Ο Όμιλος Fais κάνει το πρώτο του άνοιγμα στον τομέα της φιλοξενίας στη Σαντορίνη. Η επιλογή ενός από τους πιο γνωστούς premium ταξιδιωτικούς προορισμούς παγκοσμίως, συνδυάζεται με την εξασφάλιση του επιπέδου ποιοτικής φιλοξενίας που χαρακτηρίζει το international flag της Radisson Blu.
Όπως αναφέρει το σχετικό δελτίο τύπου, «στην καρδιά ενός διακριτικού και ήρεμου σκηνικού, λίγα βήματα μακριά από το Καμάρι, την πιο χαρακτηριστική παραλία της Σαντορίνης, το Radisson Blu Zaffron Resort αποτελεί μία πολυτελή όαση που συνδυάζει αρμονικά την εξωτική, boho-chic ατμόσφαιρα με τη διαχρονικότητα της κυκλαδίτικης αρχιτεκτονικής».
Το Zaffron Resort είναι το πρώτο lifestyle θέρετρο του Ομίλου Fais, δίνοντας μία σαφή εικόνα της προσέγγισής του: αυθεντική φιλοξενία με πυλώνες τον ξεχωριστό σχεδιασμό, τις αποκλειστικές εκδηλώσεις και τις αξέχαστες εμπειρίες για τους επισκέπτες. Αξίζει να σημειωθεί πως είναι το μοναδικό ξενοδοχείο στο νησί με exclusive guests-only παραλία.
Μέσα από την κομψότητα και τα vibes των 103 σουιτών και των υπόλοιπων χώρων του, το θέρετρο ενσωματώνει στοιχεία του τρόπου ζωής στο νησί τόσο μέσα από τον σχεδιασμό, όσο και μέσα από ένα εύρος εμπειριών, events και συνεργασιών με διεθνή brands. Παίρνοντας το όνομά του από το σπάνιο και ευαίσθητο λουλούδι του κρόκου (σαφράν) που εξακολουθεί να ανθίζει σε μερικά μέρη του νησιού, το Zaffron στοχεύει να αναδείξει τη Σαντορίνη σε έναν good life destination.
Σημαντική επένδυση
Η σημαντική αυτή επένδυση που ανέρχεται στα 20 εκ. ευρώ σηματοδοτεί το πρώτο άνοιγμα του Ομίλου Fais στο κομμάτι της φιλοξενίας, με επόμενα βήματα την επέκταση σε Κέρκυρα και Κρήτη.
Η επιλογή της Σαντορίνης -ενός από τους πιο γνωστούς premium ταξιδιωτικούς προορισμούς παγκοσμίως- συνδυάζεται με την εξασφάλιση του επιπέδου ποιοτικής φιλοξενίας που χαρακτηρίζει το international flag της Radisson Blu. Ένα επίπεδο, που ανταποκρίνεται στις υψηλές προδιαγραφές που θέτει πάντα ο Όμιλος.
Το Zaffron έρχεται να πλαισιώσει το ήδη τεράστιο χαρτοφυλάκιο brands πολυτελείας, μόδας και σπορ του Ομίλου, που δραστηριοποιείται με έδρα την Αθήνα. Ανάμεσά τους, ονόματα όπως Tod’s, Hogan, Salvatore Ferragamo, Philipp Plein, Princess Yachts, KIKO Milano, Under Armour, Adidas, Puma και Technogym. «Με το Zaffron, στόχος μας είναι να παρουσιάσουμε τη sui generis προσέγγισή μας στη φιλοξενία με τρόπο που να σέβεται την κληρονομιά του νησιού. Ταυτόχρονα, θέλουμε να εισάγουμε μια νέα ιδέα όπου η εμπειρία των επισκεπτών μας εμπλουτίζεται και αναβαθμίζεται μέσω δυναμικών συνεργασιών διεθνών brands και ποικίλων αποκλειστικών εκδηλώσεων», σημειώνει ο Μανώλης Παπαδάκης, Γενικός Διευθυντής του Hospitality Division του Radisson Blu Zaffron Resort.
Σύγχρονο design με αναφορές στην πολιτιστική κληρονομιά των Κυκλάδων
Υπεύθυνοι για το concept design και το master plan της Zaffron είναι οι Έλληνες αρχιτέκτονες Arc-Set, οι οποίοι ήθελαν να δημιουργήσουν ένα χαλαρωτικό και μοναδικό θέρετρο, σεβόμενοι παράλληλα το τοπίο του νησιού. Μετά από δύο χρόνια σχεδιασμού, το αποτέλεσμα «έδεσε» ιδανικά με την ακατέργαστη ομορφιά της Σαντορίνης.
Οι κομψοί θόλοι και οι καμάρες του lobby αποτελούν φόρο τιμής στο κυρίαρχο αρχιτεκτονικό θέμα της Σαντορίνης, που επεκτείνονται ως σχεδιαστικό στοιχείο στο εσωτερικό των 103 δωματίων, σουιτών και βιλών -από το superior δωμάτιο με king-size κρεβάτι έως την προεδρική σουίτα με ιδιωτική πισίνα. Ο συνδυασμός φυσικών υλικών όπως του ξύλου με την πέτρα, δημιουργεί μια ατμόσφαιρα με «γήινα» στοιχεία, ιδανικά για τη χαλάρωση του επισκέπτη.
Η εσωτερική διακόσμηση -υπό την επίβλεψη της Designteam/Νίκου Θεοδωρακόπουλου- δημιουργεί ένα γαλήνιο περιβάλλον με τη χρήση απτικών υλικών, πλούσιων υφών και μίας ουδέτερης χρωματικής παλέτας, που πλαισιώνονται από premium brands επίπλων και οικιακών ειδών όπως οι Ethimo και Pols Potten. Οι βιώσιμες ξύλινες επιφάνειες συμπληρώνονται από λινά και βαμβακερά υφάσματα, ενώ οι τοίχοι είναι διακοσμημένοι με ασπρόμαυρες φωτογραφίες που αποτυπώνουν την εκπληκτική ομορφιά της Σαντορίνης. Keyless είσοδος και ανέσεις όπως μηχανές καφέ Nespresso και προϊόντα περιποίησης Korres, αποτελούν μικρές, αλλά ουσιαστικές ψηφίδες στη γενικότερη αίσθηση πολυτέλειας.
Το στοιχείο του νερού δίνει παντού το «παρών». Πέρα από την παραλία, τζακούζι και θερμαινόμενες ιδιωτικές πισίνες υπάρχουν σε όλα σχεδόν τα δωμάτια, ενώ το Zaffron διαθέτει και δύο κεντρικές θερμαινόμενες πισίνες, 220 και 138 τ.μ. Η κεντρική πισίνα αποτελεί την καρδιά του θερέτρου, με τον εντυπωσιακό, ασπρόμαυρο μαίανδρό της να μαγνητίζει τους επισκέπτες. Αποτελώντας ένα ιδανικό σκηνικό τόσο για χαλαρά μεσημέρια όσο και για αξέχαστες βραδιές, το μπαρ της πισίνας θα φιλοξενήσει διεθνώς γνωστούς guest DJs αλλά και πολλά ακόμα θεματικά events.
Η γαστρονομία στην καρδιά του Zaffron Resort
Το Zaffron αξιοποιεί τη δύναμη των διεθνών συνεργασιών για να προσφέρει ένα μοναδικό concept και μία σειρά αυθεντικών εμπειριών με άξονα τη γαστρονομία. Αφετηρία αυτής της προσπάθειας είναι το εστιατόριο Zeffirino. Ένα όνομα με αίγλη και παγκόσμια φήμη στον χώρο, που καταφέρνει και διατηρεί από το ξεκίνημα στη Γένοβα το 1939 τον χαρακτήρα και τη δομή της οικογενειακής επιχείρησης, προσελκύοντας μία πληθώρα διασήμων επισκεπτών: Sofia Lauren, Frank Sinatra, Eros Ramazzoti, Luciano Pavarotti, Μοχάμεντ Άλι, Πάπας Φραγκίσκος και Πάπας Ιωάννης Παύλος Β’, και πολλοί ακόμα. Με φόντο την εντυπωσιακή θέα της Σαντορίνης, το Zeffirino προσφέρει στους επισκέπτες μια αυθεντική, ιταλική εμπειρία φαγητού με τη χρήση τοπικών προϊόντων και πολύ αγαπημένων συνταγών από το cookbook της οικογένειας του Zeffirino Belloni. Από τα σπιτικά, φρέσκα ζυμαρικά μέχρι τα πιάτα της ημέρας και τη μυστική -αλλά διάσημη σε όλο τον κόσμο- οικογενειακή συνταγή Pesto Genovese, το μενού του Zeffirino ολοκληρώνεται με μια επιμελημένη λίστα κρασιών που περιλαμβάνει τοπικές και ιταλικές ετικέτες. Επιπλέον, για πιο χαλαρές στιγμές, το Trattoria Belloni προσφέρει μια επιλογή από κλασικά ιταλικά πιάτα και comfort food, ενώ στο Blu Pool Bar ο επισκέπτης έχει την ευκαιρία ν’ απολαύσει σούσι και επώνυμα κοκτέιλ.
H exclusive παραλία του Zaffron Resort
Καταγάλανα, κρυστάλλινα νερά, με τον λευκό αφρό των κυμάτων τους να δημιουργεί την απόλυτη αντίθεση με τη μαύρη ηφαιστειακή άμμο. Το exclusive, guest-only κομμάτι της βραβευμένης με Γαλάζια Σημαία παραλίας Καμάρι, είναι μία όαση απόλαυσης και χαλάρωσης για τους φιλοξενούμενους του Blu Zaffron.
Αξεπέραστο service 5 αστέρων -που περιλαμβάνει απολαυστικές γεύσεις, χαλαρωτικές μελωδίες, early drinks λίγο πριν το δείπνο, κ.ά.- καθώς και events όπως DJ sets και δημιουργικά δείπνα, σε συνεργασία με το κορυφαίο διεθνές πρακτορείο μοντέλων Elite Model Management London.
Μοναδικές εμπειρίες
Σημαντικό κομμάτι της εμπειρίας Zaffron αποτελεί η τέχνη. Το θέρετρο, σε συνεργασία με το παγκοσμίου φήμης Magnum Photos, θα προσφέρει στους επισκέπτες του την ευκαιρία να συμμετέχουν σε μοναδικά workshops με επικεφαλής τους βραβευμένους φωτογράφους του.
Στο ευρύχωρο SPA του θέρετρου, οι επισκέπτες μπορούν να επωφεληθούν από περιποιήσεις ευεξίας που αξιοποιούν τις θεραπευτικές ιδιότητες της ελληνικής φύσης. Το SPA χρησιμοποιεί αποκλειστικά προϊόντα περιποίησης δέρματος και ομορφιάς Korres, φτιαγμένα από φυσικά συστατικά, με αναφορές στην πλούσια παράδοση της χώρας μας.
Τέλος, το setup της απόλαυσης δεν θα ήταν ολοκληρωμένο χωρίς πινελιές άνεσης και πρακτικότητας. Οι επισκέπτες μπορούν από τη στιγμή της άφιξής τους να παραλάβουν πολυτελή και φιλικά προς το περιβάλλον ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ μπορούν ν’ απολαύσουν και την αίσθηση μιας απόδρασης στην ομορφιά του Αιγαίου μ’ ένα ταξίδι με ιδιωτικό γιοτ ή ιστιοπλοϊκό.
Η Διευθύντρια Marketing | Επικοινωνίας Hospitality & Gastronomy Division του Ομίλου Fais, Γεωργία Δώδου, δηλώνει σχετικά με την συνολική εμπειρία που προσφέρει στον επισκέπτη το ξενοδοχείο: «Ο σχεδιασμός των εμπειριών βασίστηκε στις ανάγκες του σύγχρονου after-COVID επισκέπτη, που επιθυμεί την ασφάλεια και τη μοναδικότητα στις διακοπές του. Στη μοναδική exclusive, guests-only παραλία, θα φιλοξενηθούν διεθνούς εμβέλειας events που θα δημιουργήσουν μοναδικά συναισθήματα και αξέχαστες αναμνήσεις για τους επισκέπτες μας, αναδεικνύοντας τη Σαντορίνη σε έναν ποιοτικό προορισμό όπου τα events και οι tailor made εμπειρίες θα έχουν πρωταρχική θέση μαζί με την γαστρονομική ταυτότητα του Zaffron Resort».
Σχετικά με τον Όμιλο Fais
Eνόψει της μετά-COVID εποχής και της περιόδου ανάκαμψης του τουριστικού προϊόντος σε τοπικό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο, o Όμιλος Fais επενδύει σημαντικά στο νεοσύστατο Hospitality & Gastronomy Division. Πέρα από την ανακατασκευή της Αγοράς Μοδιάνο και του opening της πολυτελούς ξενοδοχειακής μονάδας 5* Radisson Blu Zaffron Resort, ο Όμιλος έχει επίσης αναλάβει την αναβίωση και αξιοποίηση του εμβληματικού πύργου Castello Bibelli στην Κέρκυρα. Στο Hospitality & Gastronomy Division έχει επίσης ενταχθεί η αλυσίδα παγωτού Bufala Gelato, που αποτελεί ένα πετυχημένο κομμάτι του Ομίλου Fais εδώ και μία πενταετία. Tα συγκεκριμένα επιχειρηματικά projects έρχονται να προστεθούν στη γενικότερη λαμπρή πορεία του Ομίλου, που περιλαμβάνει ένα εντυπωσιακό portfolio διεθνών luxury, fashion & sports brands, καθώς και μια ηγετική παρουσία σε λιανική και χονδρική σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία.
Στόχος του Ομίλου μέσα από τη λειτουργία των ξενοδοχειακών συγκροτημάτων του, των γαστρονομικών και των υπολοίπων δραστηριοτήτων του, είναι να παραμένει συνεπής στις δεσμεύσεις του για την υιοθέτηση βιώσιμων και φιλικών προς το περιβάλλον πρακτικών, καθώς και για τη στήριξη της τοπικής κοινωνίας, την ενίσχυση της τοπικής παραγωγής και προϊόντων, καθώς και τη δημιουργία εργασιακών ευκαιριών. Χαρακτηριστικά, αναμένεται να δημιουργηθούν 450 νέες θέσεις εργασίας -300 στην Αγορά Μοδιάνο και 150 στο 5* Radisson Blu Zaffron Resort- ταυτόχρονα με την υλοποίηση των στρατηγικών σχεδίων του Oμίλου.
Latest News
ΑΧΙΑ για ΔΕΗ: Ισχυρά τα αποτελέσματα 9μηνου, ανθεκτικό το business plan
Η ΑΧΙΑ κρίνει ικανοποιητικές τις επιδόσεις της ΔΕΗ, παρά την αστάθεια των αγορών
Στα 445,2 εκατ. τα προσαρμοσμένα κέρδη στο εννεάμηνο για τον ΟΤΕ
Οι συνδρομητές τηλεόρασης για τον όμιλο ΟΤΕ αυξήθηκαν κατά 24 χιλιάδες, με τον συνολικό αριθμό να φτάνει τους 710 χιλιάδες - Το μήνυμα Νεμπή
«Συναγερμός» στις τράπεζες για τα επιτόκια – Τρέχουν να μαζέψουν κόστη
Ποια στρατηγική ακολουθούν οι τράπεζες ενόψει μείωσης των επιτοκίων από την ΕΚΤ – Τι δείχνουν τα στοιχεία εννεαμήνου
ΔΕΗ: Πρόσω ολοταχώς για EBITDA 2 δισ. το 2025 – Τι σηματοδοτεί ο διπλασιασμός των επενδύσεων
Η ΔΕΗ σύμφωνα με τον πρόεδρο και CEO Γιώργο Στάσση θα κλείσει το 2024 με EBITDA 1,8 δισ. ευρώ – Ο νέος πήχης για την τριετία 2025 -2027
Αναταράξεις ενόψει… - Πώς θωρακίζονται οι επιχειρήσεις για την επιστροφή Τραμπ
Προβληματισμός και ανησυχία στις επιχειρήσεις – Τι μέτρα λαμβάνουν, πώς αλλάζουν τα business plan
Όλα τα λεφτά στην Black Friday - Μέχρι τότε η αγορά μπαίνει στον... πάγο
Τι έχει διαπιστώσει η αγορά για το διάστημα προ Black Friday - Οι στόχοι του εμπορικού κόσμου - Τι λέει ο Σταύρος Καφούνης του ΕΣΑ στον ΟΤ
Πόσα κερδίζει το σύστημα e-food στην Ελλάδα – Οι χιλιάδες αιτήσεις από διανομείς
Άλμα εσόδων για τη Go Delivery στα 59,54 εκατ. – Σχεδόν 26 εκατ. ο τζίρος της DMart Greece - Στα 163,8 εκατ. οι πωλήσεις της e-food
Ελληνικά φάρμακα στη Μέση Ανατολή - Η Elpen ιδρύει θυγατρική στo Ντουμπάι
Η ELPEN, διευρύνει τη δραστηριότητά της στο εξωτερικό σε μια από τις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές υγειονομικής περίθαλψης
Cenergy: Νέα γραμμή παραγωγής στη Σωληνουργεία Κορίνθου
Η επένδυση της Σωληνουργεία Κορίνθου αυξάνει την ευελιξία στον σχεδιασμό και μειώνει τους χρόνους παράδοσης για σωλήνες χάλυβα υψηλής ποιότητας
ΔΕΗ: Έκρηξη στα 1,35 δισ. τα EBITDA και εκτόξευση επενδύσεων στα 1,6 δισ. το εννεάμηνο 2024
«Επιβεβαιώσουμε τον στόχο για EBITDA €1,8 δισ και καθαρά κέρδη €0,35 δισ για το 2024», δήλωσε ο CEO της ΔΕΗ, Γεώργιος Στάσσης