
Το νέο περιστατικό στο υπό ιταλική σημαία και ιταλική πλοιοκτησία επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο “Euroferry Olympia” και η πυρκαγιά, που εκδηλώθηκε σήμερα τις πρωινές ώρες στο 3o κατάστρωμα του πλοίου ενώ έπλεε ανοικτά της Ηγουμενίτσας προς Μπρίντεζι με 237 επιβάτες και 51μελές πλήρωμα συνεπεία του οποίου, από τη μέχρι τώρα ενημέρωση κανένας από τους επιβαίνοντες και το πλήρωμα δεν έχασε τη ζωή του, πλην όμως υπάρχουν αγνοούμενοι, φέρνει στις μνήμες όλων μας το προ επταετίας περίπου παρόμοιο περιστατικό με το πλοίο “NORMAN ATLANTIC’, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ).
Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία, προστίθεται στην ανακοίνωση, με επανειλημμένα διαβήματά της και με πληθώρα σχετικών εγγράφων και με ανάλογα δελτία Τύπου και καταγγελίες έχουμε τονίσει, και πάλι το υπογραμμίζουμε, ότι η προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα είναι υπεράνω κάθε πνεύματος επιχειρηματικής κερδοσκοπίας και δεν πρέπει για κανέναν λόγο να θυσιάζεται στο βωμό της οποιασδήποτε σκοπιμότητας.
Επανερχόμαστε, συνεχίζει η ΠΝΟ, σήμερα στη σκληρή πραγματικότητα, εκφράζουμε την πλήρη συμπαράστασή μας στη ψυχική και σωματική ταλαιπωρία των επιβαινόντων και στα μέλη του πληρώματος στο φλεγόμενο πλοίο και ευχόμαστε να βρεθούν οι αγνοούμενοι σώοι και υγιείς.
Ταυτόχρονα απαιτούμε όπως ο αρμόδιες υπηρεσίες ελέγξουν εξονυχιστικά το όλο περιστατικό προκειμένου να χυθεί άπλετο φως ώστε να μη χρειαστεί στο μέλλον να σημειωθούν ανάλογα περιστατικά και να θρηνήσουμε ανθρώπινα θύματα, καταλήγει η ανακοίνωση της ΠΝΟ.


Latest News

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία