Συμφωνία ύψους 79,4 εκατομμυρίων δολαρίων με μια μη κατονομαζόμενη εταιρεία ανταλλαγής κρυπτονομισμάτων που ήθελε να γίνει χορηγός της φανέλας από την επόμενη σεζόν φέρονται να απέρριψαν ο πρόεδρος και το διοικητικό συμβούλιο του ποδοσφαιρικού γίγαντα Μπαρτσελόνα, λόγω ανησυχιών ότι ο χώρος των κρυπτονομισμάτων είναι «ανήθικος».

Την πληροφορία αυτή μετέδωσε η Marca, η κορυφαία αθλητική εφημερίδα της Ισπανίας, η οποία ανέφερε ότι κατά τη διάρκεια της μακρόχρονης αναζήτησης ενός νέου χορηγού η Μπαρτσελόνα «έλαβε αρκετές προσφορές από εταιρείες ανταλλαγής κρυπτονομισμάτων» οι οποίες προσέφεραν περισσότερα χρήματα από τη Spotify, που πρόκειται να γίνει χορηγός της «Μπάρτσα» για τη σεζόν 2022-2023.

Μια σχέση με παρελθόν

Ο σύλλογος φέρεται να έχει έρθει πιο κοντά με τον χώρο των κρυπτονομισμάτων τα τελευταία χρόνια. Στα τέλη του περασμένου έτους, ένα άλλο ισπανικό ειδησεογραφικό μέσο ανέφερε ότι η Binance και η FTX διαγκωνίζονταν για την υπογραφή συμφωνίας χορηγίας με τον σύλλογο.

Και άλλες εταιρείες κρυπτονομισμάτων έχουν εκφράσει την επιθυμία να γίνουν χορηγοί της ομάδας, ενώ κάποιες συνεργασίες βρίσκονται ήδη σε ισχύ, όπως με την Chiliz.

Όμως, σύμφωνα με την ίδια πηγή, ο πρόεδρος του συλλόγου Τζόαν Λαπόρτα «αισθάνθηκε πιο ασφαλής» με τη χαμηλότερη προσφορά της Spotify.

Το διοικητικό συμβούλιο φέρεται να ανέφερε ότι τόσο το εμπορικό τμήμα του συλλόγου όσο και το διοικητικό του συμβούλιο δεν είχαν ιδιαίτερα θετική άποψη για μια χορηγία από εταιρεία κρυπτονομισμάτων. Και αυτό παρά το γεγονός η εν λόγω εταιρεία φέρεται να ήταν έτοιμη να προσφέρει, εκτός από ένα συμβόλαιο ύψους 79,4 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, και ένα μπόνους 20% βάσει αποτελεσμάτων, ανάλογα με την απόδοση της ομάδας στο γήπεδο.

Προς συμφωνία με τη Spotify

Η συμφωνία με τη Spotify, που αν και δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί πολλά ΜΜΕ συμφωνούν ότι βρίσκεται σε τελικό στάδιο, φέρεται να είναι πολύ χαμηλότερη. Γιατί μπορεί σύμφωνα με την Marca το ύψος της να κυμαίνεται μεταξύ 79 και 85 εκατομμυρίων δολαρίων, ωστόσο θα περιλαμβάνει μπόνους βάσει απόδοσης, χορηγία της φανέλας της πρώτης ανδρικής ομάδας, της γυναικείας ομάδας της Barcelona, της πίσω όψη της φανέλας προπόνησης της ομάδας, ακόμη και δικαιώματα ως προς την ονομασία της εμβληματικής έδρας της Barcelona, του Camp Nou.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης