
Η κόντρα μεταξύ του προέδρου Τζο Μπάιντεν και του Διευθύνοντος Συμβούλου της Tesla, Ίλον Μασκ, δεν φαίνεται να κοπάζει σύντομα, με τον τελευταίο να τονίζει ότι κανείς δεν παρακολουθούσε την ομιλία Μπάιντεν για την Κατάσταση της Ένωσης, καθώς τον «δεν υπήρξε καμία αναφορά στην Tesla».
«Κανείς δεν παρακολουθεί την ομιλία για την Κατάσταση της Ένωσης», ανέφερε ο Μασκ σε email που απέστειλε στο CNBC. Ο Μπάιντεν υπογράμμισε τις συνδυασμένες επενδύσεις 18 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τη Ford και την GM για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά η Tesla , ένας γίγαντας κατασκευαστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δεν αναφέρθηκε στην ομιλία του Μπάιντεν προς το έθνος.
I meant it when I said the future was going to be made right here in America. Companies like GM and Ford are building more electric vehicles here at home than ever before. pic.twitter.com/5E3ecA93MR
— President Biden (@POTUS) January 27, 2022
Ο Μασκ αργότερα έγραψε στο Twitter απευθείας στον Μπάιντεν λέγοντας: «Η Tesla έχει δημιουργήσει περισσότερες από 50.000 θέσεις εργασίας στις ΗΠΑ κατασκευάζοντας ηλεκτρικά οχήματα και επενδύει πάνω από το διπλάσιο GM + Ford μαζί».
Προ ημερών ο Μασκ, εξέφρασε το παράπονο ότι ο Λευκός Οικος αγνοεί την Tesla. Τα σχόλια του Μασκ ήρθαν αφού το CNBC επικοινώνησε μαζί του σχετικά με νέες αναφορές ότι ο Μπάιντεν και ο Λευκός Οίκος δεν έχουν άμεσα σχέδια να προσκαλέσουν τον Μασκ σε πιθανές επερχόμενες συναντήσεις με ηγέτες εταιρειών.
«Η έννοια της διαμάχης δεν είναι πολύ σωστή. Ο Μπάιντεν αγνόησε την Tesla σε κάθε βήμα και είπε ψευδώς στο κοινό ότι η GM ηγείται της βιομηχανίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ στην πραγματικότητα η Tesla παρήγαγε πάνω από 300.000 ηλεκτρικά οχήματα το περασμένο τρίμηνο και η GM παρήγαγε 26», είπε ο Μασκ στο email.
Η Tesla ανακοίνωσε τον Ιανουάριο ότι παρήγαγε και παρέδωσε πάνω από 300.000 οχήματα παγκοσμίως το τέταρτο τρίμηνο. Η General Motors ανέφερε πωλήσεις 26 ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένου ενός pickup Hummer και 25 μοντέλων Bolt EV κατά το τέταρτο τρίμηνο.
Για πρώτη φορά στην προεδρία του, ο Μπάιντεν τον Φεβρουάριο αναγνώρισε το καθεστώς της Tesla ως του μεγαλύτερου παραγωγού ηλεκτρικών οχημάτων της χώρας.
Ο Μασκ και ο Λευκός Οίκος βρίσκονται σε αντιπαράθεση από την αρχή της διακυβέρνησης Μπάιντεν, καθώς ο πρόεδρος πιέζει για μεταρρύθμιση των υποδομών και προσπαθεί να ενθαρρύνει τις εταιρείες οχημάτων να γίνουν πράσινες.
«Έφτασε σε ένα ξεκαρδιστικό σημείο, όπου κανείς στην κυβέρνηση δεν επιτρεπόταν να πει τη λέξη «Tesla»! Η δημόσια οργή και η πίεση των μέσων ενημέρωσης για αυτή τη δήλωση τον ανάγκασαν να παραδεχτεί ότι η Tesla ηγείται της βιομηχανίας EV. Δεν θα το αποκαλούσα αυτό ακριβώς «έπαινο»», είπε ο Μασκ στο email της Τρίτης.
Η έλλειψη αναφοράς από τον Μπάιντεν που οδήγησε στα τελευταία σχόλια του Μασκ έρχεται μετά την αναφορά του CNBC για τη συνεχιζόμενη μάχη μεταξύ ενός δισεκατομμυριούχου και ενός αρχηγού. Ο Μασκ, ο οποίος διευθύνει επίσης την εταιρεία εξερεύνησης του διαστήματος SpaceX, έχει εκτιμώμενη καθαρή περιουσία άνω των 235 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με το Forbes.
Ο Μασκ είπε προηγουμένως στο CNBC σε ανταλλαγή email ότι «ο Μπάιντεν αγνόησε επισήμως τον Τέσλα», ενώ σημείωσε ότι αν ποτέ προσκληθεί σε εκδήλωση στον Λευκό Οίκο, η κυβέρνηση δεν είχε «τίποτα να ανησυχεί. Θα έκανα το σωστό». Ο Μασκ δεν έχει ακόμη παραστεί σε μια συνάντηση του Μπάιντεν στον Λευκό Οίκο με άλλους εταιρικούς ηγέτες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με στελέχη της Ford και της GM.
Ο Μπάιντεν και οι ανώτεροι αξιωματούχοι του Λευκού Οίκου έχουν ειδοποιήσει ιδιωτικά στους συμμάχους τους ότι δεν έχουν άμεσα σχέδια να καλέσουν τον Μασκ σε οποιεσδήποτε επικείμενες συναντήσεις με ανώτερα στελέχη, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα. Αυτοί οι άνθρωποι αρνήθηκαν να κατονομαστούν προκειμένου να μιλήσουν ελεύθερα για ιδιωτικές συνομιλίες.
Ο Μασκ είχε επικρίνει προηγουμένως τον πρόεδρο στο Twitter, μόλις στα τέλη Ιανουαρίου, αφού ο Μπάιντεν συναντήθηκε με τη Διευθύνουσα Σύμβουλο της General Motors , Mary Barra και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ford Motor , Jim Farley, σε μια ενημέρωση με άλλους εταιρικούς ηγέτες για να συζητήσουν την πρωτοβουλία του Προέδρου Build Back Better, η οποία έχει σταματήσει στο Κογκρέσο. . Ο Μασκ, σε ένα tweet, αποκάλεσε τον Μπάιντεν μια «βρεγμένη κάλτσα μαριονέτα σε ανθρώπινη μορφή».
Στα παρασκήνια, ο πρόεδρος και η ομάδα του επιδεινώνονται με την κριτική του Μασκ, σύμφωνα με πάνω από μισή ντουζίνα άτομα που γνωρίζουν το θέμα.
Οι σύμβουλοι του Μπάιντεν αντέκρουσαν ιδιωτικά την πρόσκληση του Μασκ σε μελλοντικές εκδηλώσεις της βιομηχανίας, καθώς ανησυχούν ότι το ειλικρινές στέλεχος θα πει κάτι που θα μπορούσε να φέρει σε αμηχανία τον πρόεδρο ή τη διοίκηση, σύμφωνα με άτομο που γνωρίζει τις συζητήσεις.


Latest News

Το πάγωμα των δασμών φέρνει κοντά ΗΠΑ-Βιετνάμ
Το προηγούμενο χρονικό διάστημα, επιχειρήσεις σε ΗΠΑ-Βιετνάμ τόνιζαν ότι οι δασμοί θα πλήξουν τη δραστηριότητά τους αλλά και τις διμερείς εμπορικές σχέσεις

Υπαναχώρηση ή ελιγμός: Τι σημαίνει η παύση των 90 ημερών στους δασμούς
Οι επενδυτές και οι κυβερνήσεις ανακουφίζονται από την τελευταία στροφή, αλλά οι προοπτικές παραμένουν αβέβαιες

Δασμοί Τραμπ: Πώς αντέδρασαν οι αγορές – Το Uturn και η αγορά ομολόγων
Η ανάσα των αγορών από την αναβολή των δασμών σε περισσότερες από 70 χώρες

Έρχεται η «Μεγάλη Πέμπτη» για τα επιτόκια - Η κρίσιμη συνεδρίαση της ΕΚΤ
Οι περισσότεροι αναλυτές εκτιμούν ότι το διοικητικό συμβούλιο της ΕΚΤ θα αποφασίσει το κούρεμα στα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσης

Δασμοί: Το όχι της Αυστραλίας στην πρόταση της Κίνας να «αντιμετωπίσουν μαζί» τον εμπορικό πόλεμο
Η Αυστραλία θεωρείται σύμμαχος κλειδί των ΗΠΑ στην περιοχή της Ασίας και της Ωκεανίας

Βρετανία: Στόχος η επιτάχυνση των εμπορικών συμφωνιών σ’ έναν «κόσμο που αλλάζει»
Η Βρετανία «εργάζεται για να περιορίσει τους εμπορικούς φραγμούς», δηλώνει η Ρέιτσελ Ριβς

Ερίκ Λομπάρ: «Στον εμπορικό πόλεμο δεν θα νοιαστούμε για το έλλειμμα»
Ο υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας ξεκαθάρισε ότι αν εφαρμοστούν οι δασμοί Τραμπ θα εγκαταλειφθεί η δημοσιονομική εξυγίανση

Ποιος είναι ο μυστικοπαθής δημιουργός της κοινότητας Irvine στην Καλιφόρνια
Το Irvine της Καλιφόρνια είναι μια κοινότητα που τα εμπορικά ακίνητα ανήκουν σχεδόν εξ ολοκλήρου σε μια εταιρεία

Σε κρίση τα αμερικανικά ντάινερς
Τα ντάινερς στις ΗΠΑ αποτελούν κάτι σαν icon και έχουν λατρευτεί από γενιές και γενιές Αμερικανών, όμως σήμερα βρίσκονται σε κρίση

Δρομολόγιο Λονδίνο-Παρίσι-Μιλάνο: Το μεγάλο έπαθλο στα τρένα της Ευρώπης
Οι Ιταλοί της FS και η Virgin Group επιδιώκουν να σπάσουν το μονοπώλιο της Eurostat