![Red Bull: Η συνεργασία με την Bybit αποτελεί την πρώτη χορηγία crypto στη Φόρμουλα 1](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/RedBull.jpeg)
Στην υπογραφή πολύχρονης συνεργασίας με το ανταλλακτήριο κρυπτονομισμάτων Bybit προχώρησε η Red Bull, στο πλαίσιο της μεγαλύτερης μέχρι σήμερα συμφωνίας crypto στην Φόρμουλα 1.
Αν και η ομάδα του Μίλτον Κέινς δεν αποκάλυψε το ύψος της συμφωνίας, δημοσιεύματα του διεθνούς Τύπου κάνουν λόγο για ένα πακέτο ύψους 150 εκατ. δολαρίων σε βάθος τριετίας που θα αναδείξει το ανταλλακτήριο, με έδρα την Σινγκαπούρη, σε βασικό υποστηρικτή της ομάδας.
Το Bybit, που δημιουργήθηκε το Μάρτιο του 2018, μετρά πάνω από έξι εκατ. εγγεγραμμένους χρήστες παγκοσμίως, αριθμός που αυξάνεται συνεχώς χάρη και στην ενίσχυση της δημοτικότητας των crypto assets.
H αποκλειστική συνεργασία τους περιλαμβάνει τη δυνατότητα για την έκδοση συλλεκτικών fan tokens της ομάδας, έτσι ώστε και οι υποστηρικτές της Red Bull να μυηθούν στον κόσμο των crypto. Επίσης, η Bybit θα συνεργαστέι με την Red Bull για την ενίσχυση πρωτοβουλιών για την προώθηση της πράσινης τεχνολογίας, της βιωσιμότητας αλλά και της ενημέρωσης του κοινού για τα crypto.
🏁 A new chapter begins.
📣 Announcing our partnership with 4x World Champions, Oracle Red Bull Racing @RedBullRacing!
🏎 A next level partnership 💪 #RaceToTheNextLevel #F1 pic.twitter.com/YGbPKtSddY
— BYBIT 🦍 (@Bybit_Official) February 16, 2022
Σημειωτέον πως το συγκεκριμένο deal ήρθε σε συνέχεια της ανακοίνωσης της συμφωνίας μεταξύ της Red Bull και του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού της Oracle. Η Oracle θα γίνει ο κορυφαίος χορηγός της ομάδας, που θα μετονομαστεί σε Oracle Red Bull, στο πλαίσιο μιας συμφωνίας ύψους 300 εκατ. δολαρίων για τα επόμενα πέντε χρόνια.
![](http://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/RedBull2-600x338.jpeg)
Πηγή: Twitter
Μόνο οι δύο αυτές χορηγίες μαζί αντιπροσωπεύουν μια οικονομική στήριξη της τάξεως των 110 εκατ. δολαρίων το χρόνο, ποσό που καλύπτει πολύ μεγάλο μέρος των δαπανών της Red Bull, ειδικά δε, μετά τους νέους κανονισμούς που έθεσε η ηγεσία της Φόρμουλα 1 βάζοντας πλαφόν τους προϋπολογισμούς προκειμένου να μειώσει το χάσμα μεταξύ των πλούσιων και των μικρότερων ομάδων.
Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, το πλαφόν για τους προϋπολογισμούς των ομάδων για την σεζόν 2022 έχει οριστεί στα 140 εκατ. δολάρια, αλλά θα μειωθεί περαιτέρω στα 135 εκατ. δολάρια από το 2023.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Scoreplay: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο επενδύει στην εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/giannis-antetokounmpo-sits-steps-600x337.jpg)
Νέο «χτύπημα» από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο - Επενδύει σε εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο
Η τεχνολογία της ScorePlay χρησιμοποιείται από περισσότερους από 200 αθλητικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο
![Deloitte: Οι είκοσι ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/france-football1-600x442.jpg)
Οι 20 ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα - Η έκθεση της Deloitte [πίνακας]
Η Ρεάλ Μαδρίτης πέτυχε ένα νέο ορόσημο, καθώς γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιρικός σύλλογος που καταγράφει έσοδα 1 δισ. ευρώ σε μία μόνο αγωνιστική περίοδo
![Netflix: Δίνει νέα πνοή σε κλασικές συνταγές της τηλεόρασης του ’50](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/04/NETFLIX_EXT-600x450.jpg)
Κάντο όπως η τηλεόραση του '50 - Τι επιλέγει το Netflix
Το Netflix επενδύσει σε ζωντανές μεταδόσεις και talk show για να ενισχύσει τα νέα διαφημιστικά εγχειρήματά της
![Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/brighton-600x339.jpg)
Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας
«Σπάει» όλα τα κοντέρ η μεταγραφή του Στέφανου Τζίμα στην Μπράιτον, καθώς μπήκε στο Top15 με τις πιο ακριβές μεταγραφές της φετινής χειμερινής μεταγραφικής περιόδου
![Champions League: Είναι δίκαιη η league phase;](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/UEFA-1.jpg)
Είναι δίκαιη η league phase του Champions League;
Ο υπερυπολογιστής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ερεύνησε κατά πόσο είναι δίκαιο το σύστημα της league phase του Champions League
![Decathlon: Πώς ο γαλλικός κολοσσός έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/michel-leclercq-600x379.png)
Πώς η Decathlon έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών
H Decathlon δεν αποζητά την προσοχή, δεν χρηματοδοτεί μεγάλες αθλητικές ομάδες, δεν διαθέτει φανταχτερό μάρκετινγκ και δεν ψάχνεται για αναγνώριση όπως η Adidas ή η Under Armour