![Μεγάλη Βρετανία: Οι λιμενεργάτες αρνούνται να εργαστούν για να ξεφορτώσει πλοίο ρωσικό πετρέλαιο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/03/123537604_sc-nc-768x432-1.jpg)
Λιμενεργάτες σε λιμάνι στη βορειοδυτική Αγγλία αρνήθηκαν να εργασθούν για να ξεφορτώσει το φορτίο του (προϊόντα πετρελαίου) ένα γερμανικής πλοιοκτησίας δεξαμενόπλοιο τύπου MR.
Το υπό γερμανική σημαία μεταφορικής ικανότητας 40.600 dwt «Seacod» (κατασκευής 2006) ήταν αγκυροβολημένο κοντά στο διυλιστήριο πετρελαίου Stanlow στο Ellesmere Port, Cheshire, αλλά απομακρύνθηκε την Κυριακή, με κατεύθυνση βόρεια, ανέφερε η βρετανική εφημερίδα The Guardian.
Την Παρασκευή, το συνδικάτο Unite ανακοίνωσε ότι ενημέρωσε τον ιδιοκτήτη του διυλιστηρίου, την ινδική Essar Group, ότι τα μέλη του δεν θα ξεφορτώσουν οποιοδήποτε ρωσικό πετρέλαιο ανεξάρτητα από την εθνικότητα του πλοίου που το παραδίδει.
Η Essar Oil UK ανέφερε σε δήλωσή της ότι παραμένει «βαθιά ανήσυχη για την ανθρωπιστική κρίση που εκτυλίσσεται στην Ουκρανία και συμμορφώνεται πλήρως με το νομοθετικό πλαίσιο που εφαρμόζει η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου όσον αφορά τις οντότητες που σχετίζονται με τη Ρωσία».
Στο πλαίσιο αυτό όπως αναφέρει το Tradewinds η ινδική πετρελαϊκή εταιρεία δήλωσε ότι απομάκρυνε δύο φορτία αργού πετρελαίου μη ρωσικής προέλευσης που θα είχαν παραδοθεί με δεξαμενόπλοια υπό ρωσική σημαία την περασμένη εβδομάδα.
Η Essar θα συνεχίσει να συμμορφώνεται πλήρως και θα ανταποκριθεί άμεσα σε οποιεσδήποτε αλλαγές μπορεί να κάνει η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου στο νομοθετικό πλαίσιο των κυρώσεων, πρόσθεσε η Ινδική εταιρεία στη δήλωση της.
Το διυλιστήριο Stanlow, κοντά στο Λίβερπουλ, έχει μια εμπορική σχέση με τη Litasco, μια εταιρεία εμπορίας καυσίμων που ανήκει στη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία πετρελαίου της Ρωσίας, τη Lukoil, ανέφερε ο Guardian.
Ο υπουργός Μεταφορών του Ηνωμένου Βασιλείου, Grant Shapps, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι πλοία που συνδέονται με τη Ρωσία απαγορεύεται να εισέρχονται σε λιμάνι του Ηνωμένου Βασιλείου. Όμως η απαγόρευση αυτή δεν αφορά φορτία και η γενική γραμματέας της Unite, Sharon Graham, προέτρεψε τον Υπουργός να κινηθεί αμέσως για να καλυφθεί αυτό το κενό.
“Τα βρετανικά συνδικάτα ισχυρίζονται επίσης ότι λιμενεργάτες αρνήθηκαν να ξεφορτώσουν φορτία LNG από πλοία μεταφοράς αερίου που επρόκειτο να ελλιμενιστούν στο Ηνωμένο Βασίλειο την περασμένη εβδομάδα.
Πρόκειται για τα πλοία The Fedor Litke και Boris Vilkitsky τα οποία διαχειρίζεται η ελληνικών συμφερόντων Dynagas, φέρουν κυπριακή σημαία και μετέφεραν ρωσικό φυσικό αέριο. Υπενθυμίζεται ότι το φορτίο δεν εμπίπτει στις κυρώσεις που ανακοίνωσε ο βρετανός Υπουργός μεταφορών ενώ και τα πλοία δεν ανήκουν σε ρωσικές οντότητες”
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Δασμοί: Πώς αλλάζουν τις θαλάσσιες διαδρομές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/nautilia-768x430-1-600x336.jpg)
Οι δασμοί αλλάζουν τις θαλάσσιες διαδρομές
«Οι κυρώσεις και οι εμπορικές ρυθμίσεις, είτε επιβάλλονται είτε αναβάλλονται, έχουν άμεση επίδραση στους ναύλους» τονίζει ο οίκος Xclusiv
![Ελληνική ναυτιλία: Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ot_naut_ploio_tanker2-600x352.png)
Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ η ελληνική ναυτιλία
Μελέτη της McKinsey για την ελληνική ναυτιλία επισημαίνει την καταλυτική συμβολή του κλάδου στο διεθνές εμπόριο, ενώ παράλληλα αναλύει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες
![Royal Caribbean Group: Γιατί ποντάρει σε πολυτελείς ποτάμιες κρουαζιέρες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/RCI_IC_Aerial_Side_Night_CGI12_RET_LR-1-600x200.jpg)
Γιατί η Royal Caribbean ποντάρει σε πολυτελείς ποτάμιες κρουαζιέρες
Η premium θυγατρική της Royal Caribbean Group σχεδιάζει να δρομολογήσει 10 κρουαζιερόπλοια σε ποταμούς από το 2027
![Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Επανεξελέγη πρόεδρος η Μελίνα Τραυλού](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/enosi-ellinon-efopliston-600x338.jpg)
Επανεξελέγη πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών η Μελίνα Τραυλού
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την επόμενη τριετία
![Τέλης Μυστακίδης: Έκλεισε και η οικονομική συναλλαγή για την Aegean Baltic Bank](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/telis-mistakidis-600x404.png)
Στον Τέλη Μυστακίδη κι επίσημα η ABBank – Έκλεισε και η οικονομική συναλλαγή
Ο Τέλης Μυστακίδης θα ελέγχει το 48% των μετοχών της ABBank, ενώ στο πλαίσιο της συναλλαγής η τράπεζα αποτιμήθηκε 1,1 φορές τη λογιστική της αξία
![Μελίνα Τραυλού: Η ελληνική ναυτιλία παγκόσμιο παράδειγμα αριστείας, πρωτοπορίας και ανθεκτικότητας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/travlou-3-600x393.jpg)
Τραυλού: «Η Ελλάδα ναυπηγεί 589 πλοία – Υπερέχουμε σε επενδύσεις και τεχνολογία»
Η Μελίνα Τραυλού πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών σημείωσε στην ετήσια Γ.Σ. για τον πρωταγωνιστικό ρόλο της ελληνικής ναυτιλίας στην πράσινη μετάβαση
![Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/travlou-600x400.jpeg)
Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Η ετήσια γενική συνέλευση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και οι αρχαιρεσίες ολοκληρώθηκαν - Πρόεδρος για δεύτερη θητεία, αναμένεται να εκλεγεί, η Μελίνα Τραυλού
![Capital Clean Energy Carriers: Αύξηση εσόδων 64% στο τέταρτο τρίμηνο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/AMORE-MIO-CAPITAL-600x270.jpg)
Αύξηση εσόδων 64% για την Capital Clean Energy Carriers – Μέρισμα 0,15 δολ/ μετοχή
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο του 2024
![Ναυτιλία: Κερδισμένοι και χαμένοι από τον πόλεμο δασμών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ot_LNG22-1024x600-1-600x352.png)
Ναυτιλία: Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν από τους πολέμους των δασμών
Κατά τον προηγούμενο «εμπορικό πόλεμο» καταγράφηκε μια πτώση της ζήτησης στα εμπορευματοκιβώτια, σύμφωνα με την DNB Markets
![Costamare: Έσπασε το φράγμα των 2 δισ. δολ. σε έσοδα το 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Costamare-slide-2-7f29710c-600x273.jpeg)
Έσπασε το φράγμα των 2 δισ. δολ. σε έσοδα το 2024 η Costamare
H Costamare συνεχίζει τη στρατηγική ανανέωσης του ιδιόκτητου στόλου και την αύξηση του μέσου μεγέθους του