Σε συμφωνία με την δημοφιλή πλατφόρμα streaming Spotify κατέληξε η Μπαρτσελόνα με αποτέλεσμα η συνδρομητική υπηρεσία να γίνει ο κυριότερος χορηγός της καταλανικής ομάδας. Μάλιστα, το στάδιο των μπλαουγκράνα θα μετονομαστεί σε «Spotify Camp Nou» σηματοδοτώντας την πρώτη φορά στην ιστορία που η Μπάρτσα δέχεται να αλλάξει όνομα στο διάσημο γήπεδο της.

Η συμφωνία, που τίθεται σε ισχύ από την περίοδο 2022/23, υπολογίζεται ότι αγγίζει τα 310 εκατ. δολάρια για μια περίοδο τεσσάρων ετών. Στο πλαίσιο αυτής το εμπορικό σήμα της πλατφόρμας θα εμφανίζεται στη φανέλα τόσο της ανδρικής όσο και της γυναικείας ομάδας της Μπαρτσελόνα, όπως και στην αθλητική εμφάνιση των προπονήσεων των παικτών.

Η αλλαγή του ονόματος στο στάδιο θα γίνει τον ερχόμενο Ιούλιο.

«Είμαστε πολύ υπερήφανοι που ανακοινώνουμε μια πρωτοποριακή συμμαχία με έναν παγκοσμίου φήμης οργανισμό, όπως η Spotify. Η συνεργασία αυτή θα μας επιτρέψει να συνεχίζουμε να φέρνουμε τον σύλλογο ποιο κοντά στους οπαδούς του και να τους κάνουμε να αισθάνονται ακόμη περισσότερο μέρος της οικογένειας της Μπάρτσα μέσα από μοναδικές εμπειρίες, συνδυάζοντας δύο δραστηριότητες όπως η ψυχαγωγία και το ποδόσφαιρο και επιτρέποντας σε μας να συνδέσουμε δύο νέα κοινά σε όλο τον κόσμο» σχολίασε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της ομάδας Χουάν Λαπόρτα.

Το τελευταίο έχει να κάνει με το γεγονός πως οι δύο πλευρές σχεδιάζουν να συνεργαστούν σε μια νέα πλατφόρμα που θα βοηθήσει τους καλλιτέχνες να έρθουν σε στενότερη επαφή με τους πολυάριθμους οπαδούς της Μπάρτσα σε όλο τον κόσμο. Για τον ίδιο λόγο οι διαφημιστικές επιφάνειες του συλλόγου μέσα και έξω από το γήπεδο θα χρησιμοποιηθούν για την προώθηση του έργου γνωστών καλλιτεχνών, που θέλει να προωθήσει και το Spotify.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης