Σε πρόσφατο άρθρο του, το ‘The Verge’ ανέφερε επικριτικά ότι η φετινή πλημμύρα διαφημίσεων κρυπτονομισμάτων στο Super Bowl, προώθησε με λανθασμένη στρατηγική τον χώρο, εξαιτίας της επικέντρωσης στην εξυπηρέτηση οικονομικών συμφερόντων και όχι στην ουσία.

Πληθώρα επενδυτών πίστευε ότι το Super Bowl LVI θα ήταν η στιγμή που τα κρυπτο θα ερχόντουσαν στο επίκεντρο. Τα Coinbase, FTX, Crypto.com και Binance ξόδεψαν δεκάδες εκατομμύρια συλλογικά ώστε να μεταδώσουν τηλεοπτικές διαφημίσεις και με την ελπίδα να κερδίσουν την αναγνώριση και την αποδοχή του κόσμου. Το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός των ΗΠΑ ήταν η πρώτη φορά που κρύπτο-εταιρείες κατάφεραν να διαφημιστούν σε κλίμακα μεγάλων διαστάσεων. 112,3 εκατομμύρια άνθρωποι ήταν συντονισμένοι για να παρακολουθήσουν τους Los Angeles Rams να κερδίζουν τους Cincinnati Bengals με 23-20.

Δυστυχώς, οι εταιρείες δεν εκμεταλλεύτηκαν έξυπνα την ευκαιρία που τους παρουσιάστηκε. Σύμφωνα με το The Verge, «Η εστίαση προσέλκυσης νέων χρηστών στον χώρο ήταν μια χαμένη ευκαιρία. Όλες οι διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων στο μεγάλο παιχνίδι προσπάθησαν να πείσουν το κοινό να ξοδέψει περισσότερα χρήματα στα κρύπτο». Στην προώθηση του επιφανειακού μηνύματος συνέβαλαν και ονόματα υψηλού προφίλ, όπως ΛεΜπρόν Τζέιμς και Ματ Ντέιμον.

Επιπλέον, η διαφήμιση του Coinbase, η οποία έδειξε έναν κωδικό QR να αναπηδά γύρω από την οθόνη, συναντήθηκε με ανάμεικτη ανταπόκριση. Ενώ κάποιοι το επαίνεσαν ως μία ιδιοφυή κίνηση, η πλειοψηφία ανέφερε ότι ‘εξομαλύνει μία παράνομη συμπεριφορά’. Όπως και αν έχει, η διαφήμιση λειτούργησε, προσφέροντας 20 εκατομμύρια νέες επισκέψεις στον ιστότοπο του Coinbase σε ένα λεπτό. Ωστόσο, η επισκεψιμότητα αυτή κράσαρε τον ιστότοπο.

Σε μια ωμή αντίδραση στο ‘Crypto Bowl’, το site ενημέρωσης δήλωσε ότι η θεματολογία των διαφημίσεων περιστρέφονταν γύρω από την ιδέα ‘Buy now/Αγοράστε τώρα’ και εξέπεμπε ‘δονήσεις από το σχήμα Ponzi’.
Δυστυχώς, στο φετινό Super Bowl, το μεγάλο δημόσιο ντεμπούτο του blockchain, ήταν εξαιρετικά σύντομο, χωρίς να επεξηγεί τη χρησιμότητας της τεχνολογίας ή πώς θα βελτιώσει τα πράγματα στην καθημερινή ζωή των χρηστών».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης