Την άλλη εβδομάδα εκτός απρόοπτου υπογράφεται η σύμβαση μεταξύ της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων και της Athens IRC για την ανάπτυξη του καζίνου και του ολοκληρωμένου τουριστικού συγκροτήματος στο Ελληνικό.

Αυτό αναφέρουν πηγές, σύμφωνα με τις οποίες, η ΕΕΕΠ έχει ετοιμάσει όλες τις σχετικές διαδικασίες για το κείμενο της σύμβασης, το οποίο συντάχθηκε κατόπιν του διεθνούς διαγωνισμού που είχε διενεργήσει αναδεικνύοντας τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ως ανάδοχο.

Μετά τη σύμβαση θα ακολουθήσει η κύρωση της από τη Βουλή και στη συνέχεια θα ανοίξει ο δρόμος για την εκκίνηση των κατασκευαστικών εργασιών. Το επόμενο διάστημα, επίσης αναμένεται και η είσοδος της Hard Rock International στο μετοχικό κεφάλαιο της Athens IRC, η οποία και αναμένεται να κατέχει το 51% με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ να ελέγχει το 49%.

Υπενθυμίζεται ότι μετά την αποχώρηση της Mohegan, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είχε αποκτήσει όλο το μερίδιο της αμερικανικής εταιρείας στην κοινοπραξία Athens IRC, ενώ οι πληροφορίες θέλουν την ελληνική εισηγμένη να έχει έρθει σε συμφωνία με την Hard Rock International, η οποία θα εισέλθει στο μετοχικό κεφάλαιο του ενιαίου σχήματος.

Το ύψος της επένδυσης αναμένεται στο 1 δισ. ευρώ και οι εργασίες προβλέπεται να εκκινήσουν εντός του 2022.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κατασκευές
Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Επιχειρήσεις |

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%

Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Τέμπη: Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο – Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Κατασκευές |

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη

Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα