
Τρία νέα dark stores προστέθηκαν στο δίκτυο του Wolt Market στο πλαίσιο της γεωγραφικής επέκτασης της υπηρεσίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Το νέο dark store στη Γλυφάδα εξυπηρετεί ήδη τα νότια προάστια της Αθήνας, ενώ το dark store της Κατεχάκη εξυπηρετεί τις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες στις περιοχές του κέντρου της πρωτεύουσας. Ταυτόχρονα, ένα νέο dark store στο κέντρο της Θεσσαλονίκης προστέθηκε στο δίκτυο του Wolt Market στη συμπρωτεύουσα, αναφέρεται σε σχετική ενημέρωση.
Με το δίκτυο dark stores του Wolt Market να αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς, οι πελάτες της Wolt μπορούν να έχουν στην πόρτα τους τα ψώνια του supermarket σε λίγα μόνο λεπτά, 7 ημέρες την εβδομάδα, από τις 08:00 έως τις 00:00. Στα ηλεκτρονικά ράφια του Wolt Market προσφέρονται πάνω από 2.500 κωδικοί, από τρόφιμα, φρέσκα φρούτα και λαχανικά προς ζύγιση, συσκευασμένα προϊόντα όπως τυριά, αλλαντικά και κρέας, μέχρι είδη προσωπικής υγιεινής, καθαριστικά και χαρτικά, μεταξύ πολλών άλλων.
Οι συναλλαγές στη Wolt γίνονται τόσο με κάρτα, όσο και με μετρητά, με τους πελάτες να μπορούν να προγραμματίσουν την παράδοση σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί, για ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση. Επιπλέον, το menu συνοδεύεται από φωτογραφίες απλοποιώντας τις αγορές, ενώ μέσω του live tracking της εφαρμογής παρέχεται η δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας της παραγγελίας σε ζωντανό χρόνο.
Οι περιοχές που εξυπηρετούνται από το νέο dark store στη Γλυφάδα είναι Άλιμος, Αργυρούπολη, Βάρη, Βάρκιζα, Βούλα, Βουλιαγμένη, Γλυφάδα και Ελληνικό, από το dark store στην Κατεχάκη οι περιοχές Αμπελόκηποι, Γαλάτσι, Ζωγράφου, Κυψέλη, Παπάγου, Χολαργός και Ψυχικό και από το dark store στο κέντρο της Θεσσαλονίκης οι περιοχές Αμπελόκηποι, Άνω Πόλη, Βαρδάρης, Εύοσμος, Κέντρο, Kορδελιό, Πολίχνη, Σταυρούπολη και Συκιές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ελλάδα είναι μία από τις πρώτες χώρες στις οποίες η Wolt επένδυσε στην ανάπτυξη ενός δικτύου dark stores, το οποίο διευρύνεται ταχύτατα και λειτουργεί συμπληρωματικά στο online delivery προϊόντων λιανικής.


Latest News

ΔΥΠΑ: Έναρξη υποβολής προτάσεων για νέα δράση κατάρτισης σε κλάδους αιχμής
H υποβολή προτάσεων ξεκινά σήμερα και η προθεσμία υποβολής θα λήξει την Πέμπτη 8 Μαΐου 2025, σύμφωνα με την πρόσκληση της ΔΥΠΑ

Alter Ego Media: Οι 4 πυλώνες που φέρνουν ανάπτυξη και μερίσματα
Η διοίκηση της Alter Ego Media παρουσίασε στους αναλυτές τα αποτελέσματα της χρήσης του 2024 και το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου

Ανεβάζει τον πήχη για Eurobank και Πειραιώς η Goldman Sachs - Τι βλέπει για Εθνική
Η Goldman Sachs έδωσε νέες τιμές στόχους για τις ελληνικές τράπεζες

Οι 9 τάσεις της ευρωπαϊκής αγοράς λιανικού εμπορίου τροφίμων την επόμενη πενταετία
Η κατάσταση κρίνεται εξαιρετικά κρίσιμη, με αβεβαιότητα γύρω από τις παγκόσμιες εμπορικές ροές, σύμφωνα με το ΕΒΕΠ

Mega-deal της Metlen με την Glenfarne για υβριδικό έργο ΑΠΕ στη Χιλή
Η συνολική αξία της συναλλαγής συμφωνήθηκε στα 815 εκ. δολάρια, στη βάση συγκεκριμένων χρηματοδοτικών όρων και αναπροσαρμογών

Η ελληνική σταδιοδρομία της Unilever – Από την «Ελαϊς» σε hub για 14 χώρες
Η Unilever Hellas είναι μία από τις λίγες πολυεθνικές εταιρείες στην Ελλάδα, που συνεχίζουν να έχουν παραγωγική δραστηριότητα μετά από τα χρόνια της οικονομικής κρίσης

Ψάχνουν… χρυσάφι στον Ασπρόπυργο - Ο «πυρετός» επενδύσεων σε logistics και το αγκάθι
Εκτοξεύθηκαν οι τιμές των οικοπέδων στον Ασπρόπυργο – Τα projects για τη δημιουργία logistics που μεταμορφώνουν την περιοχή

VIDCAST – BizSound: Το marketplace όλης της Ελλάδας | Η ιστορία του SHOPFLIX
Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενούμε τον νέο CEO της SHOPFLIX, Γιάννη Στάθη. Συζητάμε για τα νέα καθήκοντα και για τα επόμενα σχέδια της εταιρείας.

To όραμα του Βαρδή Βαρδινογιάννη - Γιατί επενδύει στο ελληνικό eGaming
Παρά την ισχυρή οικογενειακή παράδοση, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ο νεότερος επενδύει σε eGaming και κυβερνοσφάλεια - Το ελληνικό όραμα και η συμμετοχή της ALTER EGO VENTURES

ΚΕΕΕ: Η υπεραπόδοση τους πλεονάσματος πρέπει να επιστρέφει στην κοινωνία
Κάθε μέτρο ενίσχυσης της μικρομεσαίας τάξης μας βρίσκει σύμφωνους, λέει ο πρόεδρος της ΚΕΕΕ, Γιάννης Βουτσινάς