
Η Ευρώπη έχει λύσεις για να ανεξαρτητοποιηθεί από το ρωσικό φυσικό αέριο, δήλωσε σήμερα ο υπουργός Οικονομίας της Γαλλίας Μπρουνό Λεμέρ, προσθέτοντας ότι επιδιώκει να επιταχύνει την εφαρμογή τους ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει την πρόκληση του χειμώνα 2022-2023.
Επιβεβαιώνοντας ότι οι τιμές του φυσικού αερίου θα παραμείνουν «κλειδωμένες» για τους καταναλωτές στην Γαλλία, ο υπουργός Οικονομίας αναφέρθηκε σε μία σειρά ευρωπαϊκών λύσεων για την αντιμετώπιση του «σοκ του φυσικού αερίου» που συνδέεται με την ρωσο-ουκρανική σύρραξη και τις συνέπειές της στην ευρωπαϊκή οικονομία.
«Η ανεξαρτησία δεν βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, η Γαλλία είναι εξαρτημένη κατά 20% για την τροφοδοσία της σε ρωσικό φυσικό αέριο, ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 40%, η Γερμανία είναι στο 55% και ορισμένες χώρες είναι απολύτως εξαρτημένες (…) για παράδειγμα για την Φινλανδία το 100% του ρωσικού αερίου προέρχεται από την Ρωσία», υπενθύμισε ο γάλλος υπουργός στο περιθώριο επίσκεψής του στην μονάδα παραγωγής υδρογόνου Air Liquide στην Νορμανδία προσθέτοντας ότι υπάρχει ανάγκη για «συλλογική ευρωπαϊκή λύση» για το θέμα.
Μεταξύ των λύσεων, ο Μπρουνό Λεμέρ αναφέρθηκε στην ανάγκη «επιτάχυνσης της αποθήκευσης φυσικού αερίου το καλοκαίρι», «στην πλήρωση κατά 90% των αποθεμάτων για την αντιμετώπιση του χειμώνα του 2022».
«Η πρόκληση δεν είναι για τώρα, είναι για τον χειμώνα 2022-2023», υπενθύμισε.
«Δεύτερη δυνατότητα: ομαδικές αγορές, από κοινού, για την συγκρότηση μετώπου και την επίτευξη λιγότερο υψηλής ταρίφας», είπε. «Τρίτο πράγμα, η επιδίωξη διαφοροποίησης των προμηθειών» με άλλους παραγωγούς.
Τέταρτη λύση: η βελτίωση της λειτουργίας των τερματικών σταθμών LNG. «Υπάρχουν επτά στην Ισπανία, τέσσερις στην Γαλλία και δεν υπάρχει δυστυχώς κανένας στην Γερμανία. Μπορούμε να βελτιώσουμε την λειτουργία των τερματικών σταθμών για να έχουν μεγαλύτερη απόδοση», δήλωσε ο γάλλος υπουργός.
Απέναντι στο «σοκ του φυσικού αερίου», ο Μπρουνό Λεμέρ αναφέρθηκε στην δυνατότητα εκμετάλλευσης της βιομάζας και του βιοαερίου, «εναλλακτικών λύσεων που παράγονται στην Γαλλία και θα επιτρέψουν να ανεξαρτητοποιηθούμε από το ρωσικό φυσικό αέριο».
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

Lazard: Προσλαμβάνει πρώην πρόεδρο της Επιτροπής Οικονομικών Υπηρεσιών της Αμερικανικής Βουλής
Το νέο απόκτημα της Lazard, Πάτρικ ΜακΧένρι, ήταν γνωστός ως σύμμαχος της βιομηχανίας κρυπτονομισμάτων στο Κογκρέσο

«Παζάρια» της Uber για την απόκτηση της τουρκικής πλατφόρμας delivery Trendyol Go
Η Uber Eats δραστηριοποιείται επί του παρόντος σε περίπου 45 χώρες και σε περισσότερες από 6.000 πόλεις, δημιουργώντας έσοδα 13,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024.

Το Plan B των πλούσιων Αμερικανών - Γιατί ανοίγουν μαζικά λογαριασμούς στην Ελβετία
Η ουδέτερη πολιτική της Ελβετίας, η σταθερή οικονομία, το ισχυρό νόμισμα και το αξιόπιστο νομικό σύστημα προσελκύουν πελάτες

Οι τουρίστες αποφεύγουν τις ΗΠΑ και... στριμώχνουν την αγορά πετρελαίου
Μια πτώση του τουρισμού προς τις ΗΠΑ φαίνεται στα στοιχεία για τη ζήτηση πετρελαίου

Μπορούν 1,6 τρισ. δολάρια να λύσουν το πρόβλημα του κρυφού χρέους της Κίνας;
Το πακέτο μέτρο που ανακοίνωσε η Κίνα τον Νοέμβριο για να στηρίξει τις υπερχρεωμένες τοπικές κυβερνήσεις είναι σε εξέλιξη

Θα μπορούσε ο Τραμπ να απολύσει τον πρόεδρο της Ομοσπονδιακής Τράπεζας;
Στο προσκήνιο μετά από 90 χρόνια η απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου, που έμεινε στην ιστορία ως «Εκτελεστής του Χάμφρεϊ εναντίον ΗΠΑ»

H δυναμική επιστροφή της Puma με αθλητικά τρεξίματος
Με το λανσάρισμα αυτό, στον Μαραθώνιο της Βοστώνης, η Puma προσπαθεί να αναβιώσει το brand, σε ένα άθλημα που βοήθησε να διαδοθεί

Ελ Εριάν: Η οικονομία σε ένα επικίνδυνο ταξίδι σε αχαρτογράφητα νερά
Ο κορυφαίος οικονομολόγος Μοχάμεντ Ελ Εριάν βλέπει τις ρωγμές στην οικονομική πολιτική των ΗΠΑ και

Η Coca Cola επαναλανσάρει το BodyArmor με στόχο την αναζωογόνηση των πωλήσεων
To προϊόν BodyArmor της Coca Cola θα αρχίζει να εμφανίζεται στα ράφια με τη νέα εφμάνιση αυτό τον μήνα

Προσεχώς και... Αudi θα κατασκευάζονται στις ΗΠΑ - Το σχέδιο της VW
Η παραγωγή αυτοκινήτων Audi στις ΗΠΑ θα αποτελέσει ένα βήμα ανάπτυξης στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου VW