Τη δημιουργία τριών νέων εργοστασίων ανακοίνωσε ο γαλλικός οίκος ειδών πολυτελείας Hermes, καθώς η τωρινή του παραγωγή δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση για τις υπερπολυτελείς τσάντες της φίρμας. Φαίνεται, άλλωστε, πως με την άρση των περιοριστικών μέτρων ο κλάδος των πολυτελών ειδών που ταλαιπωρήθηκε από την πανδημία ανακάμπτει δυναμικά!
Συγκεκριμένα η εταιρεία ανακοίνωσε πως θα δημιουργήσει τρεις νέες μονάδες κατασκευής πολυτελών δερμάτινων ειδών στη Γαλλία και συγκεκριμένα στις πόλεις Λουβιέ, Σορμόν και Ριόμ και μάλιστα πριν το 2024, καθώς η λίστα των παραγγελιών κυρίως για τις πανάκριβες Birkin και Kelly τσάντες αυξάνεται συνεχώς.
«Είμαστε αντιμέτωποι με πολύ υψηλή ζήτηση και έχουμε ένα προϊόν που είναι χειροποίητο. Απαιτούνται τουλάχιστον 15 ώρες δουλειές για μια τσάντα Hermes. Και παρά την υψηλή ζήτηση δεν πρόκειται να πιεστούμε να τις φτιάχνουμε στις 13 ώρες μόνο και μόνο για να αυξήσουμε την παραγωγή» σχολίασε, σε δηλώσεις του, ο εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας, Άξελ Ντιμάς, ξεκαθαρίζοντας πως ο οίκος δεν θα θυσιάσει ούτε την ποιότητα, αλλά ούτε θα αλλάξει τις τιμές.
Είναι χαρακτηριστικό πως στους 4.300 εξειδικευμένους εργαζομένους που διαθέτει στην παραγωγική της γραμμή προχώρησε ήδη στην πρόσληψη ακόμη 400 και θα χρειαστεί σίγουρα και άλλους. Μάλιστα για το σκοπό αυτό και καθώς οι καλοί τεχνίτες δεν είναι εύκολο να βρεθούν, η εταιρεία έχει ανακοινώσει πως προχωρά στη δημιουργία της δικής της σχολής που θα ειδικεύεται, μεταξύ άλλων, στην… τέχνη της κατασκευής χειροποίητων τσαντών.
Μια καινούργια τσάντα Hermes κοστίζει πάνω από 5.000 στερλίνες, όμως σπάνιες τσάντες της φίρμας έχουν πουληθεί έναντι υπέρογκων ποσών σε διεθνείς δημοπρασίες, πιάνοντας έως και τις 300.000 στερλίνες. Είναι δε, αγαπημένη επιλογή για διάσημες ηθοποιούς και celebrities.
Σύμφωνα με τις εταιρικές επιδόσεις της φίρμας, οι πωλήσεις της το τελευταίο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκαν στα 2,38 δισ. ευρώ, με τους Αμερικανούς και Κινέζους αγοραστές να οδηγούν την αναπτυξιακή τροχιά της εταιρείας. Μάλιστα τα έσοδα της συνολικά για τη χρονιά εκτοξεύτηκαν στα 9 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 42%!
Καλύτερα από τα αναμενόμενα κέρδη έχουν ανακοινώσει και έτερες εταιρείες πολυτελών ειδών όπως η LVMH και η Kering, ιδιοκτήτρια της Gucci, αντανακλώντας την ανάρρωση του κλάδου και την αυξημένη ρευστότητα μεταξύ του διεθνούς καταναλωτικού κοινού.
Latest News
Οι Τζεφ Μπέζος και OpenAI επενδύουν στην startup Physical Intelligence
Η αποτίμηση της startup Physical Intelligence που δραστηριοποιείται στο χώρο της ρομποτικής και στηρίχθηκε από τον Τζεφ Μπέζος φτάνει στα 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια
Ανάσα στην Boeing - Τέλος στην απεργία μετά από επτά εβδομάδες
Οι εργαζόμενοι στην Boeing συμφώνησαν σε μισθολογικές αυξήσεις που θα φτάσουν το 38% σε ορίζοντα τεσσάρων ετών
Σε αναζήτηση «σωτήρα» η TGI Friday's - Οι συνομιλίες με πιθανούς αγοραστές
Η TGI Friday's είναι η πιο πρόσφατη περίπτωση casual εστιατορίων που αναζητά δικαστική προστασία από τους πιστωτές
Γιατί οι νέοι εγκαταλείπουν Nike και Lululemon
Οι νέοι είναι ευμετάβλητοι καταναλωτές, αλλά η μεταστροφή προτιμήσεων μπορεί να είναι καταστροφική για τους λιανοπωλητές
Η «ντροπή της πολυτέλειας» στην Κίνα και το άδειο megastore της Louis Vuitton στο Πεκίνο
Εταιρείες όπως η Louis Vuitton και η Kering διοχέτευσαν δισ. δολ. στην Κίνα για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας