Δυο θέσεις υποχώρησε στην παγκόσμια κατάταξη λιμανιών ο Πειραιάς που ελέγχεται από την Cosco, σύμφωνα με μία λίστα κορυφαίων λιμανιών που δημοσιοποίησε η Alphaliner, ενώ είναι το μοναδικό μεταξύ των κορυφαίων λιμανιών στον πλανήτη που καταγράφει μείωση της διακίνησης containers και το 2020 και το 2021.
Κάτι συμβαίνει προφανώς με τον Πειραιά που μετά από μία αλματώδη πορεία, πριν την πανδημία, τώρα συμπεριλαμβάνεται στα λιμάνια που η διακίνηση containers μειώθηκε το 2021 σε σύγκριση με το 2020 και βρέθηκε στην 29η θέση μεταξύ των 30 κορυφαίων σε διακίνηση Containers λιμανιών του πλανήτη από την 27η που ήταν το 2020.
Η Alphaliner υπολογίζει ότι από το λιμάνι του Πειραιά διακινήθηκαν 5,32 εκατ. teu από 5,427 εκατ. teu το 2020 και 5,648 εκατ. teu το 2019.
Επίσης ο Πειραιάς από την τέταρτη βρέθηκε στην πέμπτη θέση μεταξύ των ευρωπαϊκών λιμανιών.
Μάλιστα ο Πειραιάς βρίσκεται μεταξύ των τριών λιμανιών στα 30 που εμφανίζουν μειωμένη διακίνηση φορτίων το 2021 σε σύγκριση με το 2020, έτος κατά το οποίο τα λιμάνια με μείωση φορτίου ήταν συνολικά 15 και όπως υπογραμμίζει η Alphaliner είναι το μοναδικό λιμάνι που εμφανίζει πτώση και το 2020 και το 2021..
Η Alphaliner επισημαίνει ότι η αύξηση της διακίνησης στα 30 μεγαλύτερα λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων του κόσμου ξεπέρασε το 6,5% σε σύγκριση με το 2021. Τα 30 κορυφαία λιμάνια διακίνησαν 450 εκατ. teu κατά τη διάρκεια του έτους, έναντι 421 εκατ. teu το 2020.
Η Σαγκάη παραμένει για 12 στη σειρά χρόνια στην πρώτη θέση με την Σιγκαπούρη στη δεύτερη. Ακολουθούν τέσσερα ακόμη κινεζικά λιμάνια ενώ στα δέκα μεγαλύτερα τα επτά είναι κινεζικά, ένα από την Κορέα (Μπoυσάν) ένα αμερικανικό (Λος Αντζελες) και η Σιγκαπούρη. Το πρώτο ευρωπαϊκό είναι το Ρότερνταμ στην ενδέκατη θέση.
Latest News
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,