Ο Ιταλός υπουργός οικολογικής μετάβασης, Ρομπέρτο Τσινγκολάνι, σε δηλώσεις του στην δημόσια τηλεόραση της Rai, αναφέρθηκε στην στρατηγική της κυβέρνησης Ντράγκι στον ενεργειακό τομέα, υπό το φως των τελευταίων εξελίξεων στην Ουκρανία.
«Πρέπει να αυξήσουμε των αριθμό χωρών από τις οποίες προμηθευόμαστε φυσικό αέριο, να ενισχύσουμε τις εναλλακτικές πηγές ενέργειας, αλλά και να αυξηθεί η εξοικονόμηση ενέργειας. Μέχρι τα μέσα του έτους, περίπου το 50% του φυσικού αερίου που εισάγουμε από την Ρωσία, θα αντικατασταθεί από άλλες πηγές», δήλωσε ο Τσινγκολάνι.
Ενιαία αγορά φυσικού αερίου από την Ε.Ε.
Σε ό,τι αφορά την συγκράτηση των τιμών της ενέργειας, ο Τσινγκολάνι αναφέρθηκε στην δυνατότητα όλη η Ευρώπη να οργανωθεί ως ενιαίος αγοραστής φυσικού αερίου, πετυχαίνοντας μια και μοναδική τιμή. Κάτι που «θα βοηθούσε ιδιαίτερα τις χώρες μέλη της Ε.Ε., αλλάζοντας τους κανόνες του παιχνιδιού», ολοκλήρωσε ο Ιταλός υπουργός.
Αλγερία και Κατάρ
Τις τελευταίες ημέρες, η Ιταλία συμφώνησε αύξηση των εισαγωγών φυσικού αερίου από την Αλγερία και το Κατάρ, ενώ η κυβέρνηση Ντράγκι στοχεύει, επίσης, σε ενίσχυση της εσωτερικής παραγωγής και στην επαναλειτουργία -αν χρειαστεί- ενεργειακών μονάδων που λειτουργούν με άνθρακα.
Έως τώρα, το 43% του φυσικού αερίου που η Ιταλία εισάγει κάθε χρόνο, προέρχεται από την Ρωσία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Οι Βρετανοί ξοδεύουν περισσότερα αυτά τα Χριστουγεννα
Τα πολυκαταστήματα στη Βρετανία σημειώνουν αύξηση των πωλήσεων κατά σχεδόν 7%, ενώ η Visa αναφέρει ότι οι διαδικτυακές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 6,1%
Γιατί αλλάζει μάρκα παγωτού o Βασιλιάς Κάρολος ;
Εντάλματα σε περισσότερες απο 300 εταιρείες χορήγησε ο Βρετανός βασιλιάς, συνεχίζοντας την παράδοση των προμηθευτών του βασιλικού οίκου
ΕΚΤ: Έρχονται πρόστιμα για τις «απείθαρχες» τράπεζες- Τι σχεδιάζει η κεντρική τράπεζα
Η ΕΚΤ από το 2014 έχει ανακοινώσει κατά μέσο όρο περισσότερα από 5.000 εποπτικά μέτρα ετησίως
DW: «Ηγεμών» ή «ασθενής» η Γερμανία στην Ευρώπη;
Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζει η Γερμανία, άλλοτε «ατμομηχανή της οικονομίας» στην ΕΕ. Ωστόσο δεν χάνει τον ηγετικό της ρόλο στην Ευρώπη, σημειώνει η DW
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι