Δύο κολοσσοί της ιαπωνικής βιομηχανίας, η Sony από τον τομέα των καταναλωτικών ηλεκτρονικών και η Honda από το χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενώνουν τις δυνάμεις τους για τον σχεδιασμό, την κατασκευή και διάθεση ηλεκτροκίνητων οχημάτων.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση των δύο βιομηχανιών, η νέα εταιρεία, η… New Company όπως θα αποκαλείται, θα δημιουργηθεί φέτος και αναμένεται οι πωλήσεις των νέων οχημάτων να ξεκινήσουν εντός του 2025.
Οι δύο εταιρείες θα προχωρήσουν σε διαπραγματεύσεις σε ό,τι αφορά την εκτέλεση διαφόρων οριστικών δεσμευτικών συμφωνιών, συμπεριλαμβανομένης μιας συμφωνίας κοινής εξέλιξης και μιας συμφωνίας κοινοπραξίας, με στόχο την ίδρυση της Νέας Εταιρείας (New Company) μέσα στο 2022.
Στις αποστολές της νέα αυτής εταιρείας θα είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η πώληση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, αλλά όχι η κατασκευή τους καθώς αυτό το κομμάτι θα το αναλάβει η Honda, με τα δικά της εργοστάσια. Η Sony από την πλευρά της θα αναλάβει την ανάπτυξη της «πλατφόρμας υπηρεσιών» για το νέο αυτοκίνητο.
Ο ρόλος της Sony παραμένει ασαφής, ωστόσο η ιαπωνική εταιρεία είναι, μεταξύ άλλων, κύριος προμηθευτής φωτογραφικών αισθητήρων για κινητά τηλέφωνα ενώ έχει σημαντικό ρόλο και στη σχεδίαση ημιαγωγών για χρήση σε αυτοκίνητα. Η θέση της Sony στο χώρο του gaming με την κονσόλα PlayStation μάλλον δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις.
Tον Ιανουάριο η Sony είχε ανακοινώσει ότι η θυγατρική Sony Mobility θα αναλάβει την «διερεύνηση της εισόδου της εταιρείας στην αγορά των ηλεκτροκίνητων οχημάτων» ενώ έχει παρουσιάσει και τα οχήματα επίδειξης τεχνολογίας Vision -S και Vision-S 02, στην έκθεση CES το 2020 και 2022, αντίστοιχα.
Η Honda από την άλλη είναι ένας παραδοσιακός κατασκευαστής αυτοκινήτων που μεταπίπτει στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, όπως σταδιακά συμβαίνει με το σύνολο του κλάδου. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία έχει συστήσει μία ακόμη κοινοπραξία με την General Motors για την ανάπτυξη ηλεκτροκίνητων.
Διαβάστε ακόμη: Αλλαγή πλεύσης για τη Foxconn
Πάντως η σύμπραξη τεχνολογικών εταιρειών με αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είναι κάτι ασύνηθες, καθώς οι τελευταίες αναζητούν τρόπους να αυξήσουν τις τεχνολογικές τους ικανότητες. Η Foxconn έχει ήδη παρουσιάσει τρία ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Οι κινεζικές Baidu και Xiaomi, τεχνολογικές εταιρείες και οι δύο, έχουν συστήσει εταιρείες για την ανάπτυξη ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ενώ έντονη είναι η φημολογία ότι με τον κλάδο θα ασχοληθεί και η Apple, με ένα ηλεκτροκίνητο και αυτόνομο όχημα.
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%