
Λιμενεργάτες σε λιμάνι στη βορειοδυτική Αγγλία αρνήθηκαν να εργασθούν για να ξεφορτώσει το φορτίο του (προϊόντα πετρελαίου) ένα γερμανικής πλοιοκτησίας δεξαμενόπλοιο τύπου MR.
Το υπό γερμανική σημαία μεταφορικής ικανότητας 40.600 dwt «Seacod» (κατασκευής 2006) ήταν αγκυροβολημένο κοντά στο διυλιστήριο πετρελαίου Stanlow στο Ellesmere Port, Cheshire, αλλά απομακρύνθηκε την Κυριακή, με κατεύθυνση βόρεια, ανέφερε η βρετανική εφημερίδα The Guardian.
Την Παρασκευή, το συνδικάτο Unite ανακοίνωσε ότι ενημέρωσε τον ιδιοκτήτη του διυλιστηρίου, την ινδική Essar Group, ότι τα μέλη του δεν θα ξεφορτώσουν οποιοδήποτε ρωσικό πετρέλαιο ανεξάρτητα από την εθνικότητα του πλοίου που το παραδίδει.
Η Essar Oil UK ανέφερε σε δήλωσή της ότι παραμένει «βαθιά ανήσυχη για την ανθρωπιστική κρίση που εκτυλίσσεται στην Ουκρανία και συμμορφώνεται πλήρως με το νομοθετικό πλαίσιο που εφαρμόζει η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου όσον αφορά τις οντότητες που σχετίζονται με τη Ρωσία».
Στο πλαίσιο αυτό όπως αναφέρει το Tradewinds η ινδική πετρελαϊκή εταιρεία δήλωσε ότι απομάκρυνε δύο φορτία αργού πετρελαίου μη ρωσικής προέλευσης που θα είχαν παραδοθεί με δεξαμενόπλοια υπό ρωσική σημαία την περασμένη εβδομάδα.
Η Essar θα συνεχίσει να συμμορφώνεται πλήρως και θα ανταποκριθεί άμεσα σε οποιεσδήποτε αλλαγές μπορεί να κάνει η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου στο νομοθετικό πλαίσιο των κυρώσεων, πρόσθεσε η Ινδική εταιρεία στη δήλωση της.
Το διυλιστήριο Stanlow, κοντά στο Λίβερπουλ, έχει μια εμπορική σχέση με τη Litasco, μια εταιρεία εμπορίας καυσίμων που ανήκει στη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία πετρελαίου της Ρωσίας, τη Lukoil, ανέφερε ο Guardian.
Ο υπουργός Μεταφορών του Ηνωμένου Βασιλείου, Grant Shapps, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι πλοία που συνδέονται με τη Ρωσία απαγορεύεται να εισέρχονται σε λιμάνι του Ηνωμένου Βασιλείου. Όμως η απαγόρευση αυτή δεν αφορά φορτία και η γενική γραμματέας της Unite, Sharon Graham, προέτρεψε τον Υπουργός να κινηθεί αμέσως για να καλυφθεί αυτό το κενό.
“Τα βρετανικά συνδικάτα ισχυρίζονται επίσης ότι λιμενεργάτες αρνήθηκαν να ξεφορτώσουν φορτία LNG από πλοία μεταφοράς αερίου που επρόκειτο να ελλιμενιστούν στο Ηνωμένο Βασίλειο την περασμένη εβδομάδα.
Πρόκειται για τα πλοία The Fedor Litke και Boris Vilkitsky τα οποία διαχειρίζεται η ελληνικών συμφερόντων Dynagas, φέρουν κυπριακή σημαία και μετέφεραν ρωσικό φυσικό αέριο. Υπενθυμίζεται ότι το φορτίο δεν εμπίπτει στις κυρώσεις που ανακοίνωσε ο βρετανός Υπουργός μεταφορών ενώ και τα πλοία δεν ανήκουν σε ρωσικές οντότητες”


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)