Εντυπωσιακά κέρδη εξασφάλισε η Navios Maritime Partners από την πώληση σε τρίτο μέρος, δυο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ηλικίας 16 ετών και μεταφορικής ικανότητας 8.204 teu το κάθε ένα έναντι συνολικού τιμήματος 220 εκατ. δολ..
Πρόκειται για τα πλοία Navios Utmost και Navios Unite,T(πρώην YM Utmost και YM Unity) τα οποία είχε αποκτήσει ως Navios Conainers το 2018, αντί 67 εκατ. δολ μετά μάλιστα από σχετική απόφαση ειδική επιτροπής καθώς είχαν αγορασθεί από συγγενή εταιρεία του Ομίλου.
Η τιμή πώλησης που πέτυχε η Navios Partners επιβεβαιώνει την ισχυρή ζήτηση πλοίων που καταγράφεται ακόμη στην αγορά των containerships.
Υπενθυμίζεται επίσης ότι τον προηγούμενο Νοέμβριο η Navios Partners ανακοίνωσε την υπογραφή συμβολαίων για την ναυπήγηση τεσσάρων containerships 5.300 teu το ένα αντί 62,8 εκατ. δολ το κάθε πλοίο. Με τον υπολογισμό όλων των παραπάνω συναλλαγών ο στόλος της Navios Partners ελέγχει ένα στόλο από 54 dry bulk πλοία, 47 containerships και 45 δεξαμενόπλοια.
Mε αφορμή την ανακοίνωση πριν από λίγο των αποτελεσμάτων της εταιρείας, σε δηλώσεις της η κα. Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Navios Partners εξέφρασε την ικανοποίηση της για την πορεία της επιχείρησης στη χρήση 2021 σημειώνοντας ότι κατέγραψε έσοδα 713,2 εκατ. δολ., προσαρμοσμένα EBITDA 426,5 εκατ. δολ. και προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη 364,1 εκατ. δολ..
Η κα. Φράγκου πρόσθεσε ότι το 2021 ξανασχεδιάσθηκε η ναυτιλιακή εταιρεία και σήμερα η Navios Partners είναι μία από τις κορυφαίες εισηγμένες στο χρηματιστήριο ναυτιλιακές εταιρείες, με 15 τύπους πλοίων σε τρεις τομείς, εξυπηρετώντας περισσότερες από 10 τελικές αγορές. Κάθε τμήμα λειτουργεί ανεξάρτητα από το άλλο, για να μετριάσει τη μεταβλητότητα. Η ίδια συμπλήρωσε ότι η ποικιλομορφία θα μειώσει επαρκώς την αστάθεια και θα δημιουργήσει ευελιξία στη διαδικασία λήψης αποφάσεων επιχειρησιακών και οικονομικών.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons