
Λιμενεργάτες σε λιμάνι στη βορειοδυτική Αγγλία αρνήθηκαν να εργασθούν για να ξεφορτώσει το φορτίο του (προϊόντα πετρελαίου) ένα γερμανικής πλοιοκτησίας δεξαμενόπλοιο τύπου MR.
Το υπό γερμανική σημαία μεταφορικής ικανότητας 40.600 dwt «Seacod» (κατασκευής 2006) ήταν αγκυροβολημένο κοντά στο διυλιστήριο πετρελαίου Stanlow στο Ellesmere Port, Cheshire, αλλά απομακρύνθηκε την Κυριακή, με κατεύθυνση βόρεια, ανέφερε η βρετανική εφημερίδα The Guardian.
Την Παρασκευή, το συνδικάτο Unite ανακοίνωσε ότι ενημέρωσε τον ιδιοκτήτη του διυλιστηρίου, την ινδική Essar Group, ότι τα μέλη του δεν θα ξεφορτώσουν οποιοδήποτε ρωσικό πετρέλαιο ανεξάρτητα από την εθνικότητα του πλοίου που το παραδίδει.
Η Essar Oil UK ανέφερε σε δήλωσή της ότι παραμένει «βαθιά ανήσυχη για την ανθρωπιστική κρίση που εκτυλίσσεται στην Ουκρανία και συμμορφώνεται πλήρως με το νομοθετικό πλαίσιο που εφαρμόζει η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου όσον αφορά τις οντότητες που σχετίζονται με τη Ρωσία».
Στο πλαίσιο αυτό όπως αναφέρει το Tradewinds η ινδική πετρελαϊκή εταιρεία δήλωσε ότι απομάκρυνε δύο φορτία αργού πετρελαίου μη ρωσικής προέλευσης που θα είχαν παραδοθεί με δεξαμενόπλοια υπό ρωσική σημαία την περασμένη εβδομάδα.
Η Essar θα συνεχίσει να συμμορφώνεται πλήρως και θα ανταποκριθεί άμεσα σε οποιεσδήποτε αλλαγές μπορεί να κάνει η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου στο νομοθετικό πλαίσιο των κυρώσεων, πρόσθεσε η Ινδική εταιρεία στη δήλωση της.
Το διυλιστήριο Stanlow, κοντά στο Λίβερπουλ, έχει μια εμπορική σχέση με τη Litasco, μια εταιρεία εμπορίας καυσίμων που ανήκει στη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία πετρελαίου της Ρωσίας, τη Lukoil, ανέφερε ο Guardian.
Ο υπουργός Μεταφορών του Ηνωμένου Βασιλείου, Grant Shapps, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι πλοία που συνδέονται με τη Ρωσία απαγορεύεται να εισέρχονται σε λιμάνι του Ηνωμένου Βασιλείου. Όμως η απαγόρευση αυτή δεν αφορά φορτία και η γενική γραμματέας της Unite, Sharon Graham, προέτρεψε τον Υπουργός να κινηθεί αμέσως για να καλυφθεί αυτό το κενό.
“Τα βρετανικά συνδικάτα ισχυρίζονται επίσης ότι λιμενεργάτες αρνήθηκαν να ξεφορτώσουν φορτία LNG από πλοία μεταφοράς αερίου που επρόκειτο να ελλιμενιστούν στο Ηνωμένο Βασίλειο την περασμένη εβδομάδα.
Πρόκειται για τα πλοία The Fedor Litke και Boris Vilkitsky τα οποία διαχειρίζεται η ελληνικών συμφερόντων Dynagas, φέρουν κυπριακή σημαία και μετέφεραν ρωσικό φυσικό αέριο. Υπενθυμίζεται ότι το φορτίο δεν εμπίπτει στις κυρώσεις που ανακοίνωσε ο βρετανός Υπουργός μεταφορών ενώ και τα πλοία δεν ανήκουν σε ρωσικές οντότητες”


Latest News

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση