![Κρυπτονομίσματα: Η Μπαρτσελόνα απέρριψε χορηγία λόγω ηθικών αναστολών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/10/20211026_CRYPTOS_DAILY.jpg)
Συμφωνία ύψους 79,4 εκατομμυρίων δολαρίων με μια μη κατονομαζόμενη εταιρεία ανταλλαγής κρυπτονομισμάτων που ήθελε να γίνει χορηγός της φανέλας από την επόμενη σεζόν φέρονται να απέρριψαν ο πρόεδρος και το διοικητικό συμβούλιο του ποδοσφαιρικού γίγαντα Μπαρτσελόνα, λόγω ανησυχιών ότι ο χώρος των κρυπτονομισμάτων είναι «ανήθικος».
Την πληροφορία αυτή μετέδωσε η Marca, η κορυφαία αθλητική εφημερίδα της Ισπανίας, η οποία ανέφερε ότι κατά τη διάρκεια της μακρόχρονης αναζήτησης ενός νέου χορηγού η Μπαρτσελόνα «έλαβε αρκετές προσφορές από εταιρείες ανταλλαγής κρυπτονομισμάτων» οι οποίες προσέφεραν περισσότερα χρήματα από τη Spotify, που πρόκειται να γίνει χορηγός της «Μπάρτσα» για τη σεζόν 2022-2023.
Μια σχέση με παρελθόν
Ο σύλλογος φέρεται να έχει έρθει πιο κοντά με τον χώρο των κρυπτονομισμάτων τα τελευταία χρόνια. Στα τέλη του περασμένου έτους, ένα άλλο ισπανικό ειδησεογραφικό μέσο ανέφερε ότι η Binance και η FTX διαγκωνίζονταν για την υπογραφή συμφωνίας χορηγίας με τον σύλλογο.
Και άλλες εταιρείες κρυπτονομισμάτων έχουν εκφράσει την επιθυμία να γίνουν χορηγοί της ομάδας, ενώ κάποιες συνεργασίες βρίσκονται ήδη σε ισχύ, όπως με την Chiliz.
Όμως, σύμφωνα με την ίδια πηγή, ο πρόεδρος του συλλόγου Τζόαν Λαπόρτα «αισθάνθηκε πιο ασφαλής» με τη χαμηλότερη προσφορά της Spotify.
Το διοικητικό συμβούλιο φέρεται να ανέφερε ότι τόσο το εμπορικό τμήμα του συλλόγου όσο και το διοικητικό του συμβούλιο δεν είχαν ιδιαίτερα θετική άποψη για μια χορηγία από εταιρεία κρυπτονομισμάτων. Και αυτό παρά το γεγονός η εν λόγω εταιρεία φέρεται να ήταν έτοιμη να προσφέρει, εκτός από ένα συμβόλαιο ύψους 79,4 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, και ένα μπόνους 20% βάσει αποτελεσμάτων, ανάλογα με την απόδοση της ομάδας στο γήπεδο.
Προς συμφωνία με τη Spotify
Η συμφωνία με τη Spotify, που αν και δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί πολλά ΜΜΕ συμφωνούν ότι βρίσκεται σε τελικό στάδιο, φέρεται να είναι πολύ χαμηλότερη. Γιατί μπορεί σύμφωνα με την Marca το ύψος της να κυμαίνεται μεταξύ 79 και 85 εκατομμυρίων δολαρίων, ωστόσο θα περιλαμβάνει μπόνους βάσει απόδοσης, χορηγία της φανέλας της πρώτης ανδρικής ομάδας, της γυναικείας ομάδας της Barcelona, της πίσω όψη της φανέλας προπόνησης της ομάδας, ακόμη και δικαιώματα ως προς την ονομασία της εμβληματικής έδρας της Barcelona, του Camp Nou.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Deloitte: Οι είκοσι ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/france-football1-600x442.jpg)
Οι 20 ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα - Η έκθεση της Deloitte [πίνακας]
Η Ρεάλ Μαδρίτης πέτυχε ένα νέο ορόσημο, καθώς γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιρικός σύλλογος που καταγράφει έσοδα 1 δισ. ευρώ σε μία μόνο αγωνιστική περίοδo
![Netflix: Δίνει νέα πνοή σε κλασικές συνταγές της τηλεόρασης του ’50](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/04/NETFLIX_EXT-600x450.jpg)
Κάντο όπως η τηλεόραση του '50 - Τι επιλέγει το Netflix
Το Netflix επενδύσει σε ζωντανές μεταδόσεις και talk show για να ενισχύσει τα νέα διαφημιστικά εγχειρήματά της
![Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/brighton-600x339.jpg)
Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας
«Σπάει» όλα τα κοντέρ η μεταγραφή του Στέφανου Τζίμα στην Μπράιτον, καθώς μπήκε στο Top15 με τις πιο ακριβές μεταγραφές της φετινής χειμερινής μεταγραφικής περιόδου
![Champions League: Είναι δίκαιη η league phase;](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/UEFA-1.jpg)
Είναι δίκαιη η league phase του Champions League;
Ο υπερυπολογιστής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ερεύνησε κατά πόσο είναι δίκαιο το σύστημα της league phase του Champions League
![Decathlon: Πώς ο γαλλικός κολοσσός έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/michel-leclercq-600x379.png)
Πώς η Decathlon έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών
H Decathlon δεν αποζητά την προσοχή, δεν χρηματοδοτεί μεγάλες αθλητικές ομάδες, δεν διαθέτει φανταχτερό μάρκετινγκ και δεν ψάχνεται για αναγνώριση όπως η Adidas ή η Under Armour
![Τσέλσι: Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στο ποδόσφαιρο γυναικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ΡΤΗΤΡΡΤΓ-600x393.jpg)
Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής από την Τσέλσι
Η Τσέλσι ολοκλήρωσε την απόκτηση της Ναόμι Γκίρμα από την Σαν Ντιέγκο Γουέιβς σε ποσό που έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στην ιστορία του ποδοσφαίρου γυναικών