Η έλλειψη ημιαγωγών έχει πλήξει τις αυτοκινητοβιομηχανίες, με αποτέλεσμα οι παραδόσεις νέων αυτοκινήτων να καθυστερούν σημαντικά και η αναμονή για μια αγορά να είναι πολύμηνη.
Επομένως, δεν είναι λίγοι εκείνοι που πληρώνουνε περισσότερο στις αντιπροσωπείες.
Σύμφωνα με νέα έρευνα από το Edmunds.com, το 82% των Αμερικανών δηλώνει ότι πληρώνει πάνω από την τιμή αναφοράς για να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο. Το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 2,8% πριν από ένα χρόνο και 0,3% στις αρχές του 2020.
Εν μέσω των επίμονων αγώνων της αυτοκινητοβιομηχανίας με περιορισμένο απόθεμα λόγω της συνεχιζόμενης έλλειψης τσιπ υπολογιστών, οι καταναλωτές αναγκάστηκαν σε μεγάλο βαθμό να αντιμετωπίσουν τιμές που αυξάνονται κατά 12% από έτος σε έτος, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία από το Γραφείο Στατιστικής Εργασίας των ΗΠΑ.
Το μέσο ποσό που καταβάλλεται για ένα νέο αυτοκίνητο είναι 45.717 δολάρια, δηλαδή 728 δολάρια περισσότερο από τη μέση τιμή λιανικής που προτείνει ο κατασκευαστής των 44.989 δολαρίων, σύμφωνα με την έρευνα του Edmunds, η οποία βασίζεται σε συναλλαγές τον Ιανουάριο. Πριν από ένα χρόνο, το μέσο ποσό που καταβλήθηκε ήταν 2.152 δολάρια κάτω από τον μέσο όρο— και πριν από δύο χρόνια αυτή η έκπτωση ήταν 2.648 δολάρια.
Επιπλέον, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν προσφέρουν πολλά κίνητρα επειδή γενικά δεν χρειάζεται. Τον Ιανουάριο, σχεδόν το 53% των οχημάτων πουλήθηκε μέσα σε 10 ημέρες από την άφιξή τους σε μια αντιπροσωπεία (μερικά από αυτά προπαραγγέλθηκαν από τους καταναλωτές), σύμφωνα με εκτίμηση της JD Power και της LMC Automotive. Ο μέσος αριθμός ημερών για να πουληθεί ένα αυτοκίνητο μόλις φτάσει σε μια αντιπροσωπεία είναι 19 ημέρες, από 51 ημέρες πριν από ένα χρόνο.
Latest News
Ποιον ετοιμάζει ο Τραμπ για τη Fed μέσω.... υπουργείου Οικονομικών
Ο Τραμπ θεωρούσε τον Γουόρς υποψήφιο για επικεφαλής της Fed και στην πρώτη θητεία του
Πώς η Πορτογαλία επιδιώκει να γίνει «φορολογικός παράδεισος» για νέους
Σχέδιο να σταματήσει στην Πορτογαλία το brain drain, με φοροαπαλλαγές τα πρώτα 10 χρόνια της σταδιοδρομίας – Μηδέν φόρος για κάτω των 35 ετών το πρώτο έτος
Η Gen Z «ερωτεύτηκε» τη δουλειά στο Δημόσιο, αλλά... ο Μασκ καραδοκεί
Οι περικοπές στον προϋπολογισμό των ΗΠΑ που σχεδιάζει ο Μασκ μπορεί να δείξει την έξοδο από το Δημόσιο Τομέα
Ποιες πόλεις διεκδικούν τους πλούσιους μετανάστες του Λονδίνου
Οι πλούσιοι κάτοικοι του Λονδίνου φεύγουν για να αποφύγουν τη φορολόγηση - Η Κύπρος, μεταξύ των κρατών που τους διεκδικούν
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της
Η θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, λανσάρει πιστωτικές κάρτες στην Βρετανία
Η αποκλειστικά ψηφιακή θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, κάνει την πρώτη της κίνηση στις πιστώσεις, αφού συγκέντρωσε καταθέσεις άνω των 20 δισ. λιρών
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11
Παραιτείται στις 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της SEC Γκάρι Γκένσλερ
H παραίτηση του έρχεται δυο χρόνια πριν τη λήξη της θητείας του