
Tην επανεκκίνηση προβολής της Ελλάδας στο βρετανικό κοινό μετά την άρση των περιοριστικών ταξιδιωτικών μέτρων λόγω πανδημίας σηματοδότησε η παρουσίαση της Αστυπάλαιας και της Αλοννήσου στο Λονδίνο, την Πέμπτη 3 Μαρτίου 2022, που πραγματοποιήθηκε στην κατοικία του Έλληνα Πρέσβη Ιωάννη Ραπτάκη.
Την εκδήλωση συνδιοργάνωσαν η Πρεσβεία της Ελλάδας και το Γραφείο ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας με προσκεκλημένες τις αντιπροσωπείες των Δήμων Αλοννήσου και Αστυπάλαιας. Στην παρουσίαση που χαιρέτισε ο Έλληνας Πρέσβης κ. Ραπτάκης, παρευρέθηκαν επιλεγμένοι Βρετανοί δημοσιογράφοι, τουριστικοί πράκτορες, Tour Operators και σπεσιαλίστες σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
Την ανάγκη προβολής ειδικών τουριστικών προϊόντων της Ελλάδας όπως της Αλοννήσου και της Αστυπάλαιας υπογράμμισε η Προϊσταμένη του Γραφείου ΕΟΤ Ελένη Σκαρβέλη. Τον Δήμο Αλοννήσου εκπροσώπησαν ο δήμαρχος Πέτρος Βαφίνης και το μέλος της Επιτροπής Τουρισμού Κώστας Ευσταθίου, οι οποίοι παρουσίασαν το σύνολο των δυνατοτήτων του προορισμού καθώς και το πρώτο υποβρύχιο μουσείο της Ελλάδας στο ναυάγιο της Περιστέρας. Η αντιπροσωπεία του Δήμου Αστυπάλαιας αποτελούταν από τον Δήμαρχο Νίκο Κομηνέα, τον Δημοτικό Σύμβουλο Βλάσση Λαπατά και τον ειδικό συνεργάτη Κώστα Καμπύλη.
Ο κ. Κομηνέας αναφέρθηκε στο εύρος επιλογών που προσφέρει η «Πεταλούδα του Αιγαίου» και έδωσε έμφαση στο πρωτοποριακό εγχείρημα μετασχηματισμού της Αστυπάλαιας σε νησί -πρότυπο για την αειφορία. Οι δεκάδες συμμετέχοντες στην εκδήλωση είχαν την ευκαιρία να γευτούν παραδοσιακά Ελληνικά πιάτα αλλά και τοπικά εδέσματα από την Αλόννησο και την Αστυπάλαια.
Αναφορικά με τη σημειολογία της εκδήλωσης, η κυρία Σκαρβέλη δήλωσε: «Ευχαριστούμε θερμά τον Πρέσβη κ. Ραπτάκη για τη φιλοξενία της εκδήλωσης και τη στήριξη του στην προσπάθεια προβολής του Ελληνικού Τουρισμού. Η ενθουσιώδης ανταπόκριση των συμμετεχόντων στη στοχευμένη παρουσίαση ειδικών μορφών τουρισμού των Δήμων Αλοννήσου και Αστυπάλαιας αντανακλά το ενδιαφέρον της Βρετανικής αγοράς για την Ελλάδα, υπό τις αντίξοες συνθήκες που βιώνουμε».
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους