Μέτρα για τη μείωση των δαπανών logistics των φορτωτών και των πλοιοκτητών και την προώθηση της βελτιστοποίησης του λιμενικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος εξέδωσαν το υπουργείο Μεταφορών και η Εθνική Επιτροπή Ανάπτυξης και Μεταρρύθμισης της Κίνας.
Όπως έγινε γνωστό, το τέλος ασφάλειας λιμενικής υποδομής δεν θα καθορίζεται πλέον από την κυβέρνηση και θα συνδυάζεται με χρεώσεις λιμενικής λειτουργίας. Τα τέλη πλοήγησης για διεθνή πλοία σε 18 παράκτια λιμάνια θα μειωθούν, συμπεριλαμβανομένων των λιμανιών Shenzhen, Meizhouwan, Rizhao, Jinzhou, Shanghai, Ningbo-Zhoushan, Dalian, Tangshan, Qingdao, Lianyungang, Zhanjiang, Fuzhou, Fangcheng, Weihai, Xiamen και Quanzhou. Οι συνολικές μειωμένες χρεώσεις για αυτά τα λιμάνια εκτιμάται ότι είναι περίπου 320 εκατ. RMB ετησίως.
Latest News
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
Διαγωνισμός για τα έργα αποκατάστασης στο λιμάνι του Βόλου - Τι αναφέρει το ΤΑΙΠΕΔ
Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης
Μέρισμα- ρεκόρ μοιράζει ο ΟΛΠ για το 2023
Η ΟΛΠ ΑΕ βελτιώνει τις ιστορικές της επιδόσεις για τρίτη συνεχομένη χρονιά.
Ο δήμος του 'Αμστερντάμ βάζει περιορισμούς στα κρουαζιερόπλοια
«Παρελθόν» για το Αμστερνταμ θα αποτελούν τα κρουαζιερόπλοια σε μια δεκαετία - Περιορισμούς στο ελλιμενισμό τους βάζει ο δήμος