Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, παραμένοντας πιστή στη στρατηγική της δέσμευση για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ στην Ελλάδα, δημιούργησε, σε συνεργασία με την Ένωση Bartenders Ελλάδος και την Μη Κυβερνητική Οργάνωση «Νηφάλιοι-στην υγειά μας», την εφαρμογή ‘ΣΕΡΒΙΡΩ ΥΠΕΥΘΥΝΑ’, με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των επαγγελματιών της εστίασης για τη σημασία και την αξία της υπεύθυνης διάθεσης αλκοόλ, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.
Μέσα από τη συγκεκριμένη καινοτόμο εφαρμογή για έξυπνα κινητά, παρέχονται έγκυρες πληροφορίες και στοιχεία για το αλκοόλ, καθώς και συμβουλές για ενδεδειγμένους τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης δυσάρεστων καταστάσεων που σχετίζονται με την υπερκατανάλωση αλκοόλ, υποστηρίζοντας με αυτόν τον τρόπο τη διαμόρφωση μιας κουλτούρας υπευθυνότητας. Το app διακρίνεται σε πέντε θεματικές ενότητες οι οποίες περιλαμβάνουν σημαντικά στοιχεία που αφορούν στο αλκοόλ, όπως το πώς παρασκευάζεται, την περιεκτικότητά του σε διάφορες κατηγορίες ποτών και τις επιπτώσεις του στο σώμα και τον εγκέφαλο. Επιπλέον, παρέχει χρήσιμες πληροφορίες που αφορούν στον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζουν οι bartenders στην αλυσίδα υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ, αλλά και στην οικοδόμηση μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές.
Η εφαρμογή περιλαμβάνει επίσης ένα ειδικά διαμορφωμένο τεστ από έντεκα ερωτήσεις, βασισμένο στο υλικό που έχει παρουσιαστεί, δίνοντας στον χρήστη τη δυνατότητα να πιστοποιηθεί ως Πρεσβευτής Υπεύθυνης Διάθεσης Αλκοόλ. Η πιστοποίηση μπορεί να συμπεριληφθεί στο βιογραφικό του και να χρησιμεύσει ως ευκαιρία επαγγελματικής εξέλιξης στον κλάδο της εστίασης.
Ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, δήλωσε σχετικά: «Η υπεύθυνη κατανάλωση για εμάς στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία αποτελεί ένα βασικότατο, στρατηγικό πεδίο πολύπλευρης δραστηριότητας. Εδώ και αρκετά χρόνια έχουμε προχωρήσει πολλά βήματα ως οργανισμός, στο στόχο που έχουμε θέσει για την εμπέδωση μιας κουλτούρας υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ στην Ελλάδα, με καμπάνιες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, σε συνεργασία με σχετικούς φορείς και ΜΚΟ, ενώ παράλληλα έχουμε αναπτύξει ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο με προϊόντα χωρίς αλκοόλ. Με τη νέα μας πρωτοβουλία στρεφόμαστε στους πολύτιμους συνεργάτες μας, στα καταστήματα εστίασης και διασκέδασης και τους επαγγελματίες του κλάδου, υποστηρίζοντας με ένα καινοτόμο τεχνολογικό εργαλείο το σημαντικότατο ρόλο τους στην αλυσίδα της υπεύθυνης διάθεσης αλκοόλ. Είμαστε σίγουροι πως τα τελικά σημεία θα συνεισφέρουν στην κουλτούρα υπεύθυνης κατανάλωσης, τη στιγμή που οι πολίτες επιλέγουν να καταναλώσουν αλκοολούχα προϊόντα και είμαστε πολύ αισιόδοξοι για την ουσιαστική επίδρασή τους στην πρωτοβουλία αυτή».
Latest News
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς
«Θετική εξέλιξη ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα» - Η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της σταθερά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα στο 2024, σχολίασε ο ΣΕΒΤ
NN Hellas: Στο 7% η αναπροσαρμογή των ισόβιων προγραμμάτων υγείας
Η NN Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι θα καλύψει την επιβάρυνση που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής
Προκαταρκτική παραγωγή χρυσού 520.293 ουγγιές το 2024 ανακοίνωσε η Eldorado Gold
Η συνολική παραγωγή ήταν σύμφωνη με την πρόβλεψη της Εταιρείας για ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο το 2024
Η επόμενη μέρα της Κάμπος Χίου – Τι σχεδιάζει η οικογένεια Σαράντη
Πού στοχεύει η οικογένεια Σαράντη με την εξαγορά της Κάμπος Χίου - Ποιοι είναι οι πρωταθλητές στους χυμούς ψυγείου – Μέχρι και 50% οι ανατιμήσεις
Το big bang της πανδημίας δεν είχε συνέχεια - Στο 3,1% το μερίδιο του e-grocery [Γραφήματα]
Oι πληθωριστικές πιέσεις υποχώρησαν και η αυξημένη ζήτηση αποτέλεσε τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου, εκτιμά η NielsenIQ
Καραμολέγκος για πυρκαγιά: Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών - Το εργοστάσιο λειτουργεί κανονικά
Εξαρχής, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα που να επηρεάζει την παραγωγική διαδικασία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Καραμολέγκος»
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»
Με Victoria's Secret, Miss Dior και Sol de Janeiro - Ποια αρώματα προτιμούν οι έφηβοι
Από τα body mists της Victoria's Secret και το αειθαλές Miss Dior μέχρι το viral Sol de Janeiro, οι πωλήσεις αρωμάτων «χτυπούν κόκκινο»