Εντυπωσιακά κέρδη εξασφάλισε η Navios Maritime Partners από την πώληση σε τρίτο μέρος, δυο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ηλικίας 16 ετών και μεταφορικής ικανότητας 8.204 teu το κάθε ένα έναντι συνολικού τιμήματος 220 εκατ. δολ..
Πρόκειται για τα πλοία Navios Utmost και Navios Unite,T(πρώην YM Utmost και YM Unity) τα οποία είχε αποκτήσει ως Navios Conainers το 2018, αντί 67 εκατ. δολ μετά μάλιστα από σχετική απόφαση ειδική επιτροπής καθώς είχαν αγορασθεί από συγγενή εταιρεία του Ομίλου.
Η τιμή πώλησης που πέτυχε η Navios Partners επιβεβαιώνει την ισχυρή ζήτηση πλοίων που καταγράφεται ακόμη στην αγορά των containerships.
Υπενθυμίζεται επίσης ότι τον προηγούμενο Νοέμβριο η Navios Partners ανακοίνωσε την υπογραφή συμβολαίων για την ναυπήγηση τεσσάρων containerships 5.300 teu το ένα αντί 62,8 εκατ. δολ το κάθε πλοίο. Με τον υπολογισμό όλων των παραπάνω συναλλαγών ο στόλος της Navios Partners ελέγχει ένα στόλο από 54 dry bulk πλοία, 47 containerships και 45 δεξαμενόπλοια.
Mε αφορμή την ανακοίνωση πριν από λίγο των αποτελεσμάτων της εταιρείας, σε δηλώσεις της η κα. Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Navios Partners εξέφρασε την ικανοποίηση της για την πορεία της επιχείρησης στη χρήση 2021 σημειώνοντας ότι κατέγραψε έσοδα 713,2 εκατ. δολ., προσαρμοσμένα EBITDA 426,5 εκατ. δολ. και προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη 364,1 εκατ. δολ..
Η κα. Φράγκου πρόσθεσε ότι το 2021 ξανασχεδιάσθηκε η ναυτιλιακή εταιρεία και σήμερα η Navios Partners είναι μία από τις κορυφαίες εισηγμένες στο χρηματιστήριο ναυτιλιακές εταιρείες, με 15 τύπους πλοίων σε τρεις τομείς, εξυπηρετώντας περισσότερες από 10 τελικές αγορές. Κάθε τμήμα λειτουργεί ανεξάρτητα από το άλλο, για να μετριάσει τη μεταβλητότητα. Η ίδια συμπλήρωσε ότι η ποικιλομορφία θα μειώσει επαρκώς την αστάθεια και θα δημιουργήσει ευελιξία στη διαδικασία λήψης αποφάσεων επιχειρησιακών και οικονομικών.
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International