Στη σημαντική αύξηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος που θα επιφέρει η Γραμμή 4 του Μετρό, το ευρύτατο πρόγραμμα αστικών αναπλάσεων και τις δενδροφυτεύσεις που προβλέπει το Μνημόνιο Συνεργασίας με τον Δήμο Αθηναίων, αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στον ΑΝΤ1.
Όπως τόνισε ο κ. Καραγιάννης είναι η πρώτη φορά που υπογράφεται Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου και ενός Δήμου για ένα τόσο σημαντικό έργο υποδομής.
«Αυξάνουμε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα καθώς θα προχωρήσουμε σε 3.000 δενδροφυτεύσεις και αστικές αναπλάσεις σε συνολική επιφάνεια 85.000τ.μ.» ανέφερε, προσθέτοντας χαρακτηριστικά: «Στόχος μας είναι να “πρασινίσουμε” τον Δήμο της Αθήνας αλλά και τους τέσσερις δήμους από τους οποίους θα διέρχεται η Γραμμή 4 του Μετρό».
Εξήγησε για ένα από τα σημαντικότερα έργα υποδομής προϋπολογισμού 1,2 δισ. ευρώ που, εκτός των άλλων, θα οδηγήσει και στο «άνοιγμα» έως 10.000 νέων θέσεων εργασίας.
Η Γραμμή 4 θα ξεκινάει από το Άλσος Βεΐκου και θα καταλήγει στο Γουδή, μία διαδρομή που θα καλύπτεται σε 17 λεπτά. Όπως εξήγησε ο Υφυπουργός Υποδομών, «οι σταθμοί στο κέντρο της Αθήνας θα πυκνώσουν και οι μετακινήσεις με αυτοκίνητο θα μειωθούν καθώς θα βγουν από τους δρόμους 53.000 οχήματα».
Απαντώντας στις ανησυχίες για την κυκλοφοριακή επιβάρυνση κατά την κατασκευή της Γραμμής 4, ο κ. Καραγιάννης διαβεβαίωσε ότι δέσμευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αποτελεί η εκτέλεση του έργου «με τη μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα, τη μικρότερη δυνατή όχληση και την ελάχιστη δυνατή επιβάρυνση στην καθημερινότητα των πολιτών».
«Προβλέψαμε τις μικρότερες δυνατές παρεμβάσεις και κάνουμε τις κατάλληλες ρυθμίσεις ώστε να μην επιβαρύνουμε το κέντρο της Αθήνας. Αντιμετωπίζουμε από τώρα το ζήτημα του κυκλοφοριακού που θα προκύψει» σημείωσε.
Θα στηθεί εργοτάξιο και στα Εξάρχεια
Ερωτηθείς για τον Σταθμό στα Εξαρχείων ο υφυπουργός Υποδομών ήταν ξεκάθαρος τονίζοντας ότι θα στηθεί και εκεί εργοτάξιο.
Τόνισε με έμφαση ο κ. Καραγιάννης ότι «δεν θα επιτρέψουμε τα λάθη που έγιναν στο παρελθόν, με περιοχές που αρνήθηκαν να γίνουν σταθμοί του Μετρό και μετά το μετάνιωσαν! Οπότε δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μην κατασκευαστεί ο σταθμός στα Εξάρχεια!».
Μάλιστα, έστειλε μήνυμα: «Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη δεν θα επιτρέψει άβατα, δεν θα επιτρέψει γειτονιές να μείνουν στο ημίφως».
Στον Πειραιά το καλοκαίρι το Μετρό
Ξετυλίγοντας τον χάρτη των σημαντικών συγκοινωνιακών υποδομών που αναπτύσσονται στο Λεκανοπέδιο, ο κ. Καραγιάννης έκανε αναφορά στη Γραμμή 3 του Μετρό η επέκταση της οποίας ολοκληρώνεται με την παράδοση των τριών τελευταίων σταθμών το καλοκαίρι.
Όπως υπογράμμισε, «εντός του καλοκαιριού η διαδρομή Αεροδρόμιο-Πειραιάς θα γίνεται σε 50 λεπτά καθώς θα παραδοθούν σε λειτουργία οι σταθμοί, Μανιάτικα, Δημοτικό Θέατρο και Πειραιάς».
Άλλωστε, στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας έχει φτάσει ήδη το Τραμ, το οποίο χρησιμοποιούν καθημερινά αρκετοί πολίτες για τις μετακινήσεις τους.
Επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον
Η ανάπτυξη του δικτύου Μετρό συνεχίζεται και στη Γραμμή 2 προς τα Δυτικά.
Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη, στο τέλος του 2022 θα υπάρχει η περιβαλλοντική αδειοδότηση ώστε να δημοπρατηθεί η κατασκευή τριών νέων σταθμών, Παλατιανή, Ίλιον και Άγιος Νικόλαος, στη Γραμμή 2.
Ο κ. Καραγιάννης, κλείνοντας, τόνισε ότι «στα μεγάλα έργα υποδομών πρέπει να ενώνουμε δυνάμεις. Η υπεραξία των μεγάλων έργων υποδομής, αποτυπώνεται στην κοινωνία, την οικονομία και το περιβάλλον».
Latest News
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι πολλά μεγάλα έργα τρέχει η εταιρεία αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου
Όμιλος ΑKTOR: Μπόνους 1 εκατ. σε όσους εργάστηκαν στο Μετρό Θεσσαλονίκης
Σε εσωτερική ενημέρωση, ο όμιλος ΑΚΤOR ανακοίνωσε ότι θα μοιράσει μπόνους σε όσους εργάστηκαν στο Μετρό Θεσσαλονίκης
Εξάρχου: Θέλουμε ένα νέο παραγωγικό μοντέλο που θα πάει πέρα από το 2032
Ο πρόεδρος και CEO του AKTOR , Αλέξανδρος Εξάρχου μίλησε στο 4ο ΟΤ FORUM που διοργανώνει ο Οικονομικός Ταχυδρόμος
Ο όμιλος ΑΒΑΞ επενδύει στην υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων
Ο όμιλος ΑΒΑΞ πραγματοποιεί εξειδικευμένα σεμινάρια στα εργοτάξια και τους χώρους εργασίας που διατηρεί ανά τον κόσμο
Εξάρχου (AKTOR): Η Θεσσαλονίκη απέκτησε ένα Μετρό, που άλλες πόλεις θα ζήλευαν
Tη βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης παρέδωσε σήμερα στο Ελληνικό Κράτος ο όμιλος εταιρειών AKTOR - Το έργο εγκαινιάστηκε από τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη σε ειδική εκδήλωση στο Αμαξοστάσιο της Πυλαίας
Ο μετασχηματισμός των επιχειρήσεων οδηγός για ένα νέο παραγωγικό πρότυπο – Στο 4ο ΟΤ FORUM ο Αλέξανδρος Εξάρχου
Ο πρόεδρος και CEO της AKTOR θα μιλήσει στο ΟΤ FORUM για την προσαρμογή των μεγάλων ομίλων και στις ευκαιρίες που δημιουργεί η ανάγκη μετασχηματισμού της οικονομίας
To Paralimnio ξανασυστήνεται τους πρώτους μήνες του 2025 επαναπροσδιορίζοντας το shopping experience στα Ιωάννινα
Το νέο Εμπορικό Πάρκο (πρώην Παραλίμνιο) στα Ιωάννινα θα ξανασυστηθεί προσεχώς στο ευρύ κοινό με τη νέα του ταυτότητα
Ακόμη πιο ακριβή η οικοδομή - Διψήφια άνοδος σε 3 κατηγορίες υλικών [πίνακας]
Χωρίς τέλος είναι η άνοδος του κόστους στα οικοδομικά υλικά - Και οι 18 κατηγορίες υλικών κατέγραψαν άνοδο από 4% έως και 12,9%