H ηλεκτροδότηση των ελλιμενιζόμενων πλοίων (μέθοδος cold ironing), ήταν το αντικείμενο σύσκεψης μεταξύ του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Κ. Σκρέκα, του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γ. Πλακιωτάκη και του Προέδρου της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας Αναπ. Καθ. Α. Δαγούμα.
Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες συμμετείχαν ακόμη ο Υφυπουργός Ναυτιλίας, κ. Κ. Κατσαφάδος, ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων κ. Ε. Κυριαζόπουλος, η κ. Α. Σδούκου Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, ΥΠΕΝ, ο κ. Π. Βαρελίδης Γενικός Γραμματέας Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων, ο κ. Δ. Φούρλαρης Αντιπρόεδρος ΡΑΕ, και ο Δρ. Γ. Λοΐζος Προϊστάμενος Τμήματος Ηλεκτρικών Δικτύων και Νέων Τεχνολογιών της ΡΑΕ.
Ειδικότερα συζητήθηκε ο συντονισμός νομοθετικών και ρυθμιστικών δράσεων και πρωτοβουλιών στην Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση που αφορούν στα λιμάνια και τον απαραίτητο ενεργειακό μετασχηματισμό τους για ηλεκτροδότηση ελλιμενιζόμενων πλοίων. Η ανάγκη μετασχηματισμού έχει προκύψει από την πρόταση «Fit for 55» που κατέθεσε η Κομισιόν , και εφόσον αυτή τελικά εγκριθεί από το Ευρωκοινοβούλιο και το Συμβούλιο της Ευρώπης, περιλαμβάνεται πρόβλεψη για όλα τα πλοία που θα παραμένουν στα λιμάνια για περισσότερες από δύο ώρες ότι θα πρέπει να ηλεκτροδοτούνται από εγκαταστάσεις στο λιμάνι.
Latest News
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ