Η δημοσιογραφική έρευνα έχει δείξει ότι τα τελευταία χρόνια, περισσότεροι από 20.000 νέοι υπερεξειδικευμένοι επιστήμονες έχουν ολοκληρώσει την κατάρτιση και την έρευνά τους στη χώρα μας και παραμένουν «παγωμένοι» μεταξύ πανεπιστημίου και αγοράς εργασίας. Θα φύγουν ή θα μείνουν; Θα εργαστούν ή τα υποαπασχοληθούν σε αντικείμενα άσχετα με την εξειδίκευση τους; Οι νέοι και οι νέες που μπορούν να κάνουν το μέλλον όλων μας καλύτερο, βρίσκονται εκεί έξω, με τις ιδέες τους έτοιμες και υλοποιηθούν και τις σκέψεις τους δομημένες και πιθανά καθαρότερες από όσο μπορούμε να φανταστούμε.

Σε μια προσπάθεια να «συνδέσει» τους νέους με την κοινωνία μας, να συστήσει τους ίδιους και την έρευνα τους, να αποκαλύψει τα αποτελέσματα των ελληνικών δημόσιων πανεπιστημίων και των ερευνητικών κέντρων της χώρας, ο Οικονομικός Ταχυδρόμος αναζητά από σήμερα αυτή τη γενιά.

Και δίνει το «βήμα» στους εκπροσώπους της για να μιλήσουν για την έρευνα τους, να περιγράψουν τι τους συγκινεί, να μας δείξουν τι σκοπεύουν να κάνουν για να αλλάξουν στην κοινωνία γύρω μας. Παράλληλα όμως, ως ένα τεράστιο, πανελλήνιο, «γραφείο σταδιοδρομίας» όλων των ελληνικών πανεπιστημίων, στοχεύει στο να φέρει σε επαφή τους νέους και τις νέες αυτές ακριβώς με την αγορά εργασίας και καλεί τους ίδιους να κάνουν το πρώτο… βήμα, να δημοσιεύσουν τις επιστημονικές τους εργασίες και τους καθηγητές ή τις καθηγήτριές τους να μας τους συστήσουν.

Μπροστά σε μια ακόμη χρονιά αλλαγών για τα πανεπιστήμια της χώρας, με καινούργια εξεταστικά συστήματα, προβληματισμό για τα συστήματα διοίκησης αλλά και τα κρούσματα βίας στο εσωτερικό τους, αλλά και μπροστά σε μια δεκαετία παγκόσμιων τεχνολογικών και επιστημονικών αλλαγών, ίσως είναι πλέον η στιγμή να πάρουν τον λόγο εκείνοι για τους οποίους υπάρχουν τα ανώτατα εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας: οι φοιτητές και οι φοιτήτριες τους.

Καταγράφοντας τις απόψεις τους, την έρευνα τους και  συνθέτοντας το σύγχρονο εκπαιδευτικό και επιστημονικό Μανιφέστο της νέας γενιάς.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Academia
ΟΤ Delphi Economic Forum X-Γεράσιμος Σιάσος: Το ΕΚΠΑ καταθέτει αίτηση για παράρτημα στην Κύπρο
Academia |

ΟΤ Delphi Economic Forum X-Γεράσιμος Σιάσος: Το ΕΚΠΑ καταθέτει αίτηση για παράρτημα στην Κύπρο

Ο Πρύτανης του ΕΚΠΑ, Γεράσιμος Σιάσος, μιλώντας στο πλαίσιο του ΟΤ Delphi Economic Forum X, δήλωσε ότι «το Χάρβαρντ, το Γέιλ, το Κολούμπια και το Τζονς Χόπκινς είναι ήδη παρόντα στην Ελλάδα μέσω συνεργασιών»

Γεράσιμος Σιάσος: Τα δημόσια πανεπιστήμια διακρίνονται στο διεθνές στερέωμα και θα παραμείνουν στην κορυφή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
Academia |

Γ. Σιάσος: Τα δημόσια πανεπιστήμια διακρίνονται στο διεθνές στερέωμα και θα παραμείνουν στην κορυφή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

Πρωταρχικός στόχος της ελληνικής Πολιτείας θα πρέπει να είναι η στήριξη των δημόσιων πανεπιστημίων, που αποτελούν την ατμομηχανή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, τονίζει ο πρύτανης του ΕΚΠΑ, Γεράσιμος Σιάσος

ΟΠΑ: Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψε η Netcompany με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Academia |

Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψε η Netcompany με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το μνημόνιο υπέγραψε από τη Netcompany, o κ. Αλέξανδρος Μάνος, Διευθύνων Σύμβουλος Netcompany-Intrasoft, και από το ΟΠΑ, ο Πρύτανης και Καθηγητής στο Τμήμα Στατιστικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Βασίλης Βασδέκης

ΕΤΕπ: Δάνειο 95 εκατ. ευρώ για φοιτητικές εστίες στο Πανεπιστήμιο Κρήτης
Academia |

ΕΤΕπ: Δάνειο 95 εκατ. ευρώ για φοιτητικές εστίες στο Πανεπιστήμιο Κρήτης

Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) συγχρηματοδοτεί με δάνειο ύψους €95 εκατ. την κατασκευή και λειτουργία φοιτητικών εστιών και νέων ακαδημαϊκών εγκαταστάσεων στο Πανεπιστήμιο Κρήτης

PODCAST Economics & Business TALKS- Σέργιος Δημητριάδης | Η στρατηγική Μάρκετινγκ στα χρόνια των Social Media και του AI
Economics & Business Talks |

PODCAST Economics & Business TALKS | Η στρατηγική μάρκετινγκ στα χρόνια των Social Media και του AI

Σε αυτό το επεισόδιο υποδεχόμαστε τον καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας κ. Σέργιο Δημητριάδη. Στη συζήτησή μας, συμμετέχει, και ο Γιώργος Γκριτζάλας συνιδρυτής διαφημιστικής εταιρείας και σύμβουλος στρατηγικής μάρκετινγκ.