Σε πρόσφατο άρθρο του, το ‘The Verge’ ανέφερε επικριτικά ότι η φετινή πλημμύρα διαφημίσεων κρυπτονομισμάτων στο Super Bowl, προώθησε με λανθασμένη στρατηγική τον χώρο, εξαιτίας της επικέντρωσης στην εξυπηρέτηση οικονομικών συμφερόντων και όχι στην ουσία.
Πληθώρα επενδυτών πίστευε ότι το Super Bowl LVI θα ήταν η στιγμή που τα κρυπτο θα ερχόντουσαν στο επίκεντρο. Τα Coinbase, FTX, Crypto.com και Binance ξόδεψαν δεκάδες εκατομμύρια συλλογικά ώστε να μεταδώσουν τηλεοπτικές διαφημίσεις και με την ελπίδα να κερδίσουν την αναγνώριση και την αποδοχή του κόσμου. Το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός των ΗΠΑ ήταν η πρώτη φορά που κρύπτο-εταιρείες κατάφεραν να διαφημιστούν σε κλίμακα μεγάλων διαστάσεων. 112,3 εκατομμύρια άνθρωποι ήταν συντονισμένοι για να παρακολουθήσουν τους Los Angeles Rams να κερδίζουν τους Cincinnati Bengals με 23-20.
Δυστυχώς, οι εταιρείες δεν εκμεταλλεύτηκαν έξυπνα την ευκαιρία που τους παρουσιάστηκε. Σύμφωνα με το The Verge, «Η εστίαση προσέλκυσης νέων χρηστών στον χώρο ήταν μια χαμένη ευκαιρία. Όλες οι διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων στο μεγάλο παιχνίδι προσπάθησαν να πείσουν το κοινό να ξοδέψει περισσότερα χρήματα στα κρύπτο». Στην προώθηση του επιφανειακού μηνύματος συνέβαλαν και ονόματα υψηλού προφίλ, όπως ΛεΜπρόν Τζέιμς και Ματ Ντέιμον.
Επιπλέον, η διαφήμιση του Coinbase, η οποία έδειξε έναν κωδικό QR να αναπηδά γύρω από την οθόνη, συναντήθηκε με ανάμεικτη ανταπόκριση. Ενώ κάποιοι το επαίνεσαν ως μία ιδιοφυή κίνηση, η πλειοψηφία ανέφερε ότι ‘εξομαλύνει μία παράνομη συμπεριφορά’. Όπως και αν έχει, η διαφήμιση λειτούργησε, προσφέροντας 20 εκατομμύρια νέες επισκέψεις στον ιστότοπο του Coinbase σε ένα λεπτό. Ωστόσο, η επισκεψιμότητα αυτή κράσαρε τον ιστότοπο.
Σε μια ωμή αντίδραση στο ‘Crypto Bowl’, το site ενημέρωσης δήλωσε ότι η θεματολογία των διαφημίσεων περιστρέφονταν γύρω από την ιδέα ‘Buy now/Αγοράστε τώρα’ και εξέπεμπε ‘δονήσεις από το σχήμα Ponzi’.
Δυστυχώς, στο φετινό Super Bowl, το μεγάλο δημόσιο ντεμπούτο του blockchain, ήταν εξαιρετικά σύντομο, χωρίς να επεξηγεί τη χρησιμότητας της τεχνολογίας ή πώς θα βελτιώσει τα πράγματα στην καθημερινή ζωή των χρηστών».


Latest News

Βαγγέλης Μαρινάκης στη Νέα Υόρκη – «Παίρνουμε ευρωπαϊκά και πρωταγωνιστούμε σε όλη την Ευρώπη» (pics+vid)
Ο σύνδεσμος φιλάθλων του Ολυμπιακού στη Νέα Υόρκη, βράβευσε τον ηγέτη της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ, Βαγγέλη Μαρινάκη.

Τίμησε τον Βαγγέλη Μαρινάκη ο Σύνδεσμος φιλάθλων Ολυμπιακού Νέας Υόρκης
Κεντρικό πρόσωπο στις εορταστικές εκδηλώσεις στη Νέα Υόρκη ο ηγέτης του Ολυμπιακού Βαγγέλης Μαρινάκης

Τα σχέδια του ΝΒΑ για επέκταση στην Ευρώπη
Το NBA σχεδιάζει την δημιουργία νέου ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στην Ευρώπη εκ του μηδενός

Μπαίνει ο… ήλιος στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο – Η συμφωνία της UEFA με την SolarPower
Πώς θα «πρασινίσουν» τα γήπεδα - Στα θρανία οι ομάδες για σεμινάρια από τη SolarPower

Από το Old στο New... Trafford - Πού θα βρει η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ τα 2 δισ.
Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ λέει ότι τα φιλόδοξα σχέδιά της για το γήπεδο που θα αντικαταστήσει το Old Trafford θα προκαλέσουν αναγέννηση της περιοχής

Πού θα κατασκευατεί το νέο γήπεδο της Παρί Σεν Ζερμέν - Πόσο θα κοστίσει
Η Παρί Σεν Ζερμέν μετά τη ρήξη της με τον δήμαρχο του Παρισιού προχωρά σε κατασκευή νέου γηπέδου σε προάστιο της πόλης

Μπλάτερ και Μισέλ Πλατινί απαλλάχθηκαν από τις κατηγορίες περί διαφθοράς
Η δίκη κατά του πρώην επικεφαλής της FIFA και του Γάλλου θρύλου έγινε μετά από έφεση κατά της αθώωσής τους το 2022

Εκατό χρόνια μετά - Η Τσέλσι θα φύγει από το Στάμφορντ Μπριτζ
Ο ιδιοκτήτης της Τσέλσι, Τοντ Μπόελι προωθεί την κατασκευή νέου γηπέδου για την ομάδα του Λονδίνου - Τα σχέδια από την εποχή Αμπράμοβιτς

Οι επιτυχίες της Μπαρτσελόνα δεν μεταφράζονται σε έσοδα - Η τρύπα των 32 εκατ. ευρώ
Η συντήρηση ομάδων σε όλα τα σπορ κοστίζει πανάκριβα στην Μπαρτσελόνα πληγώνοντας καίρια την ομάδα ποδοσφαίρου

March Madness: Τo νέο αθλητικό φαινόμενο που χρηματοδοτούν οι Αμερικανοί κροίσοι
Ποιοι είναι οι δισεκατομμυριούxοι που στηρίζουν το πανεπιστημιακό πρωτάθλημα March Madness