![Μπαρτσελόνα: Κορυφαίος χορηγός της το Spotify για τα επόμενα τέσσερα χρόνια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/03/BarcaSpotify.jpeg.jpg)
Σε συμφωνία με την δημοφιλή πλατφόρμα streaming Spotify κατέληξε η Μπαρτσελόνα με αποτέλεσμα η συνδρομητική υπηρεσία να γίνει ο κυριότερος χορηγός της καταλανικής ομάδας. Μάλιστα, το στάδιο των μπλαουγκράνα θα μετονομαστεί σε «Spotify Camp Nou» σηματοδοτώντας την πρώτη φορά στην ιστορία που η Μπάρτσα δέχεται να αλλάξει όνομα στο διάσημο γήπεδο της.
Η συμφωνία, που τίθεται σε ισχύ από την περίοδο 2022/23, υπολογίζεται ότι αγγίζει τα 310 εκατ. δολάρια για μια περίοδο τεσσάρων ετών. Στο πλαίσιο αυτής το εμπορικό σήμα της πλατφόρμας θα εμφανίζεται στη φανέλα τόσο της ανδρικής όσο και της γυναικείας ομάδας της Μπαρτσελόνα, όπως και στην αθλητική εμφάνιση των προπονήσεων των παικτών.
Η αλλαγή του ονόματος στο στάδιο θα γίνει τον ερχόμενο Ιούλιο.
![](http://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/09/barcelona-600x400.jpg)
«Είμαστε πολύ υπερήφανοι που ανακοινώνουμε μια πρωτοποριακή συμμαχία με έναν παγκοσμίου φήμης οργανισμό, όπως η Spotify. Η συνεργασία αυτή θα μας επιτρέψει να συνεχίζουμε να φέρνουμε τον σύλλογο ποιο κοντά στους οπαδούς του και να τους κάνουμε να αισθάνονται ακόμη περισσότερο μέρος της οικογένειας της Μπάρτσα μέσα από μοναδικές εμπειρίες, συνδυάζοντας δύο δραστηριότητες όπως η ψυχαγωγία και το ποδόσφαιρο και επιτρέποντας σε μας να συνδέσουμε δύο νέα κοινά σε όλο τον κόσμο» σχολίασε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της ομάδας Χουάν Λαπόρτα.
Το τελευταίο έχει να κάνει με το γεγονός πως οι δύο πλευρές σχεδιάζουν να συνεργαστούν σε μια νέα πλατφόρμα που θα βοηθήσει τους καλλιτέχνες να έρθουν σε στενότερη επαφή με τους πολυάριθμους οπαδούς της Μπάρτσα σε όλο τον κόσμο. Για τον ίδιο λόγο οι διαφημιστικές επιφάνειες του συλλόγου μέσα και έξω από το γήπεδο θα χρησιμοποιηθούν για την προώθηση του έργου γνωστών καλλιτεχνών, που θέλει να προωθήσει και το Spotify.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Scoreplay: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο επενδύει στην εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/giannis-antetokounmpo-sits-steps-600x337.jpg)
Νέο «χτύπημα» από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο - Επενδύει σε εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο
Η τεχνολογία της ScorePlay χρησιμοποιείται από περισσότερους από 200 αθλητικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο
![Deloitte: Οι είκοσι ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/france-football1-600x442.jpg)
Οι 20 ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα - Η έκθεση της Deloitte [πίνακας]
Η Ρεάλ Μαδρίτης πέτυχε ένα νέο ορόσημο, καθώς γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιρικός σύλλογος που καταγράφει έσοδα 1 δισ. ευρώ σε μία μόνο αγωνιστική περίοδo
![Netflix: Δίνει νέα πνοή σε κλασικές συνταγές της τηλεόρασης του ’50](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/04/NETFLIX_EXT-600x450.jpg)
Κάντο όπως η τηλεόραση του '50 - Τι επιλέγει το Netflix
Το Netflix επενδύσει σε ζωντανές μεταδόσεις και talk show για να ενισχύσει τα νέα διαφημιστικά εγχειρήματά της
![Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/brighton-600x339.jpg)
Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας
«Σπάει» όλα τα κοντέρ η μεταγραφή του Στέφανου Τζίμα στην Μπράιτον, καθώς μπήκε στο Top15 με τις πιο ακριβές μεταγραφές της φετινής χειμερινής μεταγραφικής περιόδου
![Champions League: Είναι δίκαιη η league phase;](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/UEFA-1.jpg)
Είναι δίκαιη η league phase του Champions League;
Ο υπερυπολογιστής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ερεύνησε κατά πόσο είναι δίκαιο το σύστημα της league phase του Champions League
![Decathlon: Πώς ο γαλλικός κολοσσός έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/michel-leclercq-600x379.png)
Πώς η Decathlon έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών
H Decathlon δεν αποζητά την προσοχή, δεν χρηματοδοτεί μεγάλες αθλητικές ομάδες, δεν διαθέτει φανταχτερό μάρκετινγκ και δεν ψάχνεται για αναγνώριση όπως η Adidas ή η Under Armour
![Τσέλσι: Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στο ποδόσφαιρο γυναικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ΡΤΗΤΡΡΤΓ-600x393.jpg)
Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής από την Τσέλσι
Η Τσέλσι ολοκλήρωσε την απόκτηση της Ναόμι Γκίρμα από την Σαν Ντιέγκο Γουέιβς σε ποσό που έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στην ιστορία του ποδοσφαίρου γυναικών