε ο Michael Sonnenshein, Διευθύνων Σύμβουλος της Grayscale Investments.
Οι διαφημίσεις στο Super Bowl τείνουν να είναι μερικά από τα πιο περιζήτητα σποτ στη δικτυακή τηλεόραση. Φέτος, ένα σποτ 30 δευτερολέπτων στο Super Bowl πωλήθηκε για 6,5 εκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με το NBC . Πέρυσι οι διαφημίσεις είχαν κατά μέσο όρο 5,6 εκατομμύρια δολάρια στο CBS.
Αυτή η τρέλα με τις διαφημίσεις κρυπτογράφησης θυμίζει το Super Bowl του 2000 κατά την εποχή του dot com.
Latest News
Στο γυναικείο μπάσκετ η νέα μεγάλη επένδυση του Αντετοκούνμπο
Ο Αντετοκούνμπο έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία του «money never sleeps» ενώ παράλληλα έχει έντονη φιλανθρωπική δράση
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix
Ο Τζέικ νίκησε τον Μάικ Τάισον στο event της χρονιάς και πήρε 40 εκατομμύρια [εικόνες]
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73.
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου