Έχοντας ήδη κερδίσει μέρος από το χαμένο έδαφος σε ό,τι αφορά τον τομέα των παιχνιδιών, η εταιρεία της Barbie, η Mattel ανακοίνωσε σήμερα Παρασκευή ότι επιδιώκει να επεκτείνει περαιτέρω την παρουσία της σε άλλους τομείς όπως τα καταναλωτικά προϊόντα, της NBFs, τα ψηφιακά παιχνίδια και η παραγωγή ταινιών.
Η κατασκευάστρια παιχνιδιών ελπίζει ότι αυτή η στρατηγική θα της επιτρέψει να αξιοποιήσει τον ενθουσιασμό των καταναλωτών για παιχνίδια όπως η Barbie, τα Hot Wheels και το Uno και να προσφέρει νέους τρόπους σε παιδιά και ενήλικες να γνωρίσουν τις επωνυμίες της.
«Το πρώτο μέρος της ανάκαμψης ήταν να αποκατασταθεί και στη συνέχεια να βελτιωθεί η κερδοφορία», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Ίνον Κρέιτζ σε συνέντευξή του στο CNBC.
«Να βεβαιωθούμε ότι η εταιρεία παιχνιδιών έχει γερές βάσεις και ενισχύει τον ισολογισμό μας. Αυτό ήταν το επίκεντρο και πάντα λέγαμε ότι η ευκαιρία να αποτυπωθεί η πλήρης αξία ήταν μεσοπρόθεσμη έως μακροπρόθεσμη».
Την Παρασκευή, η Mattel παρουσίασε αυτή τη νέα στρατηγική σε μια μαγνητοσκοπημένη παρουσίαση για τους αναλυτές.
Η ψηφιακή ψυχαγωγία — συμπεριλαμβανομένων βιντεοπαιχνιδιών, παιχνιδιών για κινητά και NFT — είναι μια άλλη ευκαιρία.
Η ομάδα της Mattel σημειώνει ότι το ψηφιακό gaming από μόνο του αντιπροσωπεύει μια βιομηχανία 170 δισεκατομμυρίων δολαρίων και είναι ένας χώρος που η εταιρεία μόλις άρχισε να εξερευνά. Η Mattel έχει ήδη παιχνίδια για κινητά με επίκεντρο το Uno και το Phase 10, καθώς και ένα βιντεοπαιχνίδι αγώνων, το Hot Wheels Unleashed, αλλά προσπαθεί να επεκτείνει αυτόν τον τομέα των δραστηριοτήτων της.
Η Mattel ασχολείται με τα χώρο NFT
Η Hot Wheels ήταν η πρώτη μεγάλη μάρκα παιχνιδιών που επεκτάθηκε στον κόσμο των NFT με τρία μοναδικά διακριτικά που εμπνεύστηκαν από την αρχική σειρά γκαράζ Hot Wheels, ένα ιδιαίτερα περιζήτητο υποσύνολο οχημάτων για συλλέκτες.
Μια άλλη συλλογή, η οποία περιελάμβανε περισσότερα από 90.000 NFT, εξαντλήθηκε σε λίγα λεπτά, με δεκάδες χιλιάδες πελάτες να περιμένουν ακόμα σε εικονικές ουρές για να τα αγοράσουν.
Στην εξερεύνηση αυτών των άλλων τμημάτων, η Mattel μπορεί όχι μόνο να δημιουργήσει ενθουσιασμό για τους βασικούς πελάτες της, τα παιδιά, αλλά και να προσεγγίσει παλαιότερες γενιές.
Στοχεύοντας καταναλωτές που μεγάλωσαν με τη Barbie, αλλά δεν ενδιαφέρονται να αγοράσουν παραδοσιακές μη συλλεκτικές κούκλες, η Mattel μπορεί να συνεχίσει να διατηρεί τη μάρκα στην επικρατούσα τάση και να προσθέτει επείγουσες αγορές σε προϊόντα αποκλειστικής και περιορισμένης έκδοσης.