Εταιρείες λίζινγκ στον κλάδο των αερομεταφορών πρόκειται να τερματίσουν εκατοντάδες μισθώσεις αεροσκαφών σε ρωσικές αεροπορικές εταιρείες μετά την επιβολή κυρώσεων της Δύσης κατά της Ρωσίας, που απαιτούν την ακύρωση των συμβάσεων.
Η AerCap Holdings, η μεγαλύτερη εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης στον κόσμο, ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι θα σταματήσει τη μίσθωση αεροσκαφών σε ρωσικές αεροπορικές εταιρείες, ενώ η BOC Aviation ανακοίνωσε ότι οι περισσότερες από τις μισθώσεις της στη Ρωσία θα πρέπει τώρα να τερματιστούν έως τις 28 Μαρτίου.
Η Ρωσία, από τη μεριά της, έχει προειδοποιήσει τη Δύση ότι θα απαντήσει στις κυρώσεις αυτές που στοχεύουν τη βιομηχανία των αερομεταφορών της.
777 μισθωμένα αεροπλάνα
Οι ρωσικές αεροπορικές εταιρείες διαθέτουν συνολικά 980 επιβατικά αεροπλάνα σε υπηρεσία, εκ των οποίων τα 777 είναι μισθωμένα, σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων Cirium. Από αυτά, τα δύο τρίτα, ή 515 αεροσκάφη τζετ, εκτιμώμενης αξίας περίπου 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων, νοικιάζονται από ξένες εταιρείες του κλάδου που εδρεύουν κυρίως στην Ιρλανδία.
Η AerCap, η οποία έχει τη μεγαλύτερη έκθεση στη Ρωσία και την Ουκρανία με 152 αεροπλάνα, σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων IBA, δήλωσε ότι από την καθαρή λογιστική αξία, το 5% του στόλου της είχε μισθωθεί στη Ρωσία έως τις 31 Δεκεμβρίου.
Στους Ρώσους πελάτες της περιλαμβάνονται η Aeroflot, η S7 Airlines, η Rossiya, η Azur Air και η Ural Airlines, όπως δείχνει η ιστοσελίδα της, με αεροσκάφη αξίας περίπου 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με την εταιρεία αεροπορικών υπηρεσιών ACC Aviation.
Η Avolon, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης στον κόσμο, έχει λιγότερα από 20 αεροπλάνα στη Ρωσία και ένα ή δύο στην Ουκρανία από έναν συνολικό στόλο με περισσότερα από 550 αεροσκάφη, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Domhnal Slattery στο Reuters.
Η BOC έχει 18 αεροπλάνα ή το 4,5% του ιδιόκτητου στόλου της, στη Ρωσία, και πιο συγκεκριμένα, στη θυγατρική τής Aeroflot, Pobeda, καθώς και στις Ural Airlines, S7 Airlines και AirBridgeCargo Airlines. Διαθέτει επίσης ένα αεροσκάφος του στόλου της, με μίσθωση στη Rossiya Airlines.
Η Dubai Aerospace Enterprise (DAE) έχει τουλάχιστον πελάτες τρεις ρωσικές αεροπορικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Aeroflot, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της.
Latest News
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11
Παραιτείται στις 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της SEC Γκάρι Γκένσλερ
H παραίτηση του έρχεται δυο χρόνια πριν τη λήξη της θητείας του
Το «γεράκι» της ΕΚΤ ξαναχτυπά: «Πρέπει να διατηρήσουμε περιοριστική νομισματική πολιτική»
Η διατήρηση αυστηρής πολιτικής αποτελεί επί του παρόντος μέρος της δήλωσης που δημοσιεύει η ΕΚΤ μετά τις συνεδριάσεις της για τα επιτόκια
Σε χαμηλό επταμήνου οι αιτήσεις για τα επιδόματα ανεργίας στις ΗΠΑ
Οι μη προσαρμοσμένες αιτήσεις μειώθηκαν κατά 17.750 σε 213.035 την περασμένη εβδομάδα
O αμερικανική Deer, ο γίγαντας των αγροτικών μηχανημάτων προβλέπει μικρότερη κερδοφορία
Οι εκτιμήσεις της Deer για αδύναμα ετήσια κέρδη καθώς τα εισοδήματα των Αμερικανών αγροτών υποχωρούν
Πώς επηρεάζουν την πολιτική της ΕΚΤ τα trumponomics - Κινδυνεύει η μείωση επιτοκίων;
Η επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο έχει πυροδοτήσει στην ευρωζώνη τη συζήτηση στην ΕΚΤ πώς μπορεί να επηρεάσει τα σχέδιά τους για τον πληθωρισμό και την ανάπτυξη
Απόφαση σταθμός στη Βρετανία - Επανεθνικοποιήθηκαν οι σιδηρόδρομοι
Πράσινο φως της Βουλής των Λόρδων στο Ηνωμένο Βασίλειο - Οι Εργατικοί εκπλήρωσαν την προεκλογική τους δέσμευση
Με αργά βήματα η επιστροφή των επενδυτών στα ακίνητα - Τι συμβαίνει στη γερμανική αγορά
Η αγορά γραφείων στη Γερμανία συνεχίζει να βρίσκεται σε μια μεταπανδημική ύφεση εν μέσω αβεβαιότητας για τη μελλοντική ζήτηση χώρων εργασίας