
Η έλλειψη ημιαγωγών έχει πλήξει τις αυτοκινητοβιομηχανίες, με αποτέλεσμα οι παραδόσεις νέων αυτοκινήτων να καθυστερούν σημαντικά και η αναμονή για μια αγορά να είναι πολύμηνη.
Επομένως, δεν είναι λίγοι εκείνοι που πληρώνουνε περισσότερο στις αντιπροσωπείες.
Σύμφωνα με νέα έρευνα από το Edmunds.com, το 82% των Αμερικανών δηλώνει ότι πληρώνει πάνω από την τιμή αναφοράς για να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο. Το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 2,8% πριν από ένα χρόνο και 0,3% στις αρχές του 2020.
Εν μέσω των επίμονων αγώνων της αυτοκινητοβιομηχανίας με περιορισμένο απόθεμα λόγω της συνεχιζόμενης έλλειψης τσιπ υπολογιστών, οι καταναλωτές αναγκάστηκαν σε μεγάλο βαθμό να αντιμετωπίσουν τιμές που αυξάνονται κατά 12% από έτος σε έτος, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία από το Γραφείο Στατιστικής Εργασίας των ΗΠΑ.
Το μέσο ποσό που καταβάλλεται για ένα νέο αυτοκίνητο είναι 45.717 δολάρια, δηλαδή 728 δολάρια περισσότερο από τη μέση τιμή λιανικής που προτείνει ο κατασκευαστής των 44.989 δολαρίων, σύμφωνα με την έρευνα του Edmunds, η οποία βασίζεται σε συναλλαγές τον Ιανουάριο. Πριν από ένα χρόνο, το μέσο ποσό που καταβλήθηκε ήταν 2.152 δολάρια κάτω από τον μέσο όρο— και πριν από δύο χρόνια αυτή η έκπτωση ήταν 2.648 δολάρια.
Επιπλέον, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν προσφέρουν πολλά κίνητρα επειδή γενικά δεν χρειάζεται. Τον Ιανουάριο, σχεδόν το 53% των οχημάτων πουλήθηκε μέσα σε 10 ημέρες από την άφιξή τους σε μια αντιπροσωπεία (μερικά από αυτά προπαραγγέλθηκαν από τους καταναλωτές), σύμφωνα με εκτίμηση της JD Power και της LMC Automotive. Ο μέσος αριθμός ημερών για να πουληθεί ένα αυτοκίνητο μόλις φτάσει σε μια αντιπροσωπεία είναι 19 ημέρες, από 51 ημέρες πριν από ένα χρόνο.


Latest News

Μειωμένος στο 2,2% ο ετήσιος πληθωρισμός τον Μάρτιο στην ευρωζώνη - Στο 3,1% στην Ελλάδα
Οι υπηρεσίες αποτελούν η μεγαλύτερη συνιστώσα, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 45,7% της τελικής νομισματικής καταναλωτικής δαπάνης

Αντιμέτωπη με νέα αγωγή στη Βρετανία η Google - Πιθανές αποζημιώσεις 5 δισ. λιρών
Η μήνυση ασκείται για λογαριασμό όλων των οργανισμών που εδρεύουν στη Βρετανία και που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες διαφήμισης αναζήτησης της Google από την 1η Ιανουαρίου 2011
![ΔΝΤ: Ηχηρό καμπανάκι για γήρανση πληθυσμού – Πλήγμα σε ανάπτυξη και συντάξεις [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/10/ot_demographic22-600x352.png)
Καμπανάκι ΔΝΤ για τη γήρανση του πληθυσμού - «Πλήγμα» σε ανάπτυξη και... συντάξεις
Το ΔΝΤ προβλέπει χαμηλότερη ανάπτυξη και αυξημένες δημοσιονομικές πιέσεις στην παγκόσμια οικονομία

Η ΕΕ απλοποιεί τη διαδικασία για την εφαρμογή του νόμου περί αποψίλωσης των δασών
Τα μέτρα θα πρέπει να οδηγήσουν σε μείωση κατά 30% στο διοικητικό κόστος, ανέφερε η Κομισιόν

Σοκ και δέος: Με δασμούς 245% απειλεί ο Τραμπ την Κίνα και φουντώνει τον εμπορικό πόλεμο
Η Κίνα αντιμετωπίζει τώρα δασμούς έως και 245% στις εισαγωγές στις Ηνωμένες Πολιτείες ως αποτέλεσμα των αντίποινων ενεργειών της, αναφέρεται σε ανακοίνωση του Λευκού Οίκου

Τι υπόσχονται βιομηχανίες στον Τραμπ για να αποφύγουν το χάος των δασμών
Θα χρειαστούν χρόνια για να τηρήσουν τις υποσχέσεις τους την ίδια ώρα που η εμπορική πολιτική των ΗΠΑ παραμένει ασαφής

Το Χονγκ Κονγκ σταματάει την αποστολή δεμάτων στις ΗΠΑ, λόγω των δασμών Τραμπ
Οι ΗΠΑ είναι παράλογες, εκφοβίζουν και επιβάλλουν δασμούς καταχρηστικά, ανακοίνωσαν τα ταχυδρομεία του Χονγκ Κονγκ

Χαμηλότερος από τον αναμενόμενο ο πληθωρισμός στη Βρετανία τον Μάρτιο
Τι θα κάνει η Τράπεζα της Αγγλίας με τα επιτόκια

Η Κίνα αντικαθιστά τον κορυφαίο διεθνή εμπορικό διαπραγματευτή της
Ποιος είναι ο νέος επικεφαλής για την Κίνα στις εμπορικές διαπραγματεύσεις - Τι σηματοδοτεί η αλλαγή

Η Nvidia θα «χάσει» 5,5 δισ. καθώς οι ΗΠΑ περιορίζουν τις πωλήσεις chip στην Κίνα
Η Nvidia ανακοίνωσε ότι οι ΗΠΑ έχουν ξεκαθαρίσει ότι οι νέοι περιορισμοί είναι απαραίτητοι για την αντιμετώπιση του κινδύνου χρήσης τσιπ H20 σε «έναν υπερυπολογιστή στην Κίνα»