Την επιστροφή της στην κερδοφορία ανακοίνωσε σήμερα η Renault μετά από δύο χρόνια αρνητικών αποτελεσμάτων. Όπως επισημαίνουν οι αναλυτές, η επιστροφή σε θετικά αποτελέσματα έγινε σε μια περίοδο δύσκολη για την αυτοκινητοβιομηχανία, λόγω της πανδημίας και της έλλειψης ημιαγωγών που επηρέασε την παραγωγή και τις πωλήσεις της.
Ειδικότερα, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 888 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών για κέρδη της τάξης των 818,7 εκατ. ευρώ.
Τo αποτέλεσμα αυτό έρχεται μετά από μια τεράστια προσπάθεια αναδιάρθρωσης της εταιρείας που ονομάστηκε «Renaulution», και η οποία επικεντρώθηκε στη δραστική μείωση του λειτουργικού κόστους και στην παραγωγή μοντέλων που παρουσιάζουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.
«Ο Όμιλος Renault ξεπέρασε σε μεγάλο βαθμό τους οικονομικούς του στόχους για το 2021 παρά το πρόβλημα της έλλειψης ημιαγωγών και της αύξησης των τιμών των πρώτων υλών», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος, Λούκα ντι Μέο, ο οποίος εξήγησε ότι αυτό οφείλεται στη στρατηγική του ομίλου να επιλέγει «την αξία έναντι του όγκου» και την «οικονομική πειθαρχία».
Να σημειώσουμε πως το θετικό αποτέλεσμα του 2021 ήρθε μετά τις σημαντικές ζημιές ύψους 8,01 δισ. ευρώ το 2020 και 141 εκατ. ευρώ του 2019.
300.000 λιγότερα οχήματα το 2022
Καθώς η παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών συνεχίζεται, η Renault εκτιμά ότι θα κατασκευάσει 300.000 λιγότερα αυτοκίνητα το 2022, σύμφωνα σημερινή δήλωση του Λούκα ντι Μέο, CEO της εταιρείας.
Η Renault παρήγαγε 500.000 λιγότερα αυτοκίνητα πέρυσι ως αποτέλεσμα της έλλειψης ημιαγωγών. Τον Σεπτέμβριο, η συμβουλευτική εταιρεία AlixPartners προέβλεψε ότι η έλλειψη ημιαγωγών θα κόστιζε στην αυτοκινητοβιομηχανία απώλεια εσόδων ύψους 210 δισεκ. Δολαρίων.
«Η κατάσταση αυτή τη στιγμή είναι ακόμα αρκετά περίπλοκη», είπε ο de Meo στο CNBC, εκτιμώντας ωστόσο ότι θα προβλήματα θα αρχίσουν να περιορίζονται, για να επιστρέψουμε σε μια «κανονική κατάσταση» το δεύτερο εξάμηνο του 2022.
Latest News
Οι Τζεφ Μπέζος και OpenAI επενδύουν στην startup Physical Intelligence
Η αποτίμηση της startup Physical Intelligence που δραστηριοποιείται στο χώρο της ρομποτικής και στηρίχθηκε από τον Τζεφ Μπέζος φτάνει στα 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια
Ανάσα στην Boeing - Τέλος στην απεργία μετά από επτά εβδομάδες
Οι εργαζόμενοι στην Boeing συμφώνησαν σε μισθολογικές αυξήσεις που θα φτάσουν το 38% σε ορίζοντα τεσσάρων ετών
Σε αναζήτηση «σωτήρα» η TGI Friday's - Οι συνομιλίες με πιθανούς αγοραστές
Η TGI Friday's είναι η πιο πρόσφατη περίπτωση casual εστιατορίων που αναζητά δικαστική προστασία από τους πιστωτές
Γιατί οι νέοι εγκαταλείπουν Nike και Lululemon
Οι νέοι είναι ευμετάβλητοι καταναλωτές, αλλά η μεταστροφή προτιμήσεων μπορεί να είναι καταστροφική για τους λιανοπωλητές
Η «ντροπή της πολυτέλειας» στην Κίνα και το άδειο megastore της Louis Vuitton στο Πεκίνο
Εταιρείες όπως η Louis Vuitton και η Kering διοχέτευσαν δισ. δολ. στην Κίνα για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας