Στο άκουσμα και μόνο της πιθανότητας η Porsche να προχωρήσει σε δημόσια πρόταση για την εισαγωγή της σε χρηματιστηριακή αγορά, ο επενδυτικός κόσμος της αυτοκινητοβιομηχανίας απέκτησε νέο ενδιαφέρον.
Κι αυτό, οφείλεται αφενός στο μέγεθος της εταιρείας πολυτελών αυτοκινήτων, η οποία παρεμπιπτόντως αφορά στον μεγαλύτερο μέτοχο του ομίλου Volkswagen, αφετέρου στην προσδοκία ότι μια τέτοια κίνηση θα άνοιγε τις πόρτες για νέο γύρο χρηματοδοτήσεων τόσο στην ίδια την Porsche όσο και στο σύνολο του ομίλου.
Δεν πρέπει να αμελείται εξάλλου το γεγονός ότι ο όμιλος διαθέτει και τα brand της Skoda, Audi, Lamborghini και Bentley, ώστε οι πολλαπλασιαστικές επιδράσεις μιας επιτυχημένης δημόσιας πρότασης να αναγεννούσε και το σύνολο της παραγωγικής διαδικασίας, με δεδομένο ότι βρισκόμαστε στην ανατολή μιας νέας, ηλεκτροκίνητης εποχής για την αυτοκίνηση.
Στο ταμπλό, η μετοχή του ομίλου (XETRA:VOW3) παραμένει πλαγιοπτωτική, ακολουθώντας και το γενικότερο πιεσμένο κλίμα λόγω της γεωστρατηγικής κρίσης.
Ωστόσο, η τεχνική αντίδραση από τα 133 ευρώ, που οριοθετούν και το κάτω άκρο της εν λόγω κίνησης αφήνει υπόνοιες για μια εκ των έσω ανοδική αντίδραση, με στόχο τουλάχιστον τα 181, όπου και θα υπάρξουν οι πρώτες αντιστάσεις μεσοπρόθεσμου χαρακτήρα.
Η έξοδος από τις αγοραστικές θέσεις είναι κάτω από 129 σε κλείσιμο ημέρας, με την κοντινή στήριξη στα 142. Να σημειωθεί ότι η αποτίμηση -αυτήν τη στιγμή- της Porsche προσεγγίζει τα 65 δισεκατομμύρια ευρώ, αναλογικά με την τρέχουσα κεφ/ση της VW στα 93.