
Στο τέλος του 2022, το αργότερο αρχές του 2023, αναμένεται το Προεδρικό Διάταγμα για την υλοποίηση του έργου της ενοποίησης, ανάπλασης και αναβάθμισης του Παραλιακού Μετώπου της Θεσσαλονίκης, μήκους 40 χλμ, σύμφωνα με όσα ανέφερε από το βήμα του συνεδρίου της 5ης Prodexpo North, που διεξάγεται στη Θεσσαλονίκη, ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων Κεντρικής Μακεδονίας Πάρις Μπίλλιας.
Στη συνέχεια, όπως είπε, «ως το τέλος του 2024, φιλοδοξούμε να έχουν ολοκληρωθεί οι αρχιτεκτονικοί διαγωνισμοί και οι απαραίτητες μελέτες, ώστε το διάστημα 2025-2030 να υλοποιηθούν τα έργα ύψους 500 εκατ. ευρώ». Γνωστοποίησε δε, ότι η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη από τα ευρωπαϊκά ταμεία.
Υπενθυμίζεται ότι το προαναφερόμενο πρότζεκτ αφορά σε έργα που προβλέπεται να γίνουν από το Καλοχώρι ώς το Αγγελοχώρι, ενώ η ενοποίηση του παραλιακού μετώπου αφορά επτά δήμους: Δέλτα, Αμπελοκήπων- Μενεμένης, Θεσσαλονίκης, Καλαμαριάς, Πυλαίας-Χορτιάτη, Θέρμης και Θερμαϊκού.
«Παλιά, το έργο μπορεί να έμοιαζε ως μια ουτοπία, αλλά σας διαβεβαιώνω ότι θα υλοποιηθεί με επιμονή, σταθερά και προσεκτικά βήματα. Η προσπάθεια υλοποίησης μετρά αντίστροφα και είμαστε έτοιμοι να περάσουμε στο στάδιο της υλοποίησής του», σημείωσε -μεταξύ άλλων- ο κ. Μπίλλιας.
Στον σχεδιασμό, όπως πρόσθεσε, περιλαμβάνεται και η «παραμελημένη δυτική Θεσσαλονίκη, όπου θα εφαρμόσουμε μια μελέτη που εκπόνησε το Εθνικό Κέντρο Βιοτόπων και Υγροτόπων, που προβλέπει τη δημιουργία ενός μεγάλου Μητροπολιτικού Δυτικού Πάρκου, (στη λιμνοθάλασσα του Καλοχωρίου). Μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι θα δημιουργηθούν αλιευτικό καταφύγιο και διαδρομή πεζών και ποδηλάτων από τη λιμνοθάλασσα μέχρι και την περιοχή του Δενδροποτάμου.


Latest News

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA

Αλμα 4,4% στα οικοδομικά υλικά τον Ιανουάριο - Ποια ακρίβυναν έως και 10%
Ο μέσος δείκτης τιμών του δωδεκαμήνου Φεβρουαρίου 2024 – Ιανουαρίου 2025, στα οικοδομικά υλικά παρουσίασε αύξηση 5,5% σε ετήσια βάσηγ

Τι ισχύει με τον πολεοδομικό σχεδιασμό για το Σαρακήνικο - Οι απαντήσεις του Υπουργείου Περιβάλλοντος
Διευκρινίσεις για το Σαρακήνικο και όσα ερωτήματα έχουν προκύψει με τις άδειες και τις κατασκευές, έδωσε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας