Την επιστροφή της στην κερδοφορία ανακοίνωσε σήμερα η Renault μετά από δύο χρόνια αρνητικών αποτελεσμάτων. Όπως επισημαίνουν οι αναλυτές, η επιστροφή σε θετικά αποτελέσματα έγινε σε μια περίοδο δύσκολη για την αυτοκινητοβιομηχανία, λόγω της πανδημίας και της έλλειψης ημιαγωγών που επηρέασε την παραγωγή και τις πωλήσεις της.
Ειδικότερα, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 888 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών για κέρδη της τάξης των 818,7 εκατ. ευρώ.
Τo αποτέλεσμα αυτό έρχεται μετά από μια τεράστια προσπάθεια αναδιάρθρωσης της εταιρείας που ονομάστηκε «Renaulution», και η οποία επικεντρώθηκε στη δραστική μείωση του λειτουργικού κόστους και στην παραγωγή μοντέλων που παρουσιάζουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.
«Ο Όμιλος Renault ξεπέρασε σε μεγάλο βαθμό τους οικονομικούς του στόχους για το 2021 παρά το πρόβλημα της έλλειψης ημιαγωγών και της αύξησης των τιμών των πρώτων υλών», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος, Λούκα ντι Μέο, ο οποίος εξήγησε ότι αυτό οφείλεται στη στρατηγική του ομίλου να επιλέγει «την αξία έναντι του όγκου» και την «οικονομική πειθαρχία».
Να σημειώσουμε πως το θετικό αποτέλεσμα του 2021 ήρθε μετά τις σημαντικές ζημιές ύψους 8,01 δισ. ευρώ το 2020 και 141 εκατ. ευρώ του 2019.
300.000 λιγότερα οχήματα το 2022
Καθώς η παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών συνεχίζεται, η Renault εκτιμά ότι θα κατασκευάσει 300.000 λιγότερα αυτοκίνητα το 2022, σύμφωνα σημερινή δήλωση του Λούκα ντι Μέο, CEO της εταιρείας.
Η Renault παρήγαγε 500.000 λιγότερα αυτοκίνητα πέρυσι ως αποτέλεσμα της έλλειψης ημιαγωγών. Τον Σεπτέμβριο, η συμβουλευτική εταιρεία AlixPartners προέβλεψε ότι η έλλειψη ημιαγωγών θα κόστιζε στην αυτοκινητοβιομηχανία απώλεια εσόδων ύψους 210 δισεκ. Δολαρίων.
«Η κατάσταση αυτή τη στιγμή είναι ακόμα αρκετά περίπλοκη», είπε ο de Meo στο CNBC, εκτιμώντας ωστόσο ότι θα προβλήματα θα αρχίσουν να περιορίζονται, για να επιστρέψουμε σε μια «κανονική κατάσταση» το δεύτερο εξάμηνο του 2022.
Latest News
Κι άλλο χτύπημα από την UniCredit - Κάνει προσφορά για την ιταλική Banco BPM
Η συμφωνία θα μπορούσε να δημιουργήσει την τρίτη μεγαλύτερη τράπεζα της Ευρώπης σε κεφαλαιοποίηση, λέει η UniCreditb
Το άγχος «χτυπά» τους εργαζόμενους στην Ευρώπη - Τι κάνει η Βρετανία για την εργασία
Η νέα κυβέρνηση των Εργατικών στη βρετανία σκοπεύει να πάρει σκληρά μέτρα για την εργασία - «Κλειδί» η παραγωγικότητα που μειώνεται
Γιατί ο Μπέζος αποκαλεί τον Μασκ ψεύτη
H διαμάχη μεταξύ των δύο κρoίσων αναζωπυρώνεται - Τι κρύβουν οι αναρτήσεις τους στο Χ
Γιατί οι μετοχές εταιρειών που διαχειρίζονται φυλακές, εκτινάσσονται στα ύψη;
Ο ρόλος του Τραμπ - Γιατί κατά την προηγούμενη θητεία του οι μετοχές εταιρειών που διαχειρίζονταν φυλακές, κατρακύλησαν
Γιατί η νέα βιογραφία του Ιλον Μασκ προκαλεί τρόμο
Ένα νέο graphic novel που εξιστορεί την ιδιότυπη ανέλιξη του Έλον Μασκ στο club των ισχυρών έχει φέρει τρόμο σε εκδοτικούς οίκους που την αποφεύγουν όπως ο Διάβολος το λιβάνι
Βουλγαρία: Θα χρειαστεί 520 τόνους χαρτονομισμάτων ευρώ αφού ενταχθεί στην ευρωζώνη
Τα χαρτονομίσματα λέβα που θα πρέπει να αποσυρθούν στη Βουλγαρία από την κυκλοφορία εκτιμάται ότι φτάνουν σε βάρος τους 642 τόνους
Γρίπη των πτηνών και... γιορτές απογειώνουν τις τιμές των αυγών στις ΗΠΑ
Οι τιμές στα αυγά που πωλούνται στα παντοπωλεία αυξήθηκαν κατά 30,4% τον Οκτώβριο σε σχέση με το προηγούμενο έτος
Κάποτε κυρίαρχη η Γερμανία, τώρα απελπισμένη - Ανάλυση του Economist
Η Γερμανία, που πλέον αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, πλέον θερίζει ό,τι έσπειρε, γράφει ο Economist
«Πόλεμος» Βραζιλίας - Carrefour για το κρέας - Φόβοι για νέα μέτωπο ΕΕ με ΜERCOSUR
Εκπρόσωπος της Carrefour διαβεβαίωσε πάντως την Κυριακή ότι οι προμήθειες κρέατος είναι επαρκείς στα καταστήματά της στη Βραζιλία
Deal του Σι Τζινπίνγκ στο Μαρόκο για giga-εργοστάσιο ηλεκτρικών μπαταριών
Η Κίνα σχεδιάζει να προωθήσει την ανάπτυξη ενός εργοστασίου ηλεκτρικών μπαταριών στην περιοχή Kenitra στο Μαρόκο