
Η εταιρεία ΓΡ ΣΑΡΑΝΤΗΣ Α.Β.Ε.Ε. δραστηριοποιείται στις αγορές της Ουκρανίας και της Ρωσίας μέσω των κατά 100% θυγατρικών του εταιρειών ERGOPACK LLC και HOZTORG LLC αντίστοιχα. Οι πωλήσεις της Ergopack LLC το 2021 αντιπροσωπεύουν το 6,7% επί των συνολικών πωλήσεων του Ομίλου και οι πωλήσεις της Hoztorg LLC το 2021 αντιπροσωπεύουν το 0,5% επί των συνολικών πωλήσεων του Ομίλου. Αυτά αναφέρει μεταξύ άλλων η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς αναφορικά με τις πρόσφατες εξελίξεις στην Ουκρανία.
Η εταιρεία αναφέρει ότι οι αγορές από την Ουκρανία αφορούν τις δραστηριότητες σε αυτή την χώρα και αποτελούν ποσοστό μικρότερο του 5% των ενοποιημένων αγορών.
Τονίζει επίσης ότι, η διοίκηση του Ομίλου παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις, και διατηρεί συχνή επικοινωνία με τις θυγατρικές, από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε η κλιμάκωση. Ήδη έχουν μελετηθεί και καταρτιστεί διάφορα ειδικά πλάνα χειρισμού ανάλογα με την εξέλιξη της κατάστασης προκειμένου να διασφαλιστεί η μελλοντική απρόσκοπτη λειτουργία των θυγατρικών, τόσο σε επίπεδο εφοδιαστικής αλυσίδας, όσο και σε επίπεδο παραγωγής, καθώς και να εξασφαλιστεί η ασφάλεια των εργαζομένων.
ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Η εταιρεία ΓΡ. ΣΑΡΑΝΤΗΣ Α.Β.Ε.Ε., σε συνέχεια του από 24.02.2022 ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς αναφορικά με τις πρόσφατες εξελίξεις στην Ουκρανία, παραθέτει απαντήσεις σχετικά με τα παρακάτω ειδικότερα θέματα:
α) οικονομικά στοιχεία της επιχειρηματικής τους έκθεσης (ποσοστό του κύκλου εργασιών, των αγορών και του ενεργητικού για τη χρήση 2021):
Η εταιρεία ΓΡ ΣΑΡΑΝΤΗΣ Α.Β.Ε.Ε. δραστηριοποιείται στις αγορές της Ουκρανίας και της Ρωσίας μέσω των κατά 100% θυγατρικών του εταιρειών ERGOPACK LLC και HOZTORG LLC αντίστοιχα.
Οι πωλήσεις της Ergopack LLC το 2021 αντιπροσωπεύουν το 6,7% επί των συνολικών πωλήσεων του Ομίλου και οι πωλήσεις της Hoztorg LLC το 2021 αντιπροσωπεύουν το 0,5% επί των συνολικών πωλήσεων του Ομίλου. Με βάση το έτος 2020 το ΕΒΙΤ της Ergopack LLC αντιπροσωπεύει το 2,96% και το ΕΒΙΤ της Hoztorg LLC το 0,07% επί του συνολικού ΕΒΙΤ του Ομίλου, αναλογία που δεν αναμένεται να είναι σημαντικά διαφορετική το έτος 2021 και θα ανακοινωθεί προσεχώς καθώς τα αποτελέσματα του Ομίλου για το προηγούμενο έτος δεν έχουν ακόμα
οριστικοποιηθεί.
Οι αγορές από την Ουκρανία αφορούν τις δραστηριότητες σε αυτή την χώρα και αποτελούν ποσοστό μικρότερο του 5% των ενοποιημένων αγορών.
Με βάση το Α’ Εξάμηνο του 2021 τo ενεργητικό της Ergopack LLC αποτελεί το 7,6% του ενεργητικού του Ομίλου. Αντίστοιχα, τo ενεργητικό της Hoztorg LLC αποτελεί το 0,2% του ενεργητικού του Ομίλου. Η αναλογία δεν αναμένεται να είναι σημαντικά διαφορετική κατά την 31.12.2021.
β) εκτίμηση της ενδεχόμενης επίπτωσης επί του κύκλου εργασιών, των αποτελεσμάτων και της οικονομικής θέσης, εφόσον είναι εφικτή στην παρούσα και σε διαφορετική:
Έως σήμερα δεν υπάρχει κάποια συνέπεια από την κλιμακούμενη ένταση επι του κύκλου εργασιών, των αποτελεσμάτων και της οικονομικής θέσης των θυγατρικών, ενώ προβλέψεις για μελλοντικές επιπτώσεις δεν είναι εφικτές όσο βρίσκονται σε εξέλιξη τα γεγονότα στην Ουκρανία.
Σημειώνεται δε, ότι σχεδόν 50% των πωλήσεων της Ergopack προέρχεται από εξαγωγές προς γειτονικές χώρες και οι οποίες βασίζονται στο USD.
γ) οποιαδήποτε πληροφορία κρίνετε απαραίτητη για την ορθή και πλήρη ενημέρωση του επενδυτικού κοινού:
Η διοίκηση του Ομίλου παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις, και διατηρεί συχνή επικοινωνία με τις θυγατρικές, από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε η κλιμάκωση. Ήδη έχουν μελετηθεί και καταρτιστεί διάφορα ειδικά πλάνα χειρισμού ανάλογα με την εξέλιξη της κατάστασης προκειμένου να διασφαλιστεί η μελλοντική απρόσκοπτη λειτουργία των θυγατρικών, τόσο σε επίπεδο εφοδιαστικής αλυσίδας, όσο και σε επίπεδο παραγωγής, καθώς και να εξασφαλιστεί η ασφάλεια των εργαζομένων.
Σε συνέχεια των σημερινών εξελίξεων, και πάντα με γνώμονα την ασφάλεια του προσωπικού, το εργοστάσιο της ERGOPACK που βρίσκεται στο Kaniv, δεν λειτουργεί προσωρινά, ενώ τα επόμενα βήματα της εταιρείας θα εξαρτηθούν από την εξέλιξη των γεγονότων.


Latest News

Mevaco: Αναλαμβάνει την κατασκευή του στεγάστρου για το έργο Riviera Galleria
Το συνολικό τίμημα του έργου ανέρχεται σε 10,45 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η ολοκλήρωσή του τοποθετείται χρονικά έως τον Ιούλιο του 2026.

«Άλμα» στις online πωλήσεις των σούπερ μάρκετ - Τι σχεδιάζουν Σκλαβενίτης, ΑΒ και Μασούτης
Ραγδαία η ανάπτυξη των online πωλήσεων των τεσσάρων μεγαλύτερων σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ

Τελευταία ευκαιρία για τη Δ. Μακεδονία - Το σχέδιο της ΔΕΗ και το «καμένο» master plan του 2020
Το ρεαλιστικό σχέδιο της ΔΕΗ για τη μετάβαση στη Δυτική Μακεδονία - Η αποτυχία του master plan του 2020 για την απολιγνιτοποίηση

Η Intracom Telecom ανέλαβε τον εκσυγχρονισμό του δικτύου της Sky Telecom
Η τεχνολογία σταθερής ασύρματης πρόσβασης (FWA) επιτρέπει την ταχεία και οικονομική ανάπτυξη δικτύου παροχής αξιόπιστου και γρήγορου Internet σε υποεξυπηρετούμενες περιοχές με χαμηλή συνδεσιμότητα

Oι τάσεις που θα διαμορφώσουν τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών το 2025
Οι πιέσεις στις τιμές ωθούν τις επιχειρήσεις να αναζητήσουν εναλλακτικές στρατηγικές για κερδοφορία, αναφέρει η Deloitte σε σχετική έκθεσή της

Στροφή στην ακριβή ιδιωτική ετικέτα – Τι δείχνουν τα στοιχεία Circana – Nielsen
Εκτίναξη για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας καταγράφουν έρευνες από Circana και NielsenIQ - Τα μερίδια στα σούπερ μάρκετ και η άνοδος τιμών

Vodafone: Νέα υπηρεσία κυβερνοασφάλειας για συσκευές επιχειρήσεων
Με το Lookout Mobile Security η Vodafone προσφέρει προστασία απέναντι σε κακόβουλα λογισμικά, επιθέσεις phishing, μη ασφαλή δίκτυα και άλλες απειλές που στοχεύουν τις κινητές συσκευές

Χοσέ Μανουέλ Κάμπα: «Μπροστά σε κατακερματισμό των παγκόσμιων αγορών»
«Είναι σημαντικό οι τράπεζες να είναι σε θέση να χρηματοδοτήσουν την οικονομία και οι δείκτες δείχνουν ότι έχουν δυνατότητα να το κάνουν», λέει στα «ΝΕΑ Σαββατοκύριακο» ο πρόεδρος της ΕΒΑ

Οι 3 προκλήσεις του σύγχρονου marketing – Ο ρόλος της καινοτομίας
Τι δείχνει η ετήσια έρευνα του «Marketing Pulse», μία πρωτοβουλία του «The Marketing Hub» σε συνεργασία με το τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Έρχονται και άλλα deals στην Πληροφορική - Οι δυο πόλοι που θέλουν να... μεγαλώσουν
Κυρίαρχο ρόλο στην Πληροφορική παίζει η ουσιαστική δημιουργία μεγάλων εταιρικών πόλων που αναμένεται να συνεχίσουν το παιχνίδι των εξαγορών, σύμφωνα με τον Γιώργο Μακρυπίδης Deals partners of Μ&Α της PwC Ελλάδας