
Εντυπωσιακά κέρδη εξασφάλισε η Navios Maritime Partners από την πώληση σε τρίτο μέρος, δυο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ηλικίας 16 ετών και μεταφορικής ικανότητας 8.204 teu το κάθε ένα έναντι συνολικού τιμήματος 220 εκατ. δολ..
Πρόκειται για τα πλοία Navios Utmost και Navios Unite,T(πρώην YM Utmost και YM Unity) τα οποία είχε αποκτήσει ως Navios Conainers το 2018, αντί 67 εκατ. δολ μετά μάλιστα από σχετική απόφαση ειδική επιτροπής καθώς είχαν αγορασθεί από συγγενή εταιρεία του Ομίλου.
Η τιμή πώλησης που πέτυχε η Navios Partners επιβεβαιώνει την ισχυρή ζήτηση πλοίων που καταγράφεται ακόμη στην αγορά των containerships.
Υπενθυμίζεται επίσης ότι τον προηγούμενο Νοέμβριο η Navios Partners ανακοίνωσε την υπογραφή συμβολαίων για την ναυπήγηση τεσσάρων containerships 5.300 teu το ένα αντί 62,8 εκατ. δολ το κάθε πλοίο. Με τον υπολογισμό όλων των παραπάνω συναλλαγών ο στόλος της Navios Partners ελέγχει ένα στόλο από 54 dry bulk πλοία, 47 containerships και 45 δεξαμενόπλοια.
Mε αφορμή την ανακοίνωση πριν από λίγο των αποτελεσμάτων της εταιρείας, σε δηλώσεις της η κα. Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Navios Partners εξέφρασε την ικανοποίηση της για την πορεία της επιχείρησης στη χρήση 2021 σημειώνοντας ότι κατέγραψε έσοδα 713,2 εκατ. δολ., προσαρμοσμένα EBITDA 426,5 εκατ. δολ. και προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη 364,1 εκατ. δολ..
Η κα. Φράγκου πρόσθεσε ότι το 2021 ξανασχεδιάσθηκε η ναυτιλιακή εταιρεία και σήμερα η Navios Partners είναι μία από τις κορυφαίες εισηγμένες στο χρηματιστήριο ναυτιλιακές εταιρείες, με 15 τύπους πλοίων σε τρεις τομείς, εξυπηρετώντας περισσότερες από 10 τελικές αγορές. Κάθε τμήμα λειτουργεί ανεξάρτητα από το άλλο, για να μετριάσει τη μεταβλητότητα. Η ίδια συμπλήρωσε ότι η ποικιλομορφία θα μειώσει επαρκώς την αστάθεια και θα δημιουργήσει ευελιξία στη διαδικασία λήψης αποφάσεων επιχειρησιακών και οικονομικών.


Latest News

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά