Σε συμφωνία με την δημοφιλή πλατφόρμα streaming Spotify κατέληξε η Μπαρτσελόνα με αποτέλεσμα η συνδρομητική υπηρεσία να γίνει ο κυριότερος χορηγός της καταλανικής ομάδας. Μάλιστα, το στάδιο των μπλαουγκράνα θα μετονομαστεί σε «Spotify Camp Nou» σηματοδοτώντας την πρώτη φορά στην ιστορία που η Μπάρτσα δέχεται να αλλάξει όνομα στο διάσημο γήπεδο της.
Η συμφωνία, που τίθεται σε ισχύ από την περίοδο 2022/23, υπολογίζεται ότι αγγίζει τα 310 εκατ. δολάρια για μια περίοδο τεσσάρων ετών. Στο πλαίσιο αυτής το εμπορικό σήμα της πλατφόρμας θα εμφανίζεται στη φανέλα τόσο της ανδρικής όσο και της γυναικείας ομάδας της Μπαρτσελόνα, όπως και στην αθλητική εμφάνιση των προπονήσεων των παικτών.
Η αλλαγή του ονόματος στο στάδιο θα γίνει τον ερχόμενο Ιούλιο.
«Είμαστε πολύ υπερήφανοι που ανακοινώνουμε μια πρωτοποριακή συμμαχία με έναν παγκοσμίου φήμης οργανισμό, όπως η Spotify. Η συνεργασία αυτή θα μας επιτρέψει να συνεχίζουμε να φέρνουμε τον σύλλογο ποιο κοντά στους οπαδούς του και να τους κάνουμε να αισθάνονται ακόμη περισσότερο μέρος της οικογένειας της Μπάρτσα μέσα από μοναδικές εμπειρίες, συνδυάζοντας δύο δραστηριότητες όπως η ψυχαγωγία και το ποδόσφαιρο και επιτρέποντας σε μας να συνδέσουμε δύο νέα κοινά σε όλο τον κόσμο» σχολίασε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της ομάδας Χουάν Λαπόρτα.
Το τελευταίο έχει να κάνει με το γεγονός πως οι δύο πλευρές σχεδιάζουν να συνεργαστούν σε μια νέα πλατφόρμα που θα βοηθήσει τους καλλιτέχνες να έρθουν σε στενότερη επαφή με τους πολυάριθμους οπαδούς της Μπάρτσα σε όλο τον κόσμο. Για τον ίδιο λόγο οι διαφημιστικές επιφάνειες του συλλόγου μέσα και έξω από το γήπεδο θα χρησιμοποιηθούν για την προώθηση του έργου γνωστών καλλιτεχνών, που θέλει να προωθήσει και το Spotify.
Latest News
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix
Ο Τζέικ νίκησε τον Μάικ Τάισον στο event της χρονιάς και πήρε 40 εκατομμύρια [εικόνες]
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73.
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου
Τρέλα για την Εθνική: Sold out ο αγώνας με την Αγγλία
Ο κόσμος αγκαλιάζει όσο ποτέ την προσπάθεια της Εθνικής Ελλάδας, αφού εξαντλήθηκαν μέσα σε ένα 24ωρο τα 60.000 εισιτήρια για το μεγάλο ματς με την Αγγλία στο ΟΑΚΑ (14/11)!