Ο Harold Feinstein ήταν ο νεότερος φωτογράφος έργο του οποίου μπήκε στη μόνιμη συλλογή του MoMA της Νέας Υόρκης όταν ο εμβληματικός Edward Steichen απέκτησε μια φωτογραφία του το 1950. Άγνωστος στη Γαλλία, τον ανακάλυψε τη δεκαετία του 2010 ο Thierry Bigaignon και στην Galerie Bigaignon φιλοξένησε δύο εκθέσεις για αυτόν, μία το 2017 και μια δεύτερη ένα χρόνο αργότερα. Τώρα, η ίδια γκαλερί φιλοξενεί έως τις 16 Μαρτίου τη «Life as it was», το τελευταίο μέρος αυτής της τριλογίας εκθέσεων.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Σε αντίθεση με τις δύο προηγούμενες, η τωρινή έκθεση είναι μια ανακεφαλαίωση της τεσσαρακονταετούς διαδρομής του φακού του Feinstein, από τα τέλη της δεκαετίας του 1940 έως τη δεκαετία του 1980. «Αυτή η έκθεση δείχνει την κυρίαρχη συνέπεια της κοσμοθεωρίας του» επισημαίνει ο Bigaignon. Οι περισσότερες από τις φωτογραφίες που εκτίθενται τραβήχτηκαν στην Coney Island, στο Μπρούκλιν.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Ήταν η αγαπημένη παιδική χαρά του Harold Feinstein, ένα μέρος διασκέδασης, ζωντάνιας και ένα πραγματικό μίγμα ανθρώπων. Ο καθένας ήταν εκεί, ανεξαρτήτως κοινωνικού υπόβαθρου και χρώματος του δέρματος. Υπήρχε ένα είδος πλησμονής που του μιλούσε » προσθέτει.
Στις φωτογραφίες νιώθει ο θεατής την ευγένεια του φωτογράφου προς αυτούς τους ανώνυμους καθώς με τον φακό του αιχμαλωτίζει στιγμές της καθημερινότητάς τους.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Και αυτήν την εντύπωση επιβεβαιώνει το ντοκιμαντέρ του Andy Dunn «Last Stop Coney Island: The Life and Photography of Harold Feinstein», το οποίο προβάλλεται στο βιβλιοπωλείο της γκαλερί. Στις αρχές της δεκαετίας του 1980, όταν η φωτογραφία δεν διδασκόταν στα πανεπιστήμια όπως συμβαίνει σήμερα, ο Harold Feinstein ξεκίνησε να παραδίδει μαθήματα.
«Μιλούσε για τεχνική, αλλά τα μαθήματα ήταν περισσότερο για τη φιλοσοφία ζωής» εξηγεί ο Thierry Bigaignon. «Πίστευε ότι έπρεπε να συμπαθείς τους ανθρώπους επειδή μπορείς να τραβήξεις φωτογραφία μόνον αν ανοιχτείς στους άλλους. Κάποιοι από τους πρώην μαθητές του επισκέφτηκαν την γκαλερί και μου είπαν για τον δάσκαλό τους που είχε μεγάλη επίδραση στη ζωή τους. Ήταν σχεδόν σαν γκουρού που εξηγούσε τη ζωή και πώς να τη ζεις».
«Η έκθεση ολοκληρώνεται με μία μόνον έγχρωμη φωτογραφία» αναφέρει ο Bigaignon. «Αυτή η φωτογραφία μου θυμίζει πολύ τον Hopper και εμφανίζει ένα είδος αντίφασης. Κατά κανόνα, αντιλαμβανόμαστε τη μαυρόασπρη ως νοσταλγική. Αλλά εδώ είναι το χρώμα που εκφράζει μελαγχολία. Η εικόνα λέει κάτι για τον σύγχρονο κόσμο του μέλλοντος. Έναν κόσμο μοναξιάς».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Latest News
«Λεονάρντο ντα Βίντσι»: Ο Κεν Μπερνς για τον άνθρωπο που είχε το μυαλό όλων των ανθρώπων
«Γνώριζε όλα αυτά τα πράγματα χωρίς μικροσκόπιο ή τηλεσκόπιο αιώνες πριν από εμάς», είπε ο Κεν Μπερνς για τον Λεονάρντο ντα Βίντσι.
Τέσσερα νέα ντοκυμαντέρ διηγούνται την ιστορία των θρυλικών Beatles
Ο Σαμ Μέντες ετοιμάζεται να μας βάλει στον κόσμο των Beatles, με τέσσερα ντοκιμαντέρ – το καθένα από την οπτική γωνία κάθε «Σκαθαριού».
Τα τέσσερα νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής - Τι πιστεύουν οι πολίτες [γραφήματα]
Μεταξύ άλλων προβλέπεται η καθολική δήλωση των εσόδων-εξόδων μιας επιχείρησης στο myDATA από 1η Ιανουαρίου 2025 - Τι θα γίνει με το Ηλεκτρονικό Τιμολόγιο
Ο crypto επενδυτής που πλήρωσε 6 εκατ. για μία μπανάνα σχεδιάζει να την... φάει
Τι σχέση μπορεί να έχει μία μπανάνα με τα κρυπτονομίσματα αλλά και διάσημα έργα τέχνης που βγαίνουν στο σφυρί
Στο γυναικείο μπάσκετ η νέα μεγάλη επένδυση του Αντετοκούνμπο
Ο Αντετοκούνμπο έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία του «money never sleeps» ενώ παράλληλα έχει έντονη φιλανθρωπική δράση
Οταν η μπανάνα είναι... έργο τέχνης πωλείται 6,2 εκατ. ευρώ
Στη δημοπρασία... κονταροχτυπήθηκαν επτά ενδιαφερόμενοι αγοραστές
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Σπάει ρεκόρ η αξία της μουσικής βιομηχανίας της Βρετανίας
Οι περιοδείες των σούπερ σταρ βοήθησαν την βρετανική μουσική βιομηχανία να φτάσει σε επίπεδα ρεκόρ
Economist: Το 2025 τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του Παρθενώνα
Sotheby’s: 65,5 εκατ. δολ. για τα «Νούφαρα» του Μονέ
Η πώληση του έργου του Κλοντ Μονέ σε τιμή μεγαλύτερη από την αρχική ισοδυναμεί με μια σημαντική νίκη για τον οίκο δημοπρασιών Sotheby's