
Την άλλη εβδομάδα εκτός απρόοπτου υπογράφεται η σύμβαση μεταξύ της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων και της Athens IRC για την ανάπτυξη του καζίνου και του ολοκληρωμένου τουριστικού συγκροτήματος στο Ελληνικό.
Αυτό αναφέρουν πηγές, σύμφωνα με τις οποίες, η ΕΕΕΠ έχει ετοιμάσει όλες τις σχετικές διαδικασίες για το κείμενο της σύμβασης, το οποίο συντάχθηκε κατόπιν του διεθνούς διαγωνισμού που είχε διενεργήσει αναδεικνύοντας τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ως ανάδοχο.
Μετά τη σύμβαση θα ακολουθήσει η κύρωση της από τη Βουλή και στη συνέχεια θα ανοίξει ο δρόμος για την εκκίνηση των κατασκευαστικών εργασιών. Το επόμενο διάστημα, επίσης αναμένεται και η είσοδος της Hard Rock International στο μετοχικό κεφάλαιο της Athens IRC, η οποία και αναμένεται να κατέχει το 51% με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ να ελέγχει το 49%.
Υπενθυμίζεται ότι μετά την αποχώρηση της Mohegan, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είχε αποκτήσει όλο το μερίδιο της αμερικανικής εταιρείας στην κοινοπραξία Athens IRC, ενώ οι πληροφορίες θέλουν την ελληνική εισηγμένη να έχει έρθει σε συμφωνία με την Hard Rock International, η οποία θα εισέλθει στο μετοχικό κεφάλαιο του ενιαίου σχήματος.
Το ύψος της επένδυσης αναμένεται στο 1 δισ. ευρώ και οι εργασίες προβλέπεται να εκκινήσουν εντός του 2022.


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA