Η Zoomo, μια startup που σχεδιάζει και πουλά εμπορικά ηλεκτρικά ποδήλατα για διαδικτυακές παραδόσεις, ανακοίνωσε ότι συγκέντρωσε επιπλέον 20 εκατομμύρια δολάρια στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης, ποσό το οποίο σχεδιάζει να αξιοποιήσει για την ευρωπαϊκή επέκτασή του και την ανάπτυξη των ομάδων λογισμικού και μηχανικών της.

Αυτό το ποσό ανεβάζει το σύνολο του δεύτερου γύρου χρηματοδότησης της startup, που εδρεύει στο Σίδνεϋ της Αυστραλίας, σε 80 εκατομμύρια δολάρια και τη συνολική χρηματοδότησή της σε πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια. Ο τελευταίος γύρος περιλάμβανε επενδύσεις από την εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων Collaborative Fund και την εμπορική εταιρεία Akuna Capital.

Η Zoomo σχεδιάζει ηλεκτρικά ποδήλατα για εργαζόμενους στη gig economy, που παραδίδουν τρόφιμα και είδη παντοπωλείου με μηνιαία χρέωση ή για μεγάλους στόλους που παρέχουν ποδήλατα στους υπαλλήλους τους.

Ανάμεσα στους σημαντικότερους πελάτες της περιλαμβάνονται η Uber Eats της Uber, η DoorDash και η Just Eat Takeaway.com NV, σε έναν κλάδο που ευημερούσε στην πανδημία καθώς οι παραδόσεις κατ’ οίκον αυξήθηκαν στα ύψη.

Οι συνδρομητικές υπηρεσίες της startup ξεκινούν από 40 λίρες στερλίνες την εβδομάδα στο Ηνωμένο Βασίλειο ή 20 δολάρια στις Ηνωμένες Πολιτείες για χρήση έως και 50.000 χιλιόμετρα ετησίως.

Eυρωπαϊκή επέκταση

Η Zoomo επεκτάθηκε σε επιλεγμένες πόλεις στη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ισπανία πέρυσι και τώρα σχεδιάζει ταχεία περαιτέρω ανάπτυξη.

«Είμαστε έτοιμοι να επεκταθούμε πραγματικά επιθετικά σε όλη την Ευρώπη», δήλωσε στο Reuters η διευθύνουσα σύμβουλος Μίνα Νάντα.

Η Nάντα είπε ότι η Zoomo επεκτείνει επίσης τις ομάδες software και hardware προκειμένου να αναπτύξει νέο λογισμικό για πελάτες και να εργαστεί σε νέες φόρμες ποδηλάτων και αξεσουάρ ώστε να μπορούν να φέρουν περισσότερο βάρος.

«Οι πελάτες μας θέλουν να αυξήσουν το μέγεθος της παραγγελίας τους σε δολάρια και για εμάς αυτό σημαίνει κυριολεκτικά μεγαλύτερα μεγέθη φορτίου», είπε.

Το να κουβαλάς περισσότερο βάρος θα βοηθήσει επίσης το Zoomo να αναπτυχθεί στην παράδοση δεμάτων, πρόσθεσε η Νάντα.

«Γνωρίζουμε ότι η FedEx, η UPS και η Amazon λαμβάνουν πρόστιμα εκατ. δολαρίων λόγω παράνομης στάθμευσης στο Μανχάταν», είπε χαρακτηριστικά και εξήγησε το σκεπτικό της: «Όλοι θέλουν να μετατοπίσουν όσο μεγαλύτερο μέρος του στόλου τους σε μικρότερα μέσα μεταφοράς που είναι πιο πράσινα, πιο γρήγορα και πιο προσιτά».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα